Версия за печат

00325-2014-0034

BG-Пловдив:

РЕШЕНИЕ

Номер: 761 от 21.11.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: проф. д-р Карен Биянов Джамбазов, д.м., г-н Тенчо Василев - гл. юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602930; 032 602849, Факс: 032 644059

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: www.unihosp.prozop.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Строителство
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Предметът на обществената поръчка е "Допълнителни СМР за изпълнението на договор № ОП – 07 – 14 / 15.01.2014г. с предмет „Строителни работи по ремонт на пътни платна и ремонт пътеки (тротоари), КПП бариери на Спешен сектор”. Предметът на поръчката включва изпълнение на фрезоване на пътно платно в количество от 557 кв.м.

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Необходимостта от извършването на допълнителните СМР, състоящи се от фрезоване на 557 кв.м. от пътно платно, възниква след сключването на договор за обществена поръчка № ОП – 07 – 14 / 15.01.2014г., сключен между УМАБЛ „Свети Георги” ЕАД и „Цид Атлас” ЕООД, ЕИК 825024892, за изпълнението на самостоятелно обособена позиция № 4 - „Строителни работи по ремонт на пътни платна и ремонт пътеки (тротоари), КПП бариери на Спешен сектор”. Договорът е сключен в резултат на открита процедура по възлагане на обществена поръчка с предмет „Строително – ремонтни работи по болнични звена и обекти в УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, обособени в позиции, съгласно Приложение № 2 – Количествени сметки”, открита с Решение № 492 / 23.07.2013г., с номер в РОП 00325-2013-0029. В хода на изпълнението на договора е извършено заснемане на пътното платно – предмет на договора и е констатирана разлика в нивата по надлъжната ос в порядъка на 5-6 см. Ако строителството – предмета на договора бъде изпълнено в първоначално предвидения обем, при денивелацията на пътното платно ще се стигне до лошо качество на изпълнения ремонт поради липса на условия (наклон) за отвеждане на отходни води и поради наличието на рязко преминаване от една височина на пътя към друга. Разминаването във височината на пътя не е могло да бъде предвидено преди сключването на договора. Денивелацията е установена във връзка с установяване на негодна основа за полагане на нова настилка на места и образуването на кухини, разкрити след премахването на съществуващия асфалт от изпълнителя по договора, вследствие на което денивелацията не може да бъде компенсирана само с разливане на новия асфалт и без фрезоване на други участници с асфалтова настилка. Така, в процеса на работа се установяват пропуснати СМР, без които не може да се достигне до успешното завършване на ремонта на пътното платно. Тези пропуски не са предвидени и не са могли да бъдат предвидени от Възложителя, с което се обосновава необходимостта от възлагане на обществена поръчка на договаряне без обявление. Допълнителните СМР не могат да бъдат отделени технически и икономически от предмета на основния договор за обществена поръчка без значителни затруднения за възложителя, тъй като се касае за един строителен обект и взаимосвързани СМР, които не могат да бъдат изпълнявани от различни строители и строителни работници, както и поради вече започналото строителство, чието завършване и приемане предстои в сроковете, договорени по основния договор за СМР. Размерът на допълнителните СМР няма да надвишава 69 516,80 ( шестдесет и девет хиляди и петстотин и шестнадесет цяло и осемдесет ), т.е. не надвишава 50% от стойността на основния договор за обществена поръчка. Налице е основанието на чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП, поради което и предвид описаните непредвидени обстоятелства е необходимо възлагането на допълнително строителство на същия изпълнител при условията, предвидени в първоначалния договор за обществена поръчка. Прогнозната стойност на строителството е 2718,16 лв. без ДДС, която стойност не може да бъде надвишена. Не са налице се условията на чл. 19, ал.1, т. 28 от ЗОП, тъй като стойността на поръчката е много по-ниска от стойността на поръчките за строителство по чл. 14, ал.1 от ЗОП - 264 000 лв. без ДДС. Ето защо, по арг. на противното на чл. чл. 19, ал.1, т. 28 от ЗОП не е необходимо осъществяването на предварителен контрол по откриването на процедурата от АОП.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП

ЦИД АТЛАС” ЕООД, ЕИК 825024892, със седалище и адрес на управление: гр. Пловдив, ул. „Капитан Райчо” № 73А

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Открита с решение №: 492 от 23.07.2013 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --
Допълнителната/повторната услуга или строителство е на обща стойност:2718.16 BGN без ДДС

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София 1000, бул. Витоша №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Процедурата е свързана с обществена поръчка с предмет "„Строително – ремонтни работи по болнични звена и обекти в УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, обособени в позиции, съгласно Приложение № 2 – Количествени сметки”", която е с номер в РОП 00325-2013-0028. Прогнозната стойност на строителството е 2718,16 лв. без ДДС, която стойност не може да бъде надвишена. Не са налице се условията на чл. 19, ал.1, т. 28 от ЗОП, тъй като стойността на поръчката е много по-ниска от стойността на поръчките за строителство по чл. 14, ал.1 от ЗОП - 264 000 лв. без ДДС. Ето защо, по арг. на противното на чл. чл. 19, ал.1, т. 28 от ЗОП не е необходимо осъществяването на предварителен контрол по откриването на процедурата от АОП.


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

21.11.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, дм
Длъжност: Изпълнителен директор