Версия за печат

00265-2014-0170

BG-Раднево: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица - Изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" №13, За: въпроси по процедурата - инж.Георги Дамянов, по техническите въпроси - инж.Дичо Нончев, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3110/; 00359 41783305/3016/, E-mail: georgi.damianov@marica-iztok.com, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "ПТО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Електронен достъп до информация: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 833017552

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 00359 41783305/3323/, Факс: 00359 41783363

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

I.2) Основна дейност

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник “Трояново север” и рудник „Трояново 3”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 2 (02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на рудник “Трояново север” и рудник „Трояново 3”
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник “Трояново север” и рудник „Трояново 3” по две обособени позиции: Първа обособена позиция: Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник “Трояново север”. Втора обособена позиция: Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник „Трояново 3”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

рудник “Трояново север” - 7 броя автосамосвали. рудник „Трояново 3” - 3 броя автосамосвали.

Стойност, без да се включва ДДС
490000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: за І обособена позиция 3500.00 лева или равностойността в евро. за ІІ обособена позиция 1400.00 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на: за І обособена позиция 10000.00 лева или равностойността в евро. за ІІ обособена позиция 4000.00 лева или равностойността в евро. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Единичните цени, по които Възложителят ще заплаща на Изпълнителя разстояния по-големи от 1 км, се определят по следната методика на база предложената от изпълнителя цена „Ц1” за 1 тон/км: - от 1 до 3,0 км – 0,68*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 3,1 до 5,0 км – 0,60*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 5,1 до 7,0 км – 0,54*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 7,1 до 10,0 км – 0,49*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - от 10,1 до 15,0 км – 0,43*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - над 15,1 км – 0,40*Ц1км, лв без ДДС за тон/км; - разстояния до 1 км се смятат за 1 км. Цената за 1 час престой на транспортните средства, заплащана от Възложителя, е 6,50 лв без ДДС и не подлежи на промяна по време на изпълнение на договора. За незаявените от възложителя МПС-та не се заплаща престой. Фактурира се в последния календарен ден на текущия месец. Фактурата се представя до 5-то число на следващия месец за извършените през предходния месец услуги. Разплащането ще се извършва по банков път, до 30 (тридесет) дни след представяне на следните документи от изпълнителя: - утвърден от Възложителя месечен доклад; - оригинална фактура за дължимата стойност; Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представеният документ.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срок за изпълнение на договора - 12 месеца считано от датата на подписването му или до изчерпване на сумата от: 350000.00 лева за І обособена позиция и 140000.00 лева за ІІ обособена позиция, в зависимост от това, кое събитие ще настъпи първо. Изпълнението на договора е по заявка на Възложителя. Изпълнителят е длъжен до 24 часа след получаване на заявката от съответния рудник да се яви за изпълнението й. Заявката се изпраща по факс, с писмо или при спешна необходимост се предава по телефон. Възложителят допуска разлика в товароносимостта ± 10%. При фактурирането за автосамосвали с товароносимост над 20 тона до 22 тона ще се взема предвид товароносимост 20 тона. При фактурирането за автосамосвали с товароносимост под 10 тона до 9 тона ще се взема предвид фактическата товароносимост. Възложителят не се ангажира с ежедневно и непрекъснато използване на договорените автосамосвали.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 2. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 3. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 4. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49, ал.1 и 2 - валиден лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България на участника, съгласно „Закон за автомобилните превози” и „Наредба №33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България” или валиден лиценз на Общността за извършване на международен автомобилен превоз на товари. Доказва се със заверено от участника копие на лиценза. Лизензът да е придружен с копие на списък на превозните средства, с които ще се извършват превозите, предмет на поръчка или с копие на удостоверения за обществен превоз на товари за всяко превозно средство с което ще се изпълнява предмета на поръчката. Когато превозите се извършват с лиценз на Общността, участниците да представят толкова броя заверени копия на удостоверения на общността, с колкото автосамосвала разполагат за изпълнение на поръчката. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива, документи за всеки от подизпълнителите или декларация за липса на такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците да разполагат с минимум: 7 броя автосамосвали за І обособена позиция и 3 броя автосамосвали за ІІ обособена позиция, а когато участват и за двете обособени позиции броят е сумарен. Доказва се с Декларация за техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка по образец на Възложителя съдържаща информация за рег. номер, товароносимост, техническа изправност. Същата се придружава от: свидетелство за регистрация на превозното средство, част І или свидетелство за регистрация на МПС от стар тип, копия на удостоверения за преминал годишен технически преглед. Ако автосамосвалите не са собствени, участникът представя декларация от третото лице, за съгласие за предоставяне на ресурса на участника за времето на изпълнение на поръчката и декларация, че ще ползва ресурсите на трето лице. Изисква се автосамосвалите да са с товароносимост от 10 до 20 тона. Възложителят допуска разлика в товароносимостта ± 10%.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

реф.№ 132 /2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.12.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
08.01.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.01.2015 г.  Час: 13:00
Място

Управлението на дружеството, етаж 1, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта лицето писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник “Трояново север”
1) Кратко описание

Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник “Трояново север”, съгласно спецификации и изисквания посочени в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

7 броя автосамосвали.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
350000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник „Трояново 3”
1) Кратко описание

Извършване на автотранспортни услуги – превоз на товари с автосамосвали с товароносимост 10 – 20 тона в рудник „Трояново 3” съгласно спецификации и изисквания посочени в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

60100000

Описание:

Пътни транспортни услуги

3) Количество или обем

3 броя автосомосвали.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
140000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12