Версия за печат

00277-2014-0012

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" 23Б, За: Александър Захариев, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033068, E-mail: a.zahariev@toplo.bg, Факс: 02 9582214

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на канцеларски материали, копирна хартия, хартиени продукти и оригинални консумативи за печатащи и копирни устройства за период от две години за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД с три обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодични доставки на канцеларски материали, копирна хартия, хартиени продукти и оригинални консумативи за печатащи и копирни устройства за период от две години за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД с три обособени позиции”, както следва: Обособена позиция № 1: „Периодични доставки на канцеларски материали за период от две година за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД” Обособена позиция № 2: „Периодични доставки на копирна хартия, принтерна хартия широк печат и изделия от хартия за период от две година за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД” Обособена позиция № 3: „Периодични доставки на нови, оригинални консумативи за печатащи устройства за период от две година за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 30197640, 30125000

Описание:

Принадлежности за офиса
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
236147.68 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 602710 от 09.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № У - № 127 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Периодични доставки на канцеларски материали за период от две година за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”
V.1.1) Дата на сключване договора
23.09.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.05.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел-98" ООД, ЕИК: 121798467, бул. "Ситняково" 39А, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9430566

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 109897.88 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № У - №128 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Периодични доставки на копирна хартия, принтерна хартия широк печат и изделия от хартия за период от две година за нуждите на „Топлофикация София" ЕАД
V.1.1) Дата на сключване договора
23.09.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.05.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ронос" ООД, ЕИК: 831176328, бул. "Александър Стамболийски" 84, Република България 1303, София, Тел.: 02 4893141, E-mail: office@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 126249.8 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП