Версия за печат

00774-2014-0025

BG-Стара Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за община Стара Загора“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" 107
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата поръчка е: „Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за община Стара Загора“. Консумативите трябва да отговарят на изискванията, посочени от Възложителя в техническата спецификация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: К1 е „оценка предлаган срок за доставка“, с максимален брой 100 точки и тежест 10% в комплексната оценка; тежест: 10
Показател: К2 е „оценка процент предлагана отстъпка за стоки, които не са включени в техническата спецификация и в ценовата оферта на участника“, с максимален брой 100 точки и тежест 10% в комплексната oценка; тежест: 10
Показател: К3 е „финансова оценка“ с максимален брой точки 100 и тежест 80% в комплексната oценка; тежест: 80
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 613092 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1877 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на консумативи за принтери и копирна техника за община Стара Загора“
V.1) Дата на сключване договора
23.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.08.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация „ПАНДА”; ЕИК 000885099, район „Младост“, бул. „Цариградско шосе” № 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 50000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор