00567-2014-0007
BG-Монтана: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Водоснабдяване и канализация"ООД, ул."Александър Стамболийски"№11, За: инж.Петър Ценов-главен инженер, Р България 3400, Монтана, Тел.: 096 383222, E-mail: vikzop@optilinkbg.com, Факс: 096 303522
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikmontana.com.
Адрес на профила на купувача: www.vikmontana.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Вода
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на полиетиленови тръби с висока плътност за питейно водоснабдяване и фасонни части за тях”
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката обхваща доставка на полиетиленови тръби с висока плътност /PEHD/ - PE 100 за питейно водоснабдяване с диаметър от 20 до 630мм. и налягане 6, 10 и 16 атмосфери, фасонни части от PEHD и РР за тях.В Приложение №1 към финансовото предложение са описани полиетиленовите тръби за питейно водоснабдяване, в Приложение №2 - фасонните части за водоснабдителните тръби. Доставките ще се извършват с транспорт на Доставчика след направени текущи и аварийни заявки от Възложителя. Срокът на доставка след получена редовна заявка следва да бъде до 15/петнадесет/ дни. При възникнали аварийни ситуации да има възможност за доставка в срок до 48 часа след получаване на заявката.
44162000, 44162100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количеството на тръбите и фасонните части за тях ще зависи от производствените нужди и възможности на Възложителя. Посочените гранични финансови стойности са определени на база на близки предишни периоди.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: 2 000 лева. Гаранция за изпълнение на договора: 1% от общата стойност на обществената поръчка. Гаранциите се представят като: 1.Парични, внесени в касата на Дружеството на посочения в т.І.1 адрес или по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД; 2.Банкови. Условията за освобождаване на гаранцията за участие са посочени в чл.61 и чл.62 от ЗОП, а тези за гаранцията за изпълнение на договора ще се уточнят в неговия текст.
Финансирането на поръчката е от Възложителя. Плащането ще бъде в лв. и по банков път - 30/тридесет/дни, съгласно изискванията на чл.303а, ал.2 от Търговския закон, след подписване на приемо-предавателен протокол с получаване на доставката и оформяне на фактура.
Да , съгласно посоченото в чл. 25 , ал.3 , т. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите по чл.56 ал.1т.2 и ал.3 т. 1 и т.2 от ЗОП се представят съобразно посочените разпоредби.
Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения , офертата се подава, съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП.
4.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция за участие под формата на парична сума ; 6.Заверено копие от годишния финансов отчет за 2011г.,2012г.,2013г., ако не са публикувани в публичен регистър. При положение, че са публикувани в публичен регистър на Република България, участникът да е посочил информация за органа, който поддържа регистъра ; 7.Справка за показатели за финансов анализ : Коефициент на текуща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)>1 /да е по-голям от единица/ за последните три години, считано към 31.12.2011г., към 31.12.2012г. и към 31.12.2013г. Коефициент за абсолютна ликвидност(Парични средства /Краткосрочни задължения)> 0,6 /да е по-голям от нула цяло и шест/, за последните три години, считано към 31.12.2011г., към 31.12.2012г. и към 31.12.2013г. Участникът трябва да отговаря и на двата показателя за ликвидност поотделно за всяка година 2011г., 2012г. и 2013г. ; 20.Декларация с предложен срок на плащане след доставка и издаване на фактура – 30 дни, съгласно изискванията на чл.303а, ал.2 от Търговския закон.
8.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години /2011,2012,2013г/, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП; 9.Документи, че участникът е производител, пряк вносител или оторизиран дистрибутор на изделията, предмет на поръчката; 10.Сертификати на Производителя, удостоверяващи наличие и поддържане на система за управление на качеството, съгласно стандарти ISO 9001: 2008 или еквивалент; 11.Сертификат/и за съответствие, съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, издаден на името на Производителя на тръбите и фасонните части за питейно водоснабдяване от официално оторизирани от МРР за целта лица или еквивалент; 12.Декларация/ии на Производителя или на негов упълномощен представител за съответствие на тръбите и фасонните части за питейно водоснабдяване , въз основа на сертификат на строителните продукти; 13.Срок на аварийни доставки до 48 часа след заявка; 14.Документ за гаранционен срок на предлаганите от Участника изделия, издаден от Производителя, който да е минимум 50 години; 15.Техническа документация на изделията, обект на поръчката, включително таблици и номограми за хидравлично оразмеряване; 16.Попълнен проект на договора от документацията/ подпис и печат/ без цена; 17. Декларация за приемане на условията в проекта на договор ; 18.Срок за изпълнение на доставка след редовна заявка до 15 /петнадесет дни/; 19.Срок на валидност на предложението:.......дни /не по-малко от 90 дни/ след датата за представяне на предложенията за участие в процедурата ; 21. Документ за закупена документация, в случаите когато лицата са поискали документацията да им бъде изпратена; 22.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП; 23.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Документите по точки 4, 9, 12, 14 трябва да са оригинални или нотариално заверени за верността на съдържанието им. По всички останали точки - заверени с печат на участника.Декларацията по т.2 следва да бъде издадена към датата на представяне на офертата. Ако участникът представи документи за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2,т.1,2,4 и 5 от ЗОП те следва да са валидни към датата на представяне на предложението, но не по-късно от два месеца от датата на издаването им. Документите по точки 10 и 11 следва да не са с изтекъл срок на валидност към датата на представяне на предложението. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП. Офертата се представя в административната сграда, стая 201- отдел Обществени поръчки в запечатан непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка . Върху плика задължително се посочва предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон,по възможност факс и електронен адрес. Пликът трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва: 1.Плик №1 с надпис „Документи за подбор”, в който да се поставят документите и информацията по точки от 1-12, 14, 16,17, 19-23; 2.Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение , и ако е приложимо –декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП , по точки 13, 15 и 18 ; 3.Плик №3 с надпис „Предлагана цена” да съдържа ценовото предложение на участника/ Прил.1и2/.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие се предоставя на всяко лице, поискало това, и се изпраща за негова сметка, съгласно чл.28, ал.7 от ЗОП, след като се изпрати до Възложителя писмо по факс или поща с наименование, телефон, факс, данни за фактура, адрес, на който да се изпрати и копие от документ за платена сума по сметка BG39BUIB78901097634800 и банков код BUIBBGSF - "Сибанк"АД. Документацията за участие се публикува в профила на купувача - www.vikmontana.com.
Български
90
Адреса на Възложителя по т.І.1- стаята на главния инженер.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
септември 2015г.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ