Версия за печат

00099-2014-0009

BG-Етрополе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Етрополе, пл. "Девети септември" 1, За: инж. Марияна Петрова, България 2180, Етрополе, Тел.: 0720 68225, Факс: 0720 65011

Място/места за контакт: инж. Марияна Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.etropolebg.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на авторски надзор при извършване на СМР по проект:"Рехабилитация на пътища и водопровод в населените места на Община Етрополе" за обект: "Рехабилитация на водопроводи в с. Рибарица и в с. Бойковец".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Етрополе - с. Рибарица и с. Бойковец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Упражняване на авторски надзор при извършване на СМР по проект:"Рехабилитация на пътища и водопровод в населените места на Община Етрополе" за обект: "Рехабилитация на водопроводи в с. Рибарица и в с. Бойковец". Договореното строителство включва всички видове строителни и монтажни работи на база одобрен проект и количествено-стойностни сметки. Съгласно чл. 162, ал.2 от ЗУТ, условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта, като авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право се вписват в Заповедната книга и са задължителни за участниците в строителството.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79121000

Описание:

Консултации и услуги по авторско право

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ОбП-13 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
18.09.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ТПО "Сорег" ООД ЕИК 121110846, р-н Възраждане ж.к Сердика кв. Баталова воденица бл.9 ет.9, България 1330, София, Тел.: 02 8229387

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.09.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

На основание чл.162 от ЗУТ редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително. Съгласно разпоредбата на чл. 3, ал.1, т. 8 във връзка с чл. 2 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), проектите са обект на авторско право и това право възниква за автора му със създаването на съответния проект. С договор АПОФ 07/05.02.2010г. Община Етрополе в качеството си на Възложител, е възложила на "ТПО Сорег" ООД изготвяне на технически проект за обект: "Реконструкция на водопроводната мрежа на с. Рибарица". Въз основа на съгласувания и одобрен проект за посочения в предходното изречение обект е издадено Разрешение за строеж № 32/20.10.2010 г. на гл. архитект на Община Етрополе. С договор АПОФ 14/16.03.2009г. и Договор АПОФ-15/16.03.2009г. Община Етрополе в качеството си на Възложител, е възложила на "ТПО Сорег" ООД изготвяне на технически проекти за обект: "Реконструкция на водопроводната мрежа на с.Бойковец - ниска зона" и на обект: "Реконструкция на водопроводната мрежа на с. Бойковец - висока зона" . Въз основа на съгласуваните и одобрени проекти е издадено Разрешение за строеж № 33/20.10.2010 г. на гл. архитект на Община Етрополе. Съобразявайки разпоредбата на чл. 42, ал. 1 от ЗАПСП, както и горепосочените обстоятелства за наличие на авторски права по отношение на горепосочения обект от инвестиционния проект, се ограничавана оперативната самостоятелност на Възложителя да подходи към друг вид процедура, освен предвидената в чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Безспорно в конкретния случай, възлагането на обществената поръчка на друго лице, различно от лицето изготвило инвестиционния проект за горепосочения обект, би довело до нарушаване на авторските му права. Следователно, за да не бъдат нарушени, Възложителят следва да покани за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП "ТПО Сорег"ООД и членовете на екипа, участвали в изготвянето на инвестиционния проект.Предвид изложената фактическа и правна обстановка, се налага извода, че е осъществена хипотезата на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП и респективно най-целесъобразно и законосъобразно се явява възлагането на поръчката да се осъществи чрез процедура на договаряне без обявление с изпълнителя, изработил инвестиционния проект.