00119-2014-0025
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2014 16:01 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2014 16:01 ч. : | 12/09/2014 15:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2014 16:01 ч. : | 12/09/2014 15:43 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2014 16:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Казанлък: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Казанлък, бул."Розова долина" №6, За: Валентин Захариев, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98233, E-mail: valentin_zahariev1@abv.bg, Факс: 0431 98266
Място/места за контакт: Общинска администрацияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.
Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Ремонт на четвъртокласната пътна мрежа на община Казанлък по списък, утвърден от Общински съвет Казанлък – част II
Ремонт на четвъртокласната пътна мрежа на община Казанлък по списък, утвърден от Общински съвет Казанлък – част II
45233200
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
"ДИМАС" АД, ЕИК 107030335, бул. "Трети март" №53, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801428, E-mail: dimas_to@abv.bg, Факс: 066 801443
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
12.09.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.
С решение № 820/17.04.2014 год., Кмета на община Казанлък след проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Ремонт на четвъртокласна пътна мрежа по утвърден списък от Общински съвет Казанлък", е определил за изпълнител "ДИМАС" АД гр.Габрово въз основа на критерия "Най-ниска цена", с който е сключил договор за обществена поръчка с посочения предмет. Въз основа на проведената обществена поръчка и в следствие на посочения критерий - най-ниска цена е реализирана значителна икономия на финансови средства от страна на възложителя. Във връзка с това и с оглед обстоятелството, че с първоначалния договор възложителят не е могъл да обхване всички проблемни участъци от четвъртокласната пътна мрежа се налага провеждане на нова обществена поръчка по реда на ЗОП.От изложено е видно, че възложителят макар да предполага, че в резултат на проведената обществена поръчка по критерия най-ниска цена, ще се стигне до икономия на финансов ресурс, не е в състояние да предвиди в какъв размер ще бъде той. Предмет на основния договор е ремонт на четвъртокласната пътна мрежа на Община Казанлък с определена квадратура, обхващаща подрежащите на ремонт участъци от съответния общински път. След сключване на договора, в следствие на усложнената метеорологична обстановка в страната, включително и на територията на община Казанлък, бяха повредени и други, здрави до този момент участъци от четвъртокласната пътна мрежа. Това налага допълнителното възлагане на СМР с по-голям обем от първоначално определения от възложителя. В случай, че не бъдат възложени тези допълнителни дейности, изпълнението на основния договор макар и възможно, то няма да бъде полезно за възложителя, тъй като ще бъде лошо в качествено отношение. Обстоятелството, което налага прилагането на процедурата по договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.1, т.8 от ЗОП е необходимостта от непрекъснатост на технологичния процес при полагането на асфалтобетона необходим за пълното покриване на платното за движение по ремонтираните участъци от пътя. При неспазване на технологичния процес за непрекъснатост при полагане на асфалтовата настилка ще се получат множество напречни фуги по платното за движение. От посочените обстоятелства е видно, че допълнителните СМР немогат технически и икономически да се отделят от основния договор баз да се създадат дначителни затруднение за възложителя и дори и да могат да се разделят е съществено необходимо да бъде възложено на изпълнителя по основния договор от технологична гледна точка. Освен непредвидени, тези допълнителни СМР са и необходими за качественото изпълнение по основния договор, тъй като същите имат за предмет ремонт на останалата, необхваната от първоначалната обществена поръчка, пътна мрежа. Това от своя страна ще доведе до завършеност на цели пътни участъци и до непрекъснатост на пътната настилка, която за да изпълни своето предназначение е необходимо да се полага при оптимални технологични и климатични условия. Неспазването на технологичните норми при полагането на асфалтобетон, в частност прекъснатост и разделяне на ремонтираните участъци във времево отношение би довело до бързо разрушаване на ремонтираните участъци по първоначалната обществена поръчка. Всичко изложено до тук и обсдтоятелството, че възложителят макар да предполага, че в резултат на проведената обществена поръчка по критерия най-ниска цена, ще се стигне до икономия на финансов ресурс, не е в състояние да предвиди в какъв размер ще бъде той и какво количество СМР ще могат да бъдат изпълнени въз основа на него. В настоящата обществена поръчка се касае за допълнително възникнали в хода на изпълнението на договора СМР, свързани с предмета на първоначалния договор, за които не е имало първоначално определена цена. Освен посочените фактически основания, от посочената прогнозна стойност е видно, че е спазено изискването допълнителното възлагане по реда на чл.90, ал.1, т.8 да не надвишава с 50% стойността на основната поръчка.