Версия за печат

00237-2014-0005

BG-Аксаково:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" № 58 б, За: Руска Георгиева Илиева, Република България 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне без обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 230 от 17.04.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00237-2014-0005
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Софтуерът е специализиран, специфичен за звената със счетоводно-финансови функции. До момента поради финансови причини няма служител, който да е преминал курс на обучение за работа с него. Поради невъзможност за едновременно обучение на всички служители без да се наруши ритмичността на работния процес ще бъдат обучени 2 (двама) служители. Обучението със софтуерния продукт е предназначено за служителите извършващи операции по счетоводното администриране възнагражденията на персонала. Изпълнителят трябва да осъществи следните дейности за изпълнение предмета на поръчката: 1.1. Да разработи план за осъществяване на обучителния процес, включващ обучителна програма, план за разпределение по теми и часове, общ хорариум часове - 18 учебни часа, който следва да бъдат проведени в 3 дни; 1.2 Да разработи, размножи и раздаде комплект от обучителни материали за всеки участник, съдържащи пълна информация за представяните теми; 1.3 Да предостави сертификат, доказващ придобитите знания и умения от участниците в обучението; 1.4 Регистрация и обратна връзка с участниците. Изпълнителят е длъжен да регистрира участниците всеки ден от обучението в присъствен списък. Списъкът съдържа задължително трите имена на обучаемия, адрес, телефон и e-mail за контакт, име на организацията, която представлява, графа с получени материали, подпис.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 275 от 07.07.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

„С+С Аутоматион” ООД ЕИК 121190486, ул. „Любляна„ № 46, ет.9, Република България 1618, София, Тел.: 02 8180270, E-mail: polikont@polikont.bg, Факс: 02 9555687

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Организиране на обучение за работа със софтуерен продукт „Поликонт”, за 2 (двама) участника, включващо следните основни дейности: 1. Да разработи “План за осъществяване на обучителния процес”, включващ: обучителна програма и план за разпределение по теми и часове. 2. Да разработи, размножи и раздаде комплект от обучителни материали за всеки участник, съдържащи пълна информация за представяните теми 3. Да предостави сертификат, доказващ придобитите знания и умения от участниците в обученията. 4. Да разработи регистрационна форма, съдържаща задължително трите имена на обучаемия, адрес, телефон и e-mail за контакт, име на организацията, която представлява, графа с получени материали, подпис.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

05.08.2014 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
1417.67 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

06.08.2014 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1417.67 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

12.08.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Руска Георгиева Илиева
Длъжност: Зам.Кмет на Община Аксаково, Възложител по смисъла на чл.8, ал.2 от ЗОП, съгласно Заповед № 65/03.02.2012 г. на Кмета на Община Аксаково