Версия за печат

00983-2014-0002

BG-Варна: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов"-Варна, ул."Марин дринов" № 55, За: И.Кондова-Кръстева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 650019

Място/места за контакт: ул."Марин Дринов" № 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mu-varna.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Създаване на информационна инфраструктура „е-университет” за интегриране на информационни и управленски системи в Медицински Университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов“ – Варна”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Създаване на информационна инфраструктура „е-университет” за интегриране на информационни и управленски системи в Медицински Университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов“ – Варна”, включва изпълнението на следните дейности: ДЕЙНОСТ 4 - Разработване, развитие и интеграция на единна система за управление, контрол и администриране на процесите и информационно обслужване на учебната дейност, Синхронизиране и интегриране на съществуващите системи в МУ Варна с единна система за управление, контрол и администриране на процесите и информационно обслужване на учебната дейнсот и обучение на административен и преподавателски персонал за работа със системата; ДЕЙНОСТ 5 – Разработване и внедряване на модул за обратна връзка от студентите, преподавателите, алумните на МУ Варна с цел събиране на информация и подобряване на качеството на учебния процес; ДЕЙНОСТ 6 – Разработване на система за събиране и отчитане на информация за научно-изследователската дейност на МУ Варна; ДЕЙНОСТ 7 – Разработване на модул за автоматично генериране на справки за определяне на себестойността на дейностите извършвани от МУ Варна и справки към институциите контролиращи дейността на МУ Варна (МОМН и НСИ). Описаните дейности са част от проект „Усъвършенстване на системата за управление в Медицински университет Варна” по ОП „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72210000

Описание:

Услуги по програмиране на софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
216830 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка-Степен на съответствие на предложението на Участника с Техническото задание на Възложителя; тежест: 60
Показател: Финансова оценка-Предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2014-0002

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 584235 от 05.02.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДЕС-14 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Създаване на информационна инфраструктура „е-университет” за интегриране на информационни и управленски системи в Медицински Университет „Проф. Д-р Параскев Стоянов“ – Варна”
V.1) Дата на сключване договора
01.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.05.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение Консорциум АмеПро ЕИК/Булстат 176605775, ул."Чарлз Дарвин" 14А, вх.А, ет.1, ап.3, Република България 1000, София, Тел.: 0888 626523, E-mail: slavi@amexis.net, Факс: 02 9733853

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 216830 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от:Проект: „Усъвършенстване на системата за управление в Медицински университет„Проф. Д-р Параскев Стоянов“ Варна” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.08.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор