00019-2014-0011

BG-Монтана: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: инж. Диман Георгиев, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394205

Място/места за контакт: Община Монтана

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.montana.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.montana.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Нели Димитрова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246

Място/места за контакт: Община Монтана

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Ангелина Александрова, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394270

Място/места за контакт: Община Монтана

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на прединвестиционно проучване и комплексен проект за инвестиционна инициатива по реда на чл.150 от ЗУТ, за изграждане на център за безвъзмездно предаване на разделно събрани отпадъци от домакинствата, в т.ч. едрогабаритни отпадъци, опасни отпадъци от домакинствата в гр. Монтана

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71313000

Описание:

Консултантски инженерни услуги по оценка на въздействието на проекта върху околната среда

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Прединвестиционно проучване и избор на площадка за безвъзмездно предаване и временно съхранение на разделно събрани отпадъци от домакинствта - едрогабаритни отпадъци и опасни отпадъци; 2. Изготвяне на морфологичен анализ на състава и количеството на битовите отпадъци, образувани на територията на община Монтана; 3. Изготвяне на комплексен проект за инвестиционната инициатива по реда на чл. 150 от ЗУТ

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие e 3000 лв. Гранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 90 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочване на основанието, за което се представя гаранцията, по сметка на Община Монтана: IBAN BG40 IORT 8266 3301 7222 01, BIC код IORTBGSF, Общинска банка АД. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участника сам избира формата на гаранцията за изпълнение - банкова гаранция или платежен документ за внесена гаранция за изпълнение на договора се представят при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира със собствени средства от бюджета на Община Монтана в случай на осигурено финансиране.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице в случай на участие обединение/консорциум.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за изпълнение на обществена поръчка, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. Договорът за обществена поръчка не се сключва с Участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора не представи гореизброените документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагането на обществената поръчка може да участват лица, за които не са налице следните обстоятелства: 1. Осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари ; подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; 2. Обявен в несъстоятелност; 3. В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура за страната в която е установен; 4. В открито производство по несъстоятелност; 5. Лишен от правото да упражнява определена професия или дейност; 6.Има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от ДОПК, установени с влязъл в сила присъда; 6.Има наложено АН за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 год. Изискуеми документи: 1. Документи за правосубектност, съгласно чл. 23 от Закона за ТР, копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство - преведен на български език "официален превод" Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП по образец; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП по образец; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП по образец; Декларациите се представят от всяко физическо и юридическо лице, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника, ако се предвижда обединение или подизпълнение съответно. 3. Документ за закупена документация за участие. 4. Документ за внесена гаранция за участие. 5. Изрично нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване). 6. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка с нотариална заверка на подписите - оригинал или нотариално заверено копие. 7. Декларация от членовете на обединението по образец. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец (в случай на подизпълнител); 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец (в случай на подизпълнител); 10. Доказателства за икономически възможности; 11. Доказателства за технически възможности; 12. Техническо предложение по образец, съгласно изискванията на Възложителя - Плик № 2; 13. Ценовата оферта - плик №3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация за общия оборот и оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката (специфичен, специализиран оборот), за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Заверени копия от баланса и отчета за приходи и разходи за 2011 г., 2012 г. и 2013 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Участниците могат да посочат ЕИК и да не представят изискваните документи по т.2, в случай, че са заявили и представили за обявяване годишния финансов отчет за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството и същите са публично достъпни. Участниците – чуждестранни лица, представят заверени копия от баланса и отчета за приходите и разходите като съставна част от годишния финансов отчет, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която са установени.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да докаже реализиран общ оборот от изпълнение на услуги за последните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 600 000 лв. (шестстотин хиляди лева) без ДДС. 2. Специализираният оборот на участника, сходен с предмета на настоящата поръчка, общо за последните три приключени финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не трябва да е по-малко от 300 000 лв. (триста хиляди лева) без ДДС. Под сходни с предмета на настоящата поръчка се имат предвид услуги свързани с управление на отпадъци на национално и/или регионално ниво и/или за отделни общини.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата, сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да включва договорите, чието изпълнение е приключило в заложения период, с посочени предмет (обект), стойност, дата и получател (възложител) за всеки договор; 2. Заверени копия от референции, от които са видни възложителя, предмета на съответния договор, стойност, обхвата на извършената работа, място на услугата и срок на изпълнение, както и дали договорът е изпълнен качествено. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани. Заверени копия от разрешения за строеж. 3. Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнението на описаните в Техническите спецификации задачи; 4. Декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от автобиография на съответния експерт по приложен образец, придружена от копия на документи, удостоверяващи образование, специалност, професионална квалификация, професионален опит и разположение на специалиста за периода на изпълнение на поръчката. Приложими документи са дипломи за завършено образование, сертификати, удостоверения и/или свидетелства за правоспособност, издадени от съответните учебни заведения или от лицензирани юридически лица за професионално обучение или за професионална квалификация, трудови книжки, служебни книжки, референции, препоръки и декларации за разположение и/или др. еквивалентни документи, удостоверяващи посочените обстоятелства. Сертификати, удостоверения и/или свидетелствата за придобита правоспособност и/или други еквивалентни документи трябва да са издадени от съответните учебни заведения или от лицензирани юридически лица за професионално обучение или за професионална квалификация. Препоръките/референциите трябва да са издадени от получателя на услугата и да съдържат информация за периода на изпълнение, описание на изпълнените дейности, заемана позиция и контакти за връзка с възложителя/получателя на услугата
Минимални изисквания: Ключов експерт 1: Ръководител на екипа •да притежава висше образование, степен „магистър” с професионална квалификация строителен инженер или еквивалентно; •минимум 10 години общ професионален опит по специалността; •да е участвал в минимум 2 договора като ръководител или като част от екип, изпълнявал договор с предмет, подобен на предмета на поръчката. Ключов експерт № 2: Експерт отпадъци •да притежава висше образование, степен „магистър” с професионална квалификация в областта на техническите науки; •минимум 7 години опит в областта на управление на отпадъците; •да има изпълнен поне един договор за услуги, като ръководител на екип за определяне на морфологичния състав на битовите отпадъци (анализ на количествата и състава на отпадъците). Ключов експерт № 3: Ръководител проектантски екип - съоръжения за третиране на отпадъци • да притежава висше образование степен „магистър” с квалификационна степен строителен инженер или еквивалентно. • минимум 7 години общ професионален опит по специалността; • да е участвал като ръководител проектантски екип (главен/водещ проектант) в минимум 2 договора с предмет, проектиране на съоръжения за третиране на отпадъци. Ключов експерт № 4: Проектант ПУП •да притежава висше образование степен „Магистър“ с квалификационна степен геодезия или архитект; •да притежава удостоверение, че е вписан в регистъра на правоспособните лица към Агенцията по геодезия картография и кадастър за извършване дейности по кадастъра •минимум 7 години общ професионален опит по специалността; •да има изготвени минимум 1 договор с предмет, проектиране на ПУП за площадка за изграждане на инфраструктурен обект. Ключов експерт №5: Еколог •да притежава висше образование, степен „магистър” с професионална квалификация в областта екологията или техническите науки или науки за земята; •минимум 7 години опит в областта на прилагане на екологичното законодателство; •да има изпълнен поне един договор за услуги, като ръководител или член на екип за прилагане на екологичното законодателство при процедиране на площадки за изграждане на инфраструктурни обекти. Участникът следва да предложи в екипа си и неключови експерти според разработената стратегия за изпълнение на поръчката. Всички предложени членове на екипа, ангажирани с проектантска дейност следва да притежават актуални Удостоверения от КИИП/КАБ за пълна проектантска правоспособност по съответната част. Не се допуска едно и също лице да заема едновременно две експертни позиции. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Всички предложени членове на екипа, ангажирани с проектантска дейност следва да притежават актуални Удостоверения от КИИП/КАБ за пълна проектантска правоспособност по съответната част.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.07.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

- срещу заплащане на касата на Община Монтана, ул. "Извора" №1, стая №102, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа; - по сметка на Община Монтана: IBAN: G30IORT 8266 8401 7425 00, BIC:IORTBGSF Инвестбанк АД - Монтана

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.07.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. Монтана, ул. "Извора" №1, Заседателна зала на Община Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващите участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на Част четвърта, Глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ