Версия за печат

00115-2013-0064

BG-Русе: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. "Свобода" № 6, За: Камен Христов - ст.експерт в отдел "Обществени поръчки", България 7000, Русе, Тел.: 082 881710

Място/места за контакт: Община Русе
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Дейности по информация и публичност по проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства“, договор BG161PO001/1.4-09/2012/023, финансиран по ОП „Регионално развитие 2007-2013, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Зелена и достъпна градска среда“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата поръчка е “ДЕЙНОСТИ ПО ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ“, включващ: 1.„Изработка на информационни и комуникационни материали“: - 3 бр. билбордове, изработени в съответствие с изискванията за обхват и съдържание, определени в Насоките за публичност и информация и техните задължителни елементи, които да указват, че обектите са изпълнение по ОПРР и приноса на ЕФРР (прилож. към настоящата документация). Билбордовете следва да бъдат изработени и поставени на ул. «Александровска» и пл. «Ал. Батенберг», гр. Русе в границите на определената строителна площадка, след съгласуване с Възложителя. Билбордовете следва да бъдат със следните технически параметри (за 1 билборд): метални, с размери 70/50 см, цветност 4+ 0 с UV устойчиви мастила, материал за печат винил, включително приспособления за закрепване, стойки, фундаменти и др. Размерите на билдбордовете могат да претърпят промени след уточняване на местоположението и видимостта им; - 3 бр. постоянни табели. Те следва да бъдат поставени на три площадни пространства, част от завършения строителен обект, след приключване на строително-ремонтните работи, на места, указани от Възложителя. Постоянните табели следва да бъдат изработени в съответствие с изискванията за обхват и съдържание, определени в Насоките за публичност и информация и техните задължителни елементи, които да указват, че обектите са изпълнение по ОПРР и приноса на ЕФРР. Табелите следва да бъдат със следните технически параметри (за 1 табела): метални, с размери 70/50 см, цветност: 4 цвята, материал PVC за външни условия, каширано върху еталбонд, включително приспособления за закрепване, стойки, фундаменти и др. Размерите на табелите могат да претърпят промени след уточняване на местоположението и видимостта им. В 14 дневен срок след като Възложителят уведоми Изпълнителя за приключване на СМР, Изпълнителят представя за одобрение на Възложителя проект на постоянните табели, съдържащ обяснителна записка, изглед на табелата, снимки на одобрените места с фотомонтаж на табелите и конструктивно становище за начина на закрепване. Монтажът на табелите се извършва след одобрение на проекта и уведомление до Изпълнителя. - 2 бр. подвижни банери. Те ще бъдат за визуализация на събитията за публичност и информация, които ще бъдат поставени в залите за брифинги и пресконференции по проекта. Банерите (тип вертикални, рол-банери) следва да бъдат изработени съгласно Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите на ОПРР 2007 -2013. Материалите следва са бъдат със следните параметри: размери – минимум 80 х 200 см.; материал – винил; цветност – пълноцветен едностранен печат; Комплект рол-банер със стойка и калъф. Преди изработването на гореизброените визуализационни материали Изпълнителят задължително предоставя на Възложителя за одобрение изготвения за тях дизайн и съдържание. - Комплект професионални фотографски снимки на всички участъци от обектите за интервенция, които да визуализират настоящото положение, а след извършване на СМР, постигнатата промяна на рехабилитираните и обновени територии. Следва да бъдат изработени мин. 100 дигитални снимки с високо качество, които ще бъдат използвани за визуализиране на резултатите от проекта чрез медиите, Интернет-страницата на общината, социалните мрежи. 2. „Осигуряване на кафе-паузи за 2 пресконференции и кетъринг за официално откриване на завършен обект ". - Провеждане на 2 пресконференции, една от които в края на проекта, с уч-е на представители на местни медии и кореспонденти. За целта е необходимо осигуряване на по 1 кафе-пауза за прес-конференция, всяка от които да бъде за около 25-30 участника. - Осигуряване на кетъринг за официалното откриване на обекта - блок-маса за около 50 участника, който да включва напитки, студен и топъл бюфет, десерти.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39294100, 79952000, 79960000

Описание:

Информационни и промоционални продукти
Услуги, свързани с организирането на събития
Фотографски и свързани с тях услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7320 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 576635 от 20.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ЗОП-25 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Дейности по информация и публичност по проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства“, договор BG161PO001/1.4-09/2012/023, финансиран по ОП „Регионално развитие 2007-2013, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Зелена и достъпна градска среда“
V.1) Дата на сключване договора
11.04.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

12

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Парнас ООД, ЕИК 117639516, ул. Стефан Стамболов №3, България 7000, Русе, Тел.: 082 826016

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7320 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект „Благоустрояване и достъпна градска среда на централна градска зона – участък от ул. „Александровска“, площад „Батенберг“ и прилежащите пространства“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.04.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор