00004-2014-0006

BG-Плевен: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, Ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Симов Нешев - Икономист "Обществени поръчки", България 5800, Плевен, Тел.: 064 889837; 087 8330178, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-pleven.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии в експлоатационните райони на Възложителя

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Експлоатационните райони на Възложителя - Никопол, Белене и Гулянци
Код NUTS: BG31
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии в експлоатационните райони на Възложителя. В обхвата на обществената поръчка се включват абсолютно всички работи, описани в документацията за участие по възстановяване на пътните настилки, тротоари и шахти до първоначалния им вид за осигуряване на нормална проходимост на хора и машини. Условия: гаранционен срок - минимум 2 години; срок за започване на работа след момента на възлагането и - максимум до 12 часа; срок за завършвене на работа след момента на възлагане - максимум до 20 дни; Населените места в експлоатационните райони са описани в документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252 (KA11)

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици (За водоразпределителни дружества )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Не може да се определи предварително.

Прогнозна стойност без ДДС
0 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

01.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията може да бъде банкова или парична. Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя - IBAN: BG66IORT73801034491900. BIC: IORTBGSF в "Инвестбанк" АД клон Плевен. Гаранции за участие - 200 лева за една Позиция. Гаранции за изпълнение на договора - 700 лева за една Позиция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане - минимум до 30 дни след подписване на протокол за приемане на извършените работи и издаване на фактура. Плащане - по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ако по една позиция има предложени еднакви претеглени цени, класирането на участниците ще се определи на база техните предложения в низходящ ред, както следва: 1. Срок на плащане. 2. Срок на започване на работа след момента на възлагане. 3. Срок на завършване на работа след момента на възлагане. 4. Гаранционен срок.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; Удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенция по вписванията. Документ за закупена документация. Документ за внесена гаранция за участие. Декларация за съгласие с условията на проектодоговора от документацията за участие. Административни сведения за участника. Данни за подизпълнители съгласно чл.24, ал.2 от ППЗОП или декларация за липса на такива. Наличието на някое обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Документи по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП. Сертификат по ISO 9001 на участника. Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя - минимум ІІ категория. Справка за ресурсна обезпеченост на участника. Справка за персонала на участника. Справка за механизацията на участника. Описание на материално техническата база на участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.05.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е с включен ДДС. Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата за тяхна сметка, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платената сума и адрес, на които да бъде изпратена документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1 от обявлението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.05.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.05.2014 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на управлението на "Водоснабдявяне е Канализация" ЕООД Плевен, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68 ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През 12 месеца

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена минимум 3 дни предварително, на официалния сайт на Възложителя - www.vik-pleven.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Никопол
1) Кратко описание

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии в район Никопол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252 (KA11)

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици (За водоразпределителни дружества )

3) Количество или обем

Не може да се определи предварително

Прогнозна стойност, без ДДС
0 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3900 лева; 5 см асфалтобетон - 4400 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5500 лева.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Белене
1) Кратко описание

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии в район Белене

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252 (KA11)

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици (За водоразпределителни дружества )

3) Количество или обем

Не може да определи предварително

Прогнозна стойност, без ДДС
0 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3900 лева; 5 см асфалтобетон - 4400 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5500 лева.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Гулянци
1) Кратко описание

Възстановяване на улични настилки, тротоари и шахти след отстранени В и К аварии в район Гулянци

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252 (KA11)

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици (За водоразпределителни дружества )

3) Количество или обем

Не може да се предели предварително

Прогнозна стойност, без ДДС
0 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Максималният финансов ресурс като цени без ДДС, който Възложителят може да осигури за възстановяване на настилки за 100 кв.м е следният: 4 см асфалтобетон - 3800 лева; 5 см асфалтобетон - 4300 лева; 4 + 4 см асфалтобетон - 5400 лева.