Версия за печат

00589-2013-0029

BG-Перник: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл. Свети Иван Рилски № 1А, За: Галина Тодорова, България 2300, Перник, Тел.: 076 684304, E-mail: eurointegra@pernik.bg, Факс: 076 684308

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител на дейности по проект „«Повишаване на професионалната компетентност на служителите на общинска администрация Перник за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията», приоритетна ос ІІ «Управление на човешките ресурси», подприоритет 2.2. «Компетентна и ефективна дър-жавна администрация», бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, Договор за БФП № А12-22-29/18.04.2013 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. - Обучение по „Административно право и осъществяване на ефективен контрол по установяване и прилагане на административните режими”;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: територията на Република България
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обучение по „Административно право и осъществяване на ефективен контрол по установяване и прилагане на административните режими Описание на дейността: В рамките на дейността трябва да се осъществи обучение с продължителност 3 дни, което се провежда на територията на страната, на място, посочено допълнително от Възложителя при следните параметри: обучението е за 20 души,– служители на общинска администрация Перник и се провежда по теми в областта на: 1) Административно право (материална част); 2) Административни режими лицензионни, регистрационни, разрешителни и удостоверителни режими – основни характеристики, документи, които се издават във връзка с тяхното действие; контрол по установяване и прилагане на административните режими; 3) Политика за намаляване на административната тежест. Изпълнителят осигурява презентационни материали, папки, химикалки и ноут-пад за всеки участник. На всеки участник се издава сертификат за преминато обучение. Основни задължения на Изпълнителя: Да организира и проведе 1 обучение за целевите групи, с продължителност 3 дни на територията на страната; Цялостна логистична организация във връзка с провеждането на обучението за 20 души; Изпълнителят да изготви подробна програма по място, дати, лица във връзка с провеждането на 1 обучение за целевите групи, с продължителност 3 дни на територията на страната, на място, посочено допълнително от Възложителя. Изпълнителят трябва да обезпечи транспорт, настаняване, храна и др. съгласно програмата за пребиваване, която следва да е съобразена с изискванията на Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80570000

Описание:

Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7970 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Ценово предложение „Предлагана цена”; ; тежест: 70
Показател: Срок за оргаинзиране на обученията;; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 574233 от 10.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:Избор на изпълнител на дейности по проект «Повишаване на професионалната компетентност на служителите на общинска администрация Перник за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията» - Обучение по „Административно право и осъществяване на ефективен контрол по установяване и прилагане на административните режими”
V.1) Дата на сключване договора
19.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Институт за специализации и обучения ООД и ЕИК 202606671, ул. "Бузлуджа" № 62, България 1000, София, Тел.: 0897 305724

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7970 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „«Повишаване на професионалната компетентност на служителите на общинска администрация Перник за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията», приоритетна ос ІІ «Управление на човешките ресурси», подприоритет 2.2. «Компетентна и ефективна държавна администрация», бюджетна линия BG051PO002/12/2.2-07, Договор за БФП № А12-22-29/18.04.2013 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Отдел "Правен и обществени поръчки" при Община Перник, пл. "Свети Иван Рилски" № 1А, България 2300, Перник, Тел.: 076 684324, Факс: 076 684308

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор