РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Осигуряване на логистика за посрещане на гости и провеждане на културни събития, организирани от община Монтана през 2014 г.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
17
Място на изпълнение:
до 50 км от гр. Монтана
Код NUTS:
BG312
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
През 2014 г. ще бъдат проведени два фестивала в гр. Монтана с очакван брой гости мин. 270 участници във всяко едно от събитията. Очакваният брой официални гости за събитие е мин. 30 човека.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
55110000
Описание:
Услуги по хотелско настаняване
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
За Обособена позиция 1: Осигуряване на логистика за провеждане на културни събития, организирани от Община Монтана, участникът следва осигури настаняването на мин. 270 човека – участници в едно културно събитие, в хотел/и с осигурена нощувка и храна (закуска, обяд и вечеря)
За Обособена позиция 2: Осигуряване на логистика за посрещане на официални гости на Община Монтана, участникът следва осигури настаняването на мин. 30 човека – официални гости, в хотел/и с осигурена нощувка и храна (закуска, обяд и вечеря)
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранциите за участие: за Обособена позиция 1 "Осигуряване на логистика за провеждане на културни събития, организирани от Община Монтана" - 100 лв., за Обособена позиция 2 "Осигуряване на логистика за посрещане на официални гости на Община Монтана" - 20 лв.
Гаранцията за изпълнение на поръчката е 1% от стойността на договора за всяка обособена позиция. Гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната гаранция се внася на касата на Община Монтана - стая 501А, или по сметката на Община Монтана в "Инвестбанк" АД клон Монтана; BIC: IORTBGSF; IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането ще става от предвидените за това средства в бюджета на Община Монтана.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка участник, при който е налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва:
Плик № 1 с надпис: "Документи за подбор"
1.Оферта, подписана от участника, включително списък на документите, съдържащи се в офертата (Образец № 1);
2.Документ за закупена документация за участие (копие);
3.Документ за внесена гаранция за участие – заверено от участника копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;
4.Справка „Сведения за участника” (Образец № 2);
5.Регистрационни документи на участника:
• Декларация за ЕИК на участника в свободен текст. Всички членове на обединения подписват отделни декларации.
• Копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът да е в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България);
• Копие от документ за самоличност за участник - физическо лице;
6.Декларации:
а)Декларация, че участникът е запознат и се задължава да спазва условията на обществената поръчка (Образец № 3);
б)Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (Образци с №4а и 4б);
в)Декларация за участието на подизпълнители (Образец №5);
г)Декларация от подизпълнител/и (Образец №6);
7.Документ за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (заверено от участника копие). При обединения – документът се представя от всеки от членовете.
8.Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение/ консорциум, което не е юридическо лице);
9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11, че участникът е спазил изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда (Образец № 8)
10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12, че участникът приема условията в проекта на договор (Образец №9).
11.Когато се предвижда участие на подизпълнители, следните документи задължително се представят и за тях: Административни сведения; Декларация, че участникъте запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка; Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката; Регистрационни документи; Декларации по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Документ за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (заверено от участника копие)
ПЛИК №2 „Техническо предложение” трябва да съдържа попълнено Техническо предложение (Образец № 10)
ПЛИК №3 „Предлагана цена” съдържа Ценовото предложение за съответната обособена позиция (Образец № 11)
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за общия оборот от доставките и оборота от доставките на стоки, включени в предмета на поръчката, за последните 3 (три) години (Образец №7)
2. Заверено копие от Отчета за приходите и разходите на участника за последните три финансово приключени години, но в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си
Минимални изисквания: Положителен общ оборот от услуги, включени в предмета на поръчката за последните три финансово приключени години
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за категоризация
Минимални изисквания: За Обособена позиция 1:
- капацитет за настаняване - мин. 270 места;
За Обособена позиция 2:
- капацитет за настаняване - мин. 30 места;
- категоризация мин. 3 звезди.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2014 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Монтана - гр. Монтана, ул. „Извора“ № 1 или да бъде преведена по банкова сметка на Община Монтана в Банка "Инвестбанк" АД клон Монтана, IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000. Документацията за участие се получава на касата в деловодството в сградата на общинска администрация Монтана, след заплащане на цената й.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2014 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2014 г. Час: 15:00
Място
Заседателна зала на Община Монтана - гр. Монтана, ул. „Извора“ № 1, ет. 2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на логистика за провеждане на културни събития, организирани от Община Монтана
1)
Кратко описание
През 2014 г. ще бъдат проведени два фестивала в гр. Монтана с очакван брой гости мин. 270 участници във всяко едно от събитията.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
55110000
Описание:
Услуги по хотелско настаняване
3)
Количество или обем
Услуга по настаняване на мин. 270 участници в културни събития на гр. Монтана
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.05.2014 г. , Крайна дата 31.12.2014 г.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на логистика за посрещане на официални гости на Община Монтана
1)
Кратко описание
Осигуряване на логистична услуга за посрещане на официални гости на Община Монтана. Очакваният брой официални гости за събитие е мин. 30 човека за събитие.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
55110000
Описание:
Услуги по хотелско настаняване
3)
Количество или обем
Настаняване на мин. 30 официални гости за събитие
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата 01.05.2014 г. , Крайна дата 31.12.2014 г.