00530-2013-0161
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2014 13:57 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2014 13:57 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2014 13:57 ч. : | 17/02/2014 13:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2014 13:57 ч. : | 17/02/2014 13:54 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.02.2014 13:58 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: В.Додова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg
Място/места за контакт: дирекция "Логистика"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части за климатична и вентилационна техника, монтирана в сървърни помещения на ЦУ на НАП, на следните адреси: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47, ул. „Аксаков” № 21 – изчислителен център и ТД на НАП ГДО, с адрес ул. „Врабча” № 23”
Предмет на настоящата обществена поръчка е извършването на абонаментно поддържане и ремонт, включително доставка и монтаж на консумативи и резервни части на климатична и вентилационна техника монтирана в сървърните помещения на ЦУ на НАП на следните адреси: бул. „Дондуков” № 52, ул. „Г.С. Раковски” № 47, ул. „Аксаков” № 21 – изчислителен център и ТД на НАП ГДО с адрес ул. „Врабча” № 23. Климатична техника е подробно описана в Приложение № 1 към Пълното описание на предмета на поръчката. Предметът на поръчката включва: извършване на месечни, тримесечни, шестмесечни и годишни технически прегледи на климатичната и вентилационна техника, посочена в Приложение № 1 към пълното описание на предмета на поръчката, включващи дейности, определени от производителя като задължителни, по компоненти и с периодичност на поддръжката, описана в Таблица 1 от Пълното описание на предмета на поръчката. почистване и измиване на външните тела на климатизаторите и почистване на топлообменните повърхности на кондензатора – три пъти годишно: пролетно обслужване - през месец април; лятно обслужване през месец юли и есенно/зимно обслужване през месец октомври; ремонт на климатичната и вентилационна техника - при необходимост. Ремонтните действия включват отстраняване на възникнали повреди, констатирани от Изпълнителя при извършване на техническите прегледи или по сигнал на Възложителя; доставка и монтаж на консумативи и резервни части, съгласно Приложение № 2 (Списък на консумативите и резервните части) към пълното описание на предмета на поръчката. Подмяната на консумативи и резервни части се извършва съгласно сроковете по Таблица 1 от пълното описание или при необходимост. Доставката и монтажа на консумативите и резервните части се извършват в срок не повече от 10 (десет) дни (според предложението на участника) от установяването на необходимостта от подмяната им, което се констатира при ежемесечните профилактични прегледи и се отразява в протокол. Доставката и монтажа на резервните части се извършват след установяването на необходимостта от подмяната им, което се констатира при ежемесечните профилактични прегледи или при необходимост и се отразява в протокол. Доставените консумативи и резервни части следва да бъдат оригинални, придружени с гаранционни условия и с поставена СЕ маркировка. транспортни разходи за извършването на профилактичните прегледи и доставката на консумативите и резервните части. в седемдневен срок от сключване на договора изпълнителят следва да извърши първоначален преглед на климатичната и вентилационна техника, описана в Приложение №1 към пълното описание, за което се съставя протокол, в който се посочват: - обслужваната техника; - техническо състояние на всяко устройство и изправност на инсталацията. Протоколът се подписва от представител на изпълнителя и от координатора по изпълнението на договора, определен от Възложителя. Абонаментното поддържане на климатичната и вентилационна техника, с периодичност на извършване, съгласно Таблица № 1 към пълното описание, се извършва до 20 (двадесето) число на съответния месец. Първият технически преглед обхваща всички видове дейности, определени от производителя като задължителни и посочени в Таблица № 1.
50730000, 50000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
9
“ЗЕФИР-КЛИМАТИЧНИ СИСТЕМИ” ЕООД, ЕИК 121464567, р-н Люлин, ул. 722, № 2, ет. 1, България 1360, София, Тел.: 02 9252266
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Срокът за изпълнение на договора е 24 месеца от датата на сключването му и може да бъде прекратен предсрочно при изчерпване на максимално допустимата обща стойност, която е в размер до 71000 лв. без ДДС, от които максимално допустимата стойност за ЦУ на НАП е в размер до 60 000лева без ДДС , а за ТД на НАП ГДО е в размер до 11 000 лева без ДДС. Окончателната стойност на договора ще се определи при приключване на неговото изпълнение, въз основа на изплатените месечни абонаменти такси за извършването на сервизно обслужване на климатичната техника и общата стойност на заплатените консумативи и резервни части за периода на изпълнение.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
17.02.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г