Версия за печат

00226-2013-0007

BG-Плевен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, пл. "Възраждане" № 2, За: инж.Павлина Тодорова, РБългария 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на одит по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Плевен“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013” по процедура BG161PO005/10/2.10/07/22”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Област Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят следва да осъществява одитната дейност в съответствие с Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС 2007-2013г. Одитът следва да бъде текущ и окончателен одит. Текущият одит ще се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта и изисква от одитора да предостави мнение относно: - законосъобразността на съответните обществени поръчки, когато такива са проведени и сключените договори, с изключение на обществените поръчки за строителство, строителен надзор и одит на проекта и обществените поръчки, попадащи в обхвата на чл. 19, ал. 2, т.22 „б” от ЗОП; - осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Бенефициента; Относно осчетоводяване на разходите, одиторът трябва да провери, че: - възложителят води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; - възложителят е реализирал хронологично, двустранно, синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството; - възложителят води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавената стойност по конкретния проект/договор; - възложителят спазва указанията на договорящия орган организацията на счетоводния процес от датата на получаването им; - данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на възложителя; 2. Окончателният одит включва извършване на следните проверки: - одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране – проверка за двойно финансиране; - Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; - Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси; - Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с националното законодателство; - Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз; - Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; - Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); - Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; - Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; - Проверка на докладваните нередности; - Дали слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин; - Дали исканията за средства, подадени от Възложителя, са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган; - Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; - Проверка на счетоводните системи и осчетоводяванията; - Проверка за двойно финансиране; - Проверка на мерките за информация и публичност;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
50100 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка -Т; тежест: 60
Показател: Финансова оценка ; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527960 от 06.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФСД 463/14 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
17.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
01.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "Одит - проект 2013", град Плевен, ул. "Драва" № 3, ет. 2, ап. 4, РБългария 5800, Плевен, Тел.: 0888 258647

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 50100 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка се изпълнява във връзка с проект № DIR-5112122-6-72 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъци в регион Плевен", съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейската общност, чрез оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор