00226-2013-0007
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.01.2014 14:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.01.2014 14:49 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.01.2014 14:49 ч. : | 23/01/2014 14:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.01.2014 14:49 ч. : | 23/01/2014 14:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.01.2014 14:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Плевен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Плевен, пл. "Възраждане" № 2, За: инж.Павлина Тодорова, РБългария 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296
Място/места за контакт: Община ПлевенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на одит по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Плевен“ финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013” по процедура BG161PO005/10/2.10/07/22”
Изпълнителят следва да осъществява одитната дейност в съответствие с Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС 2007-2013г. Одитът следва да бъде текущ и окончателен одит. Текущият одит ще се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта и изисква от одитора да предостави мнение относно: - законосъобразността на съответните обществени поръчки, когато такива са проведени и сключените договори, с изключение на обществените поръчки за строителство, строителен надзор и одит на проекта и обществените поръчки, попадащи в обхвата на чл. 19, ал. 2, т.22 „б” от ЗОП; - осчетоводяването на разходите, включени в искането за средства в счетоводната система на Бенефициента; Относно осчетоводяване на разходите, одиторът трябва да провери, че: - възложителят води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки подходяща и адекватна електронна система; - възложителят е реализирал хронологично, двустранно, синтетично и аналитично счетоводно записване и е съставил финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи, заложени в Закона за счетоводството; - възложителят води подробна аналитична счетоводна отчетност, която е достатъчна за установяване и проследяване на възстановим и невъзстановим данък върху добавената стойност по конкретния проект/договор; - възложителят спазва указанията на договорящия орган организацията на счетоводния процес от датата на получаването им; - данните, посочени в докладите за напредък са идентични с тези в счетоводната система на възложителя; 2. Окончателният одит включва извършване на следните проверки: - одиторът е получил увереност, че разходите по проверявания проект не са обект на двойно финансиране – проверка за двойно финансиране; - Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; - Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси; - Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с националното законодателство; - Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз; - Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; - Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); - Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; - Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; - Проверка на докладваните нередности; - Дали слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин; - Дали исканията за средства, подадени от Възложителя, са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган; - Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; - Проверка на счетоводните системи и осчетоводяванията; - Проверка за двойно финансиране; - Проверка на мерките за информация и публичност;
79212000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
9
ДЗЗД "Одит - проект 2013", град Плевен, ул. "Драва" № 3, ет. 2, ап. 4, РБългария 5800, Плевен, Тел.: 0888 258647
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обществената поръчка се изпълнява във връзка с проект № DIR-5112122-6-72 "Изграждане на регионална система за управление на отпадъци в регион Плевен", съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейската общност, чрез оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г