00530-2013-0171
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2014 14:19 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2014 14:19 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2014 14:19 ч. : | 14/01/2014 14:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2014 14:19 ч. : | 14/01/2014 14:08 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
14.01.2014 14:19 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Валерия Вангелова Додова-Дойчинова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg, Факс: 02 98593291
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ЛогистикаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303..
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на четири броя асансьорни уредби, находящи се в сградата на ЦУ на НАП, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52” и един брой пътническа асансьорна уредба, находяща се в сградата на ТД на НАП ГДО ул. „Врабча” № 23”.
Предметът на обществената поръчка е:„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на четири броя асансьорни уредби, находящи се в сградата на ЦУ на НАП, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52” и един брой пътническа асансьорна уредба, находяща се в сградата на ТД на НАП ГДО ул. „Врабча” № 23”. Абонаментното сервизно обслужване се извършва ежемесечно до 15-то число от месеца и обхваща следните дейности: І. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните му устройства съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т.2 от наредбата; 2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора; 3. Доставка, демонтаж и монтаж на следните материали и консумативи: а) крепежни материали б) суфитни крушки 24 V в) лампи микро 24 V г) предпазителен комплект с патрони /всички видове/ д) фасунги e) силови контакти ж) смазочни материали 4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от уведомяването. ІІ. Извършване на ремонт на асансьорните уредби, извън абонаментното сервизно обслужване, при необходимост. Отстраняването на повредите следва да бъде извършвано в срок от 3 (три) работни дни от уведомлението от страна на възложителя или констатирането й от страна на изпълнителя. ІІІ. Стойността на вложените резервни части и материали при ремонта на асансьорната уредба се заплаща отделно от таксата за абонаментното обслужване.
50750000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
МАРИЦА-М- БОРИС МИХАЛКОВ ЕТ ЕИК: 040406418, гр. София, Република България 1408, бул. „Витоша”, № 168, Тел.: 02 9732626, E-mail: office@maritza-m.com
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Заплащането на месечната абонаментна такса от съответната структура на НАП се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура и двустранен протокол, подписан от съответния координатор по договора. Стойността на вложените резервни части при ремонта на съответната асансьорна уредба се заплаща отделно от таксата за абонаментното обслужване, в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на двустранен констативен протокол и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя. Заплащането на включените в Приложение № 1 към Пълното описание на предмета на поръчката части се извършва съгласно Офертата – Предлагана цена на изпълнителя. При необходимост от подмяна на резервна част, която не е включена в Приложение № 1 и, за която няма посочена цена в попълнената Оферта – Предлагана цена, тази част се заплаща от възложителя по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от изпълнителя, което се доказва с прилагане на копие от фактурата за закупуването им. Договорът се сключва за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност от 19 000лв. /деветнадесет хиляди/ без ДДС.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: http://www.scc.bg..
14.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г