00087-2014-0007
Технически редакции | ||
13.01.2014 17:08 ч. : | 13/01/2014 17:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.01.2014 17:08 ч. : | 13/01/2014 17:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Петя Лазарова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9811033, Факс: 02 9811036
Място/места за контакт: ул. Оборище №44, ет. 2, стая 8БРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Изработка, доставка и монтаж на обзавеждане за детски ясли на територията на град София”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Изработка, в т.ч. проектиране и производство на мебелно обзавеждане, съгласно размери от мястото за изпълнение – на територията на съответната детска ясла; доставка и монтаж на мебелно обзавеждане по проект и/или предварително зададени параметри.
39143000
Описание:
НЕ
НЕ
Описание на видовете и количествата мебелно обзавеждане е посочено в документацията за участие.
НЕ
НЕ
70
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4 150/четири хиляди сто и петдесет лева/ лева Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
1.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ чрез Дирекция "Здравеопазване" превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на не повече от 20% от стойността на договора в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от датата на регистрационния индекс на договора. 2. Окончателното разплащане се осъществява по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на предавателно-приемателен протокол между ВЪЗЛОЖИТЕЛ - упълномощен представител на Дирекция Здравеопазване и ИЗПЪЛНИТЕЛ и издаване на фактура.
I.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. II.Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние. III.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. 1.Като минимално съдържание документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 2.Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие и да отговаря на следните изисквания: Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; В документа трябва да се определи и наименованието на участника; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 3..Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. IV.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1.Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2.Документите по ал.1, т.4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
Декларация,съдържаща информация за оборота от с дейности по изработка, доставка и монтаж на мебели за последните 3/три/ години (2011, 2012 и 2013г.). Декларацията трябва да бъде придружена от отчети за приходите и разходите за всяка от последните три години (2011, 2012 и 2013г.). Да се има предвид, че ако участника в процедурата не е изготвил финансов отчет за 2013г. към момента на подаване на офертата, посочените обстоятелства по отношение на реализирания за 2013г. специфичен оборот следва да се удостоверят с дкларация за реализирания оборот за съответната година.
Участникът трябва да има реализиран оборот от дейности по изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане, в размер на не по-малко от 1 000 000/един милион/ лева за последните 3/три/ години (2011, 2012 и 2013г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си.
1. Всеки участник представя списък по образец с минимум 5/пет/ изпълнени договора за дейности по изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане за последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите, придружени с препоръки за добро изпълнение. 2. Всеки участник представя списък с основните технически лица, отговорни за изпълнението на поръчката. Към списъка се прилагат заверени копия на документи за образование и придобита квалификация заедно с документи удостоверяващи професионалния опит на посочените в списъка технически лица. 3. Всеки участник представя документи доказващи наличието на помещение за производство на мебели – документ за собственост, договор за наем и други. 4. Всеки участник представя списък на техническото оборудване, с което разполагат за изпълнение на поръчката. Към списъка се представят документи, удостоверяващи наличието на оборудването по т.6.7. – документ за собственост, договор за наем, фактури и други. 5. Всеки участник представя валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват проектиране, производство, търговия, доставка и монтаж на мебели.
1.Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите минимум 5/пет/ броя договори за дейности по изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане придружени с препоръки за добро изпълнение. 2.Участникът да разполага с минимум 5/пет/ броя дърводелци-мебелисти с минимален стаж по специалността 3/три/ години. 3.Участникът да разполага с помещение за производство на мебели. 4.Участникът да разполага с минимум 1/един/ брой форматен циркуляр и минимум един брой кантираща машина. 5.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват проектиране, производство, търговия, доставка и монтаж на мебели.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00 ч. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01 BIC: SOMB BGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
ул. "Московска" №33
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
НЕ
V.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представените от подизпълнителя документи не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с изискванията посочени от Възложителя. VI.Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
13.01.2014 г.