00311-2014-0001
Технически редакции | ||
03.01.2014 09:14 ч. : | 02/01/2014 17:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
03.01.2014 09:14 ч. : | 02/01/2014 17:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Агенция по заетоста, бул. "Княз Александър Дондуков" No 3, За: Станислава Поповска - ръководител проект, Република България 1000, София, Тел.: 073 881753, E-mail: direсtor-rszbl@mbox.contact.bg, Факс: 073 887003
Място/места за контакт: ДРСЗ Благоевград,ул.Иван Михайлов №58Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.az.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.az.government.bg/internal.asp?CatID=20/01&WA=PublicOrder/ZOP.htm..
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Друг: насърчаване на заетостта
НЕ
„Избор на изпълнител за разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове към ДРСЗ - Ловеч, Благоевград, Монтана, Варна, Русе, Бургас, София, Хасково, Пловдив и ЦА на АЗ - София и организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове”, по проект „Кариерно развитие на заети лица”, схема BG051PO001 - 2.2.02 „Услуги за развитие на гъвкав пазар на труда” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013г.”
Обявлението обхваща обществена поръчка
В настоящата обществена поръчка са включени две основни взаимосвързани дейности: Дейност 1: Разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове към ДРСЗ и ЦА на АЗ. Дейност 2: Организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове.
80500000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
В настоящата обществена поръчка са включени две основни взаимосвързани дейности: Дейност 1: Разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове включително - Разработване на практическите инструменти за определяне на профила на потребителите на услугите на кариерните центрове към ДРСЗ и ЦА на АЗ; Разработване на помощни материали /формати формуляри/ за отделните услуги и предлаганите инструменти, в т.ч. тестове, шаблони за автобиография, мотивационно писмо, план за кариерно развитие, анкетна карта за удовлетвореността от услугите предоставяни в кариерните центрове и др.; Дейност 2: Организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове – 30 броя кариерни консултанти две групи по 15 човека
НЕ
НЕ
90
Гаранцията за участие е в размер на 3 600 (три хиляди и шестстотин) лева представя се в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя или банкова гаранция - безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец, включен в документацията за участие, или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Агенция по заетостта - Банка: БНБ, IBAN: BG96 BNBG 9661 3300 1910 01, BIC: BNBGBGSD, Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, която може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Агенция по заетостта и че е със срок на валидност съгласно договора за изпълнение на проекта. В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие (Образец № 18) или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения Образец. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя
Възложителя ще изплати на Изпълнителя извършените услуги при следните условия : За Дейност 1 – след предаване и одобрение на готовите методика и процедурни правила за функционирането на кариерните центрове в пълен обем и съдържание съгласно техниеската спецификация. За изпълнение на дейноста Изпълнителя ще получи аванс в размер на 20% /двадесет процента/ от стойноста на дейноста. За Дейност 2 – Възложителят ще заплати на Изпълнителя действително изпълнените и приети услуги по единични цени за реален брой участници в обучението, след представяне на Доклад за извършеното обучение и придружващи документи /доказващи броя на обучаемите/. Окончателните плащанията на всяка от дейностите по договора се извършват в срок до 20 (двадесетдесет) календарни дни след изпълнение на условията
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оф-ти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1 (без б.”е” на ал.1 т.1), ал. 2 т.1,2а /с изключение на предл.2/,3,4 и5 и ал.5 от ЗОП. Офертите, надхвърлящи обявения фин. ресурс, ще бъдат отстранени.Участниците трябва да представят-в ПЛИК-1-(1) Списък на док-те, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 19; (2) Оферта –Обр. №; (3) 1Кратка анотация – кратко пред-не за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката (4) Адм. сведения – Обр. № 2; (4а) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител/; (5) Декларации за приемане условията на договора и поръчката Обр. № 3 и 3а. Когато участникът е обединение, декларацията се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; (6) Регистрационни документи на участника /копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице/, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговски, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за; (7) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществ. поръчка, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и Декларация от членовете на обединението/консорциума; (8) нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да ги представлява, да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението с изключение на случаите когато това упълномощаване е извършено в самото споразумение; (9) Документ за внесена гаранция за участие; (10) Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без б. „е”), ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП -Обр. № 4; (11) Декларация чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а /с изкл. на предл. 2/, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП -Обр. № 5; (12) Деклар. за липсата на обстоятелствата по чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96, буква “а от Регламент (ЕО, Евратом) №1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС -Обр. № 6; (13) Доказателства за икономическото и финансово състояние – съгласно чл.50 ал.1,т.3 от ЗОП -Обр. № 7; (14) – (17) Доказателства за техническа възможност и квалификация за изпълнение на настоящата обществена поръчка - съгласно чл.51 на ЗОП посочени в поле ІІІ 2.3.) на обявлението (18) Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители - Обр. № 12; В ПЛИК “2 -(1) Техн. предложение – Образец №14 попълнен и подписан оригинал . В ПЛИК 3 -Предлагана цена- Образец №15 попълнен и подписан оригинал Всички документи се представят в оригинал или копия заверени от участника. Документите, които не са на бълг. език, се представят и в превод с изключение на документите по чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП, които се представят в официален превод.
1. Образец № 7 - Информация за общ оборот и оборот, сходен с предмета на поръчката за предходните три приключени финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.)- попълнен подписан и подпечатан и копие на годишен финансов отчет за приходите и разходите, баланс Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър за което участника прилага декларация.
1.Участникът трябва да има за предходните три приключени финансови години 2010г., 2011г. и 2012г. общо или от датата на учредяване/започване на дейността, общ оборот в размер на не по-малко от 700 000 (седемстотин хиляди) лева без ДДС и специализиран оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката в размер на не по малко от 400 000 (четиристотин хиляди) лева без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с разработване на методики и процедурни правила, методики за изпълнение на програми, ръководства за управление на проекти и/или програми, програми и подобни, както и организиране и провеждане на обучение В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
1.Списък- декларация на договори изпълнени през последните 3 години (считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите) за дейности сходни с предмета на поръчката– доказва се с попълнен оригинал на Образец №8 . 2. Заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение на договори (посочени в Образец №8) - минимум 3 броя. 3. Копие на документ, доказващ правото да издава международно признат сертификат за кариерни консултанти - заверени от участника “Вярно с оригинала”, с подпис и печат; 4. Списък на екип от ключови експерти - Образец № 9, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 10, Декрации Образец № 11 или копия на трудови договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и други ; - копия от трудови договори, длъжностни характеристики, трудови книжки и други удостоверяващи професионалния опит на лицата. - препоръки и референции издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива)
1. Участникът трябва да има през последните три години считани от датата на подаване на офертата изпълнени (или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение) и минимум три договора за разработване на методики и процедурни правила, наръчници, ръководства за управление, указания за работа и подобни, както и организиране и провеждане на обучение, като поне един от тях да е за разработване на методики и процедурни правила, методики за изпълнение на програми, ръководства за управление на проекти и/или програми, програми и подобни, и поне един за организиране и провеждане на обучение - 2. Препоръки за добро изпълнение за договорите (посочени в Образец №8) - минимум 3 броя. Препоръките трябва да доказват по недвусмислен начин за всеки от договорите – изпълнените дейности, техните параметри, стойността, срок на изпълнение и Възложител, както и дали то е изпълнено качествено 3. Участникът трябва да има право да издава международно признати сертификати за кариерни консултанти. 4.Участникът трябва да има на разположение екип от ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата, Участникът следва да докаже, че има на свое разположение за целия срок на изпълнение на поръчката следните ключови експерти: Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: Квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” със специалност в областта на образование, право, икономика, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: минимум 5 години опит по специалността и доказан опит в управлението на минимум два проекта или една програма свързана със заетост или управление на човешки ресусри. Координатор – един брой - Квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър” със специалност в областта на образование, право, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: Минимум 2 г. професионален опит и доказан опит в изпълнението на минимум два проекта или една програма свързана със заетост или управление на човешки ресусри. За изпълнение на Дейност 1 - екип от минимум 4 /четирима/ експерти които да отговарят на следните изисквания : Минимална образователна степен – „магистър” и опит по специалноста минимум 5 /пет/ години Квалификация – по един експерт от следните специалности: икономическа или еквивалентна, управление на човешките ресурси или еквивалентна, право или еквивалентна, психология или еквивалентна Минимум двама от експертите в екипа трябва да имат доказан опит в разработване на методики и процедурни правила, методики за изпълнение на програми, ръководства за управление на проекти и/или програми, програми и подобни. За изпълнение на Дейност 2 - екип от минимум 4 /четирима/ експерти /преподаватели/, които да отгпварят на следните изисквания: Минимална образователна степен – „магистър” и опит по специалноста минимум 5 /пет/ години Квалификация – по един експерт от следните специалности: икономическа или еквивалентна, управление на човешките ресурси или еквивалентна, право или еквивалентна, психология или еквивалентна Минимум двама от експертите в екипа трябва да имат доказан опит в обучението на възрастни и да притежават международно признат сертификат за обучение на кариерни консултанти. По своя преценка участника може да предложи и допълнителни ключови експерти. Когато участникът е обединение, изискванията важат за обединението като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат за тях в зависимост от дейностите, които ще изпълняват. Забележки: Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
180
гр. София, бул. Дондуков 3, Агенция по заетоста
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно
ДА
Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „ Развитие на човешките ресурси 2007-2013г ” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка „Избор на изпълнител за разработване на методика и процедурни правила за функционирането на 10 броя кариерни центрове към ДРСЗ - Ловеч, Благоевград, Монтана, Варна, Русе, Бургас, София, Хасково, Пловдив и ЦА на АЗ - София и организиране на обучение на 30 назначени кариерни консултанти в изградените кариерни центрове”, по проект „Кариерно развитие на заети лица”, схема BG051PO001 - 2.2.02 „Услуги за развитие на гъвкав пазар на труда” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013г.”
Заинтересованите лица могат да се запознаят с пълния пакет на документация за участие на сайта на Агенция по заетостта, раздел „Профил на купувача” http://www. az.government.bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Агенция по заетоста, бул. "Княз Александър Дондуков" No 3, Република България 1000, София, Тел.: 073 881753, E-mail: direсtor-rszbl@mbox.contact.bg, Факс: 073 887003
Интернет адрес/и:
02.01.2014 г.