Версия за печат

00073-2013-0011

BG-Велико Търново: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова, Даниела Дойнова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-tarnovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на независим финансов одит по проект "Бяло, пурпурно, синьо, зелено – следите на вечността. Утвърждаване образа на региона като уникална туристическа дестинация на националния и международен пазар"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Одитът на проекта е задължителна дейност по проекта, съгласно Насоките за кандидатстване по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-02/2011 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите". Одитът ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и изпълнен до 2 месеца след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад ще бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти. Всички технически доклади и финансови отчети, както и друга информация, изисквана от Управляващия орган за извършване на текуща оценка на изпълнението на проекта, ще бъдат подготвени от проектния екип и представени навреме съгласно изискванията на Договора за безвъзмездна помощ. Ще бъде прилагана специална система за администриране на проекта, в рамките на която ще се поддържат два архива – за оперативно изпълнение, в който в хронологичен ред, подредени по месеци, ще бъдат съхранявани всички документи, свързани с техническото изпълнение на проекта, и за финансово изпълнение, в който по бюджетни пера ще бъдат подредени всички разходооправдателни документи и други свързани с финансовото управление доказателствени документи (договори, банкови извлечения, платежни нареждания и др.). За удостоверяване целесъобразността на направените разходи и тяхното съответствие с Договора за безвъзмездна помощ и с приложимото българско законодателство ще бъде извършен независим финансов одит, като докладът ще бъде приложен към финалния финансов отчет.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1992 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Организация и методология – 55 т., които се формират от следните подпоказатели и точки: 1. подход за извършване на услугите – 20 т.; 2. Анализ и управление на риска – 5 т.; 3. Организация за изпълнение на обществената поръчка – 10 т.; 4. План за изпълнение на поръчката – 10 т.; 5. Наличие на гаранции в плана за изпълнение на поръчката, че сроковете за изпълнение на отделните дейности са съобразени със срока за неговото изпълнение и приключване – 10 т.; тежест: 55
Показател: Срок за извършване на независимия финансов одит; тежест: 15
Показател: Финансова оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 523782 от 14.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извършване на независим финансов одит по проект „Бяло, пурпурно, синьо, зелено – следите на вечността. Утвърждаване образа на региона като уникална туристическа дестинация на националния и международен пазар“
V.1) Дата на сключване договора
29.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Консисто" ЕООД, ЕИК: 103561153, район "Младост", ул. "Чинар" № 16, ет. 5, ап. 8, България 9000, Варна, Тел.: 0882 477703, E-mail: office@consisto.bg, Факс: 052 308263

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1992 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и във връзка с изпълнение на проект "Бяло, пурпурно, синьо, зелено – следите на вечността. Утвърждаване образа на региона като уникална туристическа дестинация на националния и международен пазар", осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.09.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор