00418-2013-0021
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.08.2013 09:16 ч. : | 29/08/2013 17:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.08.2013 09:16 ч. : | 29/08/2013 17:29 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.08.2013 09:16 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Дупница:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
А) за откриване на процедура
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Дупница, пл. "Свобода" №1, За: Иван Бучов - Директор Дирекция "ОФД, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59229, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257
Място/места за контакт: на горепосочения адресИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dupnitsa.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Образование
А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОТКРИВАНЕ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Договаряне без обявление
IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Извършване на допълнителни видове строително-монтажни работи /СМР/ на обект с предмет „Преустройство на част от партерен етаж от сграда на основното застрояване с обществено-обслужващо предназначение (Общинска администрация) и разширението му чрез приобщаване на част от проход към вътрешния двор за нуждите на "Център за административно и информационно обслужване".
НЕ
НЕ
V: МОТИВИ
През месец април-юни 2013 година Община Дупница е провела процедура по ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: “Преустройство на част от партерен етаж от сграда на основното застрояване с обществено-обслужващо предназначение (Общинска администрация) и разширението му чрез приобщаване на част от проход към вътрешен двор за нуждите на "Център за административно и информационно обслужване ", Публичната покана е публикувана на Портала на обществени поръчки и с уникален номер на процедурата № 9014190 в АОП.С протокол от 25.04.2013г. е допуснатата до оценяване по показатели единствената оферта на "Стройкомерс" ЕООД и съгласно чл.101д от ЗОП участника е поканен да подпише договор за изрълнение.Реалното изпълнение на обществената поръчка започна с подписване и заверяване на Заповедната книга за обекта - 22.07.2013г.Проектът предвижда извършване на довършителни СМР дейности за сградата, които са подробно описани в Количествено-стойностна сметка (КСС) по основния договор. В хода на изпълнение на предвидените и включени в КСС работи, се констатира необходимостта от извършване на допълнителни СМР, с цел осигуряване на достъпна среда на хора с увреждания и предписания за отстраняване на несъответствията с изискванията за пожарна безопастност.Извършването на допълнителните СМР,появили се вследствие на непредвидени обстоятелства, чието възлагане на друго лице, различно от изпълнителя на основната поръчка,би създало сериозни затруднения за извършването както но тях,така и на СМР по основната поръчка, като някои от тях технически да се разделят от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя, а други са необходими по естеството си за изпълнението на основната поръчка. Допълнителните СМР не-попадащи в обхвата на основния договор,могат да се групират в следните категории: а) Част архитектура - демонтаж на дървени ламели от тавани и направа на окачен таван, в помещение деловодство и разширение.Демонтаж на дървени ламели по стени,направа на нова облицовка от гипсокартон.Поставяне на нови пожарозащитни врати на залата - два броя.Разбиване на съществуващи бетонни стъпала и площадка и направа на нова замазка и гранитогрес в помещение фоайе - каса данъчно. б) Изграждане на система за пожароизвестяване,включващо: -доставка и изтегляне на кабел J-Y/L/Y 2X1.0+1.0 MM2; -доставка и монтаж на димно-оптични пожароизвест. с основа; -доставка и монтаж на сирена вътрешен монтаж,акумулатор - 18 Ah/12V. в) Контрол на достъп, включващ: - доставка и изтегляне на кабел за инф. и контр.Системи 6Х0.22+2Х0.5; - бутон ИЗХОД - пластмасов; - модул за контрол на достъп за една врата двустранно,или две едностранно.Възможност за свързване на два четеца, PRT (Roger) или Wiegand.Захранване 16-22 VAC, 1,5A захранващ блок, с възможност за заряд на акумулатор.Два релейни изхода.4000 потребителя, 99 времеви графика, буферна памет за 32 000 събития.Комуникация RS-485; - миниатюрен Безконтактен четец за вътрешен монтаж, ЕМ 125 kHz.Тъмно сив цвят.Свързващ кабел 50 см; - Н-ВА СУХА РАЗДЕЛКА СИЛОВИ КАБЕЛИ ДО 2.5 ММ2; - свързване проводници към съоръжения до 2.5 ММ2; - акумулатор 12V / 7Ah г) Видео-охранителна система, включваща: -доставка и изтегляне на кабел РК - 75; -доставка и изтегляне на кабел ШПВС 3Х1.5 ММ2; - доставка и монтаж на PVC TP.Ф 13.5 ММ; -доставка и монтаж на куполна цветна вариофокарна камера; - доставка и монтаж на цифрав видеорекордер 16 канала; - доставка и монтаж на захранващ блок за камери; - прозвъняване на контролни кабели: разширител за зони, МКД,обемен датчик PIR, акустичен датчик, кабел 6Х0.22, монтаж на датчик, програмиране на системата, паник бутон дистанционен 1,приемник -10 бутона.
"Стройкомерс" ЕООД
VI: ОДОБРЯВАМ
поканата за обществена поръчка и документацията
VII: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
I. За възникналите допълнителни СМР е съставен констативен протокол, в който са посочени предвидените обсоятелства, налагащи извършването им и са описани общо необходимите дейности, като протоколът е подписан от инвеститора, изпълнителя и строителния надзор.Направена е и обобщена таблица на количествата, необходими за изпълнение и констатирани в протоколите и предварителната строителна стойност на същите. II.НАСТЪПВАНЕ НА НЕПРЕДВИДЕНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА, В РЕЗУЛТАТ НА КОИТО СЕ ПОРАЖДА НЕОБХОДИМОСТ ОТ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СМР 1.Обект “Преустройство на част от партерен етаж от сграда на основното застрояване с обществено-обслужващо предназначение (Общинска администрация) и разширението му чрез приобщаване на част от проход към вътрешния двор за нуждите на “Център за административно и информационно обслужване”: Видно от Констативния протокол след извършения оглед на състоянието при извършване на преустройството на помещенията от сградата е установено, че с цел осигуряване достъпна среда на хора с увреждания се налага допълнително промяна във “Фоайе – каси данъчно”. Промяната се прави с цел осигуряване на достъпна среда на хора с увреждания. В резултат на изработения проект по части: “Архитектура”, “Пожароизвестяване”, “Контрол и достъп” и “Видео-охранителна система” : а) Демонтажа на дървените ламели от тавана е довело до направа на нов окачен таван, съответно в помещение деловодство и разширение. Демонтаж на дървени ламели по стени, направа на нова облицовка от гипскартон. Поставяне на нови два броя пожарозащитни врати на залата. Разбиване на съществуващи бетонни стъпала и площадка и съответно направа на нова замазка и гранитогрес в помещение фоайе – каса данъчно. б) Изграждане на система за пожароизвестяване, тъй като такава не е била предвидена. в) Възникнала е необходимост от изграждане на контрол за достъп и видео-охранителна система-удължаване на дължината на кабела с цел сигналите да бъдат отведени в дежурната стая на охраната в Общината, находяща се на третия етаж. г) Работната група счита за необходимост изготвяне на допълнително КСС, както следва: - “Архитектура”; - “Пожароизвестяване”; - “Контрол и достъп”; - “Видео-охранителна система. В конкретния случай, по време на извършване на строителните работи бе установено, че неизвършването на преустройство води до несъответствие на обекта с разпоредбите за пожарна безопасност и др. разпоредби, относими към техническите функционалности на стрежите. Възникналите СМР са непредвидени, доколкото необходимостта от тяхното извършване не подлежи на преценка от възложителя, а е установено в последствие от строителния надзор, след консултация с компетентните държавни органи. Освен това, изпълнението на законовите изисквания, е необходимо за успешното изпълнение на договора – въвеждането в експлоатация на строежа и безопасното обитаване на сградата. ІІІ. В ТАЗИ ВРЪЗКА СЪЩЕСТВУВА НЕВЪЗМОЖНОСТ ДОПЪЛНИТЕЛНИТЕ СМР ДА СЕ РАЗДЕЛЯТ ТЕХНИЧЕСКИ ОТ ПРЕДМЕТА НА ДОГОВОРА БЕЗ ЗНАЧИТЕЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ ЗА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ИЛИ ВЪПРЕКИ ЧЕ МОГАТ ДА СЕ РАЗДЕЛЯТ, СА СЪЩЕСТВЕНО НЕОБХОДИМИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО МУ Така посочените допълнителни СМР-та и доставки не могат технически да се разделят от предмета на основния договор без значителни затруднения за възложителя. Без изпълнението на тези допълнителни СМР ще се размие отговорността на изпълнителя при евентуално компрометиране на довършителните работи в следствие на експлоатиране на помещенията. В този смисъл същото е от значение за контрола по изпълнението на основния договор и гаранционната отговорност на изпълнителя, която е за всички довършителни работи в срокове не по-кратки от минималните гаранционни срокове по чл. 20 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
29.08.2013 г.
Възложител