01598-2013-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.08.2013 13:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.08.2013 13:23 ч. : | 09/08/2013 12:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.08.2013 13:23 ч. : | 09/08/2013 12:55 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
09.08.2013 13:25 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Малко Търново: 13 - Рекламни услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Дирекция на природен парк "Странджа", ул. "Янко Маслинков" 1, За: Светла Младенова - Ръководител проект, България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3635, E-mail: strandja_park@abv.bg, Факс: 05952 3635
Място/места за контакт: инж. Стефан Златаров - ДиректорИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.strandja.bg.
Адрес на профила на купувача: www.strandja.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за провеждане на предвидените мерки за публичност и информираност във връзка с проект „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Странджа””
Конкретните дейности, които следва да бъдат реализирани с цел осигуряване на публичност и прозрачност във връзка с проект „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Странджа” са, както следва: Организиране и провеждане на Информационни дни – 3 броя; Организиране и провеждане на Пресконференции - 6 броя; Организиране и провеждане на кръгла маса – 3 броя; Организиране на Церемонии за стартиране на строителните обекти-10 броя; Организиране на Церемонии по приключване на строителните обекти- 10 броя; Отпечатване на рекламно информационни дипляни - 3000 броя; Отпечатване на информационни листовки - 5000 броя; Отпечатване на рекламно информационни плакати – 3000 броя; Изработване и доставка на Транспаранти - 6 броя; Подготовка на материали и Публикации в медиите и Интернет страници – 90 броя; Изработка, доставка и монтаж на Информационни табели – 40 броя; Изработка, доставка и монтаж на Билбордове – 10 броя; Поставяне на постоянни обяснителни табели за строителните обекти, които се предвижда да бъдат изградени - 10 броя; Дизайн, изработване и доставка на информационни стикери – 200 броя; Доставка на промоционални материали: Химикалки - 1000 бр.;Тефтери - 1000 бр.; Конферетни чанти - 90 бр.; Фланелки - 100 бр.; Раници - 100 бр.; Шапки - 100 бр.; USB - 100 бр.; Папки – 300 бр.; Хартиени торби – 3000 бр.; Елеци - 30 броя.
79341400, 22150000, 22120000, 22140000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
3
"Имидж Едвъртайзинг" EООД, ЕИК 147080118, ул. Баба Ганка 4, България 8000, Бургас, Тел.: 056 896480
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.08.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г