РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Извършване на СМР по пет обособени позиции в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр. София, ул. "Д-р Любен Русев" № 1, "МБАЛНП - Свети Наум" ЕАД
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Извършване на СМР по пет обособени позиции в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”
В рамките на настоящата обществена поръчка се съдържат 5 /пет/ обособени позиции, както следва:
Обособена Позиция № 1 – Сграда „Неврология” – Основен ремонт на покрив – югозападно крило;
Обособена Позиция № 2 – Изместване на три броя разпределителни касети и касета УО в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД до сграда – спомагателни помещения;
Обособена Позиция № 3 – Ремонт на тротоарни плочници;
Обособена Позиция № 4 – Сметохранилище за битови отпадъци;
Обособена Позиция № 5 – Сграда „Неврология” – ремонт на помещения в Отделение „Образна диагностика”.
Подробните количествени сметки за всяка една обособена позиция са неразделна част от документацията на обществената поръчка.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45200000, 45261000, 45400000, 45311200, 45233161
Описание:
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Покривни работи
Довършителни строителни работи
Работи по свързване на електрически инсталации
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Обособена Позиция № 1 – Сграда „Неврология” – Основен ремонт на покрив – югозападно крило – 40 000,00 лв.;
Обособена Позиция № 2 – Изместване на три броя разпределителни касети и касета УО в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД до сграда – спомагателни помещения – 17 000,00 лв.;
Обособена Позиция № 3 – Ремонт на тротоарни плочници – 21 000,00 лв.;
Обособена Позиция № 4 – Сметохранилище за битови отпадъци – 11 500,00 лв.;
Обособена Позиция № 5 – Сграда „Неврология” – ремонт на помещения в Отделение „Образна диагностика” – 5 500,00 лв.
Прогнозна стойност без ДДС
95000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Общият размер на гаранцията за участие за всички обособени позиции е в размер на 950,00 и е разпределена за отделните обособени позиции, както следва:
Обособена Позиция № 1 – Сграда „Неврология” – Основен ремонт на покрив – югозападно крило – 400,00 лв.;
Обособена Позиция № 2 – Изместване на три броя разпределителни касети и касета УО в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД до сграда – спомагателни помещения – 170,00 лв.;
Обособена Позиция № 3 – Ремонт на тротоарни плочници – 210,00 лв.;
Обособена Позиция № 4 – Сметохранилище за битови отпадъци – 115,00 лв.;
Обособена Позиция № 5 – Сграда „Неврология” – ремонт на помещения в Отделение „Образна диагностика” – 55,00 лв.
* Участниците следва да представят гаранция за участие само за тези обособени позиции, за които подават оферта.
Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София:
Банка: „ОББ” АД, клон „Мария Луиза” гр. София
IBAN: BG10 UBBS 8423 1012 8772 14
BIC: UBBS BGSF
При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.
2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, гр. София, и че е със срок на валидност най - малко тридесет дни след датата на подписване на Протокола – Образец 19. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
1. Условия на плащане – плащането се извършва в лева в тридесет-дневен срок, след представяне на оригинал на фактура и Протокол – Образец 19 за извършените строително – монтажни работи, подписан от представители на Възложителя и Изпълнителя.
2. Начин на плащане – плащането се извършва след представяне на документите по т. 1. по банкова сметка на изпълнителя, съгласно срока за плащане, посочен в договора за изпълнение на поръчката.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенцията по вписванията като неперсонифицирано обединение – договор за гражданско дружество по смисъла на чл. 257 и следващи от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД). Независимо от избора му, регистрацията следва да бъде извършена преди сключването на договора за обществена поръчка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва:
ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се поставят документите, изисквани от Възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1-6, 8, 11-14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците;
ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, в който се поставят попълнен, подписан и подпечатан Образец 18 „Предложение за изпълнение на поръчката” и Образец 21 „Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката”;
ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА”, който съдържа предлагана от участника цена - попълва се Образец 19 „Ценово предложение” и Приложение № 1 към него;
ПЛИК „1” следва да съдържа:
а. Писмо към Офертата на участника - попълва се Образец No 1;
б. Списък на документите, съдържащи се в офертата - попълва се Образец No 2;
в. Административни сведения за участника - попълва се Образец No 3;
г. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за по¬ръчката - попълва се Образец No 4;
д. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката - попълва се Образец No 5;
е. Декларация, че участникът приема условията, заложени в проекта на договор - попълва се Образец No 6;
ж. Регистрационни документи на участника;
з. Документ за внесена гаранция за участие - оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;
и. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - попълва се Образец No 7 и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП - попълва се Образец No 7а;
к. Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участникът е регистриран (копие);
л. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника съгласно изискванията т. III.2.2) от настоящото обявление;
м. Доказателства за техническите възможности за изпълнение на обществената поръчка, съгласно т. III.2.3) от настоящото обявление, включително Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър за строежи от четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ;
н. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);
о. Декларация за участието на подизпълнители - попълва се Образец No 16:
п. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - попълва се Образец No 17;
р. Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), с нотариална за¬верка на подписите в който задължително се посочва представляващият обединени¬ето;
с. Декларация за спазване на етичните клаузи на поръчката - попълва се Образец No 18;
т. Декларация от членовете на обединението - попълва се Образец No 19;
ПЛИК № “2” “Предложение за изпълнение на поръчката”:
Попълва се Образец No 20 „Предложение за изпълнение на поръчката”;
Попълва се Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката - Образец 21;
ПЛИК № “3” “Предлагана цена”
Попълва се Образец No 22 „Ценово предложение " и Приложение № 1 - КСС.
* СЪГЛАСНО РАЗПОРЕДБИТЕ НА ЧЛ. 57, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП, УЧАСТНИЦИТЕ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЯТ ОТДЕЛНИ ПЛИКОВЕ: „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” И „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” ЗА ВСЯКА ЕДНА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ ЗА КОЯТО УЧАСТВАТ.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три финансови години - 2010 г., 2011 г. и 2012 г. (с изключение на новорегистрираните участници и участниците, упражняващи свободна професия), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
2. Оригинал на справка за оборота от извършени СМР, сходни с предмета на поръчката за последните три години - 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
3. Заверено копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им с минимална застрахователна сума от 100 000,00 лв. (сто хиляди лева) и със срок на валидност минимум до 31.12.2013 г.
Минимални изисквания: 1. Участниците следва да са реализирали оборот сумарно за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е за¬почнал дейността си, от извършени СМР, сходни с предмета на съответната обособена позиция за която участват, както следва:
1.1. За Обособена Позиция № 1 – Сграда „Неврология” – Основен ремонт на покрив – югозападно крило – 80 000,00 лв. (осемдесет хиляди лева).
1.2. За Обособена Позиция № 2 – Изместване на три броя разпределителни касети и касета УО в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД до сграда – спомагателни помещения – 35 000,00 лв. (тридесет и пет хиляди лева);
1.3. За Обособена Позиция № 3 – Ремонт на тротоарни плочници – 40 000,00 лв. (четиридесет хиляди лева).
1.4. За Обособена Позиция № 4 – Сметохранилище за битови отпадъци – 20 000,00 лв. (двадесет хиляди лева);
1.5. За Обособена Позиция № 5 – Сграда „Неврология” – ремонт на помещения в Отделение „Образна диагностика” – 10 000,00 лв. (десет хиляди лева).
* За сходни с предмета на съответната обособена позиция се считат извършвани СМР, които съответстват и/или са еквивалентни на предвидените за извършване СМР в Количествената сметка за съответната обособена позиция, неразделна част от настоящата документация.
2. Участниците следва да притежават застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им с минимална застрахователна сума от 100 000,00 лв. (сто хиляди лева) и със срок на валидност минимум до 31.12.2013 г.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинал на декларация - справка за договорите за извършени СМР, сходни с предмета на поръчката за последните три години до датата на представяне на офертата, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Декларацията следва да включва наименованията на договорите, техните стойности, датите на изпълнение и възложителите;
2. Заверени копия на поне 3 (три) препоръки за добро изпълнение и/или договори от/с възложители, за извършени СМР, сходни с предмета на поръчката, в зависимост от обособената позиция, за която участват;
3. Оригинал на Декларация, за ангажиране на лице/лица, което/които ще изпълняват функциите на Технически ръководител за всяка една от позициите, за които участниците са подали оферта.
4. Заверени копия на автобиография, копия на трудови/служебни книжки, копия на дипломи за завършено образование, копия на сертификати за преминато обучение, копия на референции, договори и други документи по преценка на участника за лицето/лицата, определено/и за Технически ръководител/и.
5. Заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър за строежи от четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. или еквивалентно;
6. Заверено копие на Сертификат за внедрена Система за управление на качеството при участника по стандарт ISO 9001 или еквивалентен с обхват извършване на СМР и/или строителни дейности;
7. Оригинал на Списък - Декларация, за разполагане с необходимата материална база и техническо оборудване за изпълнението на предмета на поръчката, в съответствие с обособената/ите позиции/я за която/ито участват;
8. Оригинал на Декларация, за влагане на висококачествени материали и строителни изделия и за извършване на качествени строително-монтажни работи;
9. Оригинал на Декларация, за осигуряване на гаранционни срокове на изпълнените СМР, които ще бъдат не по-малки от минималните гаранционни срокове на СМР, предвидени в Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти;
10. Оригинал на декларация, за спазване разпоредбите на Наредба №49/2010 г. за основните изисквания, на които трябва да отговарят устройството, дейността и вътрешният ред на лечебните заведения и Наредба № Iз-1971 от 29.10.2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар (04.12.2009 г.);
11. Оригинал на декларация, за спазване на изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд.
Минимални изисквания: 1. Участниците в настоящата процедура следва да са изпълнили успешно, общо за последните 3 (три) години до датата на представяне на офертата или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 3 (три) договора за извършени СМР, сходни с предмета на поръчката, в зависимост от обособената позиция за която участват;
2. Участниците следва да разполагат с Технически ръководител за съответната позиция, за която участват. Техническият ръководител следва да има минимум 5 /пет/ години трудов стаж по специалността и да притежава необходимите образование и професионална квалификация, в съответствие с обособената позиция за която е определен.
* Едно и също лице може да бъде ангажирано, като Технически ръководител за повече от една позиция, в случай че отговаря на изискванията за съответната обособена позиция.
3. Участниците следва да са регистрирани в Централния професионален регистър при Камарата на строителите в България за строежи от IV-та или по-висока категория, съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. или еквивалентно.;
4. Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството с обхват: извършване на СМР и/или строителни дейности по стандарт ISO 9001 или еквивалентна;
5. Участниците следва да разполагат с необходимата материална база и техническо оборудване за изпълнението на предмета на поръчката, в съответствие с обособената/ите позиции/я за която/ито участват;
6. При изпълнение на СМР, участниците следва да влагат висококачествени материали и строителни изделия, както и да се извършват качествени строително-монтажни работи;
7. Участниците следва да осигурят гаранционни срокове на изпълнените СМР, които ще бъдат не по-малки от минималните гаранционни срокове на СМР, предвидени в Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти/;
8. Участниците следва да спазват разпоредбите на Наредба №49/2010 г. за основните изисквания, на които трябва да отговарят устройството, дейността и вътрешният ред на лечебните заведения и Наредба № Iз-1971 от 29.10.2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар (04.12.2009 г.).
9. Участниците следва да спазват изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена стойност за изпълнение на СМР за дадена обособена позиция; тежест: 80
Показател: Срок в работни дни за изпълнение на СМР за дадена обособена позиция; тежест: 20
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.08.2013 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това в сградата на МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД”, адрес: гр. София, ул. „Д-р Любен Русев” № 1 от 8:30 часа до 16:00 часа, всеки работен ден в срока, съгласно обявлението.
Документацията за участие може да се закупува или получава до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите.
* Закупуването на документацията не е задължително за участниците, като Възложителят не изисква в офертите си участниците да представят документа с който е закупена документацията.
* От деня на публикуване на обявлението на обществената поръчка в регистъра на АОП, Възложителя осигурява пълен достъп по електронен път до цялата документация на обществената поръчка на следния интернет адрес: http://www.svnaum.com/other.php?id=6
Сумата от 10 (десет) лева с ДДС следва да бъде внесена в касата на „МБАЛНП „Св. Наум” ЕАД” или по банков път на следната сметка:
Банка: „ОББ” АД, клон „Мария Луиза” гр. София
IBAN: BG10 UBBS 8423 1012 8772 14
BIC: UBBS BGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2013 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.09.2013 г. Час: 10:00
Място
МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София”, на адрес: гр. София, ул. “Д-р Любен Русев” № 1
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представите¬ли, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена Позиция № 1 – Сграда „Неврология” – Основен ремонт на покрив – югозападно крило
1)
Кратко описание
Сграда „Неврология” – Основен ремонт на покрив – югозападно крило, съгласно количествени сметки, неразделна част от документацията на обществената поръчка
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45261000
Описание:
Покривни работи
3)
Количество или обем
Сграда „Неврология” – Основен ремонт на покрив – югозападно крило, съгласно количествени сметки, неразделна част от документацията на обществената поръчка
Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Гаранция за участие по обособената позиция - 400 лв.
Крайният срок за изпълнение е 25 работни дни от датата на сключване на договор.
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена Позиция № 2 – Изместване на три броя разпределителни касети и касета УО в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД до сграда – спомагателни помещения
1)
Кратко описание
Изместване на три броя разпределителни касети и касета УО в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД до сграда – спомагателни помещения, съгласно количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45311200
Описание:
Работи по свързване на електрически инсталации
3)
Количество или обем
Изместване на три броя разпределителни касети и касета УО в МБАЛНП „Свети Наум” ЕАД до сграда – спомагателни помещения, съгласно количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка
Прогнозна стойност, без ДДС
17000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Гаранция за изпълнение - 170,00 лв.
Крайният срок за изпълнение е 25 работни дни от датата на сключване на договор.
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена Позиция № 3 – Ремонт на тротоарни плочници
1)
Кратко описание
Ремонт на тротоарни плочници, съгласно количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233161
Описание:
Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
3)
Количество или обем
Ремонт на тротоарни плочници, съгласно количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка
Прогнозна стойност, без ДДС
21000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Гаранция за участие - 210 лв.
Крайният срок за изпълнение е 25 работни дни след датата на сключване на договор.
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена Позиция № 4 – Сметохранилище за битови отпадъци
1)
Кратко описание
Изграждане на Сметохранилище за битови отпадъци, съгласно количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45200000
Описание:
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
3)
Количество или обем
Изграждане на Сметохранилище за битови отпадъци, съгласно количествена сметка, неразделна част от документацията на обществената поръчка.
Прогнозна стойност, без ДДС
11500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Гаранция за участие - 115 лв.
Крайният срок за изпълнение е 25 работни дни от датата на сключване на договор.
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена Позиция № 5 – Сграда „Неврология” – ремонт на помещения в Отделение „Образна диагностика”
1)
Кратко описание
Сграда „Неврология” – ремонт на помещения в Отделение „Образна диагностика”, съгласно количествена сметка, нерзаделна част от документацията на обществената поръчка.
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45400000
Описание:
Довършителни строителни работи
3)
Количество или обем
Сграда „Неврология” – ремонт на помещения в Отделение „Образна диагностика”, съгласно количествена сметка, нерзаделна част от документацията на обществената поръчка.
Прогнозна стойност, без ДДС
5500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5)
Допълнителна информация
Гаранция за участие - 55 лв.
Крайният срок за изпълнение е 25 работни дни от датата на сключване на договор.