Версия за печат

00774-2013-0024

BG-Стара Загора: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" №107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/obschestveni-por-chki/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за публичност и визуализация на проект „Помощ в дома за лица с увреждания в община Стара Загора“, в изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04-0213-С0001, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, по схема BG051PO001-5.1.04 „Помощ в дома“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Стара Загора, в сградата на община Стара Загора на адрес бул. „Цар Симеон Велики” № 107, ет. 7, стая 711. Едната от информационните табели ще бъде монтирана в сградата на Домашен социален патронаж гр. Стара Загора, а другата в сградата на общинската администрация.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Конкретните дейности, които трябва да бъдат реалзирани във връзка с осигуряването на информация и публчиност на проект "Избор на изпълнител за публичност и визуализация на проект „Помощ в дома за лица с увреждания в община Стара Загора“, са както следва: 1. Изработка и поставяне на информационни табели с размери 90/70 см – 2 бр. 2. Изработване на информационни брошури – 500 бр. 3. Изработвани на информационни плакати с размер 50/70 см – 50 бр. 4. Изработване на листовки /флаери/ - 500 бр. 5. Стикери за оборудването с размери 9х5 см – 10 бр.; 6. Изработване на папки с листи и химикали за пресконференциите - 100 бр.;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 539774 от 30.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2124 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
30.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Реклама Консулт" ЕООД, ЕИК 123689363, ул. "Железни врата" №18, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 620622, E-mail: reklama.konsult@gmail.com, Факс: 042 620622

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1990 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор