Версия за печат

03847-2012-0001

BG-с. Рогош, община "Марица": Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище "Васил Левски", ул. "Стефан Стамболов" № 2, За: Виолета Стефанова Христодулова - директор, Република България 4140, с. Рогош, община "Марица", Тел.: 03121 2190, E-mail: diakona_rogosh@yahoo.com

Място/места за контакт: ул. "Стефан Стамболов" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.oulevski-rogosh.org/.

Адрес на профила на купувача: http://www.oulevski-rogosh.org/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Приготвяне и доставка на храна в готов за консумация вид за учениците в ОУ „Васил Левски”, с. Рогош, община „Марица“, за учебните години: 2012/2013 и 2013/2014”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: с. Рогош, община "Марица", област Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Приготвяне и доставка на храна в готов за консумация вид тип „Обяд” за учениците от I – VIII клас, обхванати на целодневна форма на обучение в ОУ „Васил Левски”, по проект BG51РО001-3.1.06 ,,Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”. Основно топло ястие за обяд (второ) и десерт се доставят за прогнозно 180 ученици от полуинтернатните групи, за прогнозно 320 учебни дни - начален курс, 340 учебни дни среден курс, на прогнозна стойност 132 975 (сто тридесет и две хиляди деветстотин седемдесет и пет) лева без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000 (FA03)

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети (За училища )

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложено меню/закуска; тежест: 40
Показател: Време за реакция след рекламация; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 509319 от 16.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Приготвяне и доставка на храна в готов за консумация вид тип „Обяд” за учениците от I – VIII клас, обхванати на целодневна форма на обучение в ОУ „Васил Левски”, по проект BG51РО001-3.1.06 ,,Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”
V.1) Дата на сключване договора
26.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.04.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БЛАГОЙ КИРКОВ“ ООД, ЕИК 160084089, ул. „Никола Петков“ № 18, Република България 4199, с. Труд, община „Марица“, област Пловдив, Тел.: 03126 2055, E-mail: blagoikirkov_ood@abv.bg

URL: http://station-trud.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 159570 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

За доставените основни ястия от обяда цената се заплаща по Проект BG051P0001 – 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес” – съфинансиран от ЕСФ по програма „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор