Версия за печат

00040-2013-0044

BG-Свиленград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул. "България"№32, За: Христина Милева, Розалина Караиванова, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74351; 0379 74308, E-mail: op_otdel@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 209, стая 308

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД, бул. "България"№32, За: Мария Димитрова, РБългария 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 302

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строително монтажни работи на сгради – общинска собственост на територията на Община Свиленград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Свиленград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително монтажни работи на сгради – общинска собственост на територията на Община Свиленград.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ремонтът на сгради - общинска собственост на територията на община включва следните 9 обекти: 1.ДЯ "Пролет" 2. ЦДГ»Детелина» - изнесена група в с. Капитан Андреево 3.Санитарен възел на първи етаж в сградата на Общинска администрация 4.Общински музей 5."Дневен център със седмична грижа" 6.Пенсионерски клуб, кв. "Гебран" 7."Дневен център за възрастни хора с увреждания" 8."Дневен център за деца с увреждания" 9.Санитарни помещения - умивални в ЦДГ „Слънце”

Прогнозна стойност без ДДС
110708.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

80


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата не се изиска. Гаранцията за изпълнение на договора е 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Забележка: Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30(тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ има право на аванс в размер на 30% /тридесет процента/ от стойността на съответния обект, платим след представяне на фактура в срок до 10 / десет/ работни дни. Окончателното разплащане за СМР ще се извърщва след приключване на съответния обект с Протокол Образец 19, Приемно-предавателен протокол и представяне на фактура в срок до 30 / тридесет/ работни дни. 1. Заплащанeто на извършените СМР на обекти: - ЦДГ „Детелина” – изнесена група в с. Капитан Андреево - Сграда на Общинска администрация Свиленград; - Общински исторически музей; - Пенсионерски клуб в кв. ”Гебран” ще се извършва от бюджета на Общинска администрация - Свиленград. 2. Заплащането на извършените СМР на обекти: - Дневен център със седмична грижа (ДЦСГ); - Дневен център за възрастни с увреждания (ДЦВУ); - Дневен център за деца с увреждания (ДЦДУ) ще се извършва от бюджета на Дейност „Социални услуги” към Община Свиленград. 3. Заплащанато на извършените СМР на обекти: - ДЯ ”Пролет”; - ЦДГ ”Слънце” ще се извършва от бюджета на Дейност „ЦДГ, Детски ясли и здравни кабинети” към Община Свиленград. Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя след подписване на Протокол обр.19 за установяване завършването на натурално извършени СМР, представяне на фактура и всички други документи, необходими за приемане на извършената работа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранните юридически лица еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата , в която са установени. При участници обединения - документ /договор/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; - Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ ; -оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 от ЗОП (Приложение № 5); -оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 и т.3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП (Приложение №6); - оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (Приложение №7); -Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение №8); -Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 9); -Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Приложение №11); -Административни сведения за участника (Приложение №13); -Декларация за приемане условията в проекта на договор.- (Приложение № 14); -Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; -Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък технически персонал, който ще бъде ангажиран с обекта на обществената поръчка (Приложение №1); Професионална автобиография на технически персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка (Приложение №2), придружена от Декларация (Приложение 3) и копие от дипломи за придобита образователна степен, и/или удостоверения за квалификация, и/или сертификати за придобита квалификация, копие от документи, удостоверяващи трудов стаж и/или професионален опит и копия от трудовите книжки или еквивалентни документи; - декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет: (ремонт или строителство на сгради), изпълнени през последните 5(пет) години (Приложение №4), придружена с минимум една препоръка(референция) за изпълнение на договор, посочен в декларацията. Тези препоръки(референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата и място на строителството, както и то дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
Минимални изисквания: Участникът (сумарно обединението) да разполага с необходимия технически персонал(собствен или нает), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, включващ минимум: •Технически ръководител - строителен инженер ССС/ПГС(или еквивалентна специалност) или строителен техник(с придобита професионална квалификация в област”Архитектура и строителство”) с професионален опит минимум 3 години като технически ръководител; - участникът(сумарно обединението) трябва да е изпълнил успешно през последните 5(пет) години минимум 1(един) договор за строителство с предмет , подобен на обекта на поръчката (ремонт или строителство на сгради) ;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.08.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.08.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.08.2013 г.  Час: 10:30
Място

Малката заседателна зала на Общинска администрация -Свиленград, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ