01770-2013-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.07.2013 09:25 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.07.2013 09:24 ч. : | 04/07/2013 17:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.07.2013 09:24 ч. : | 04/07/2013 17:13 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
05.07.2013 09:25 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
РАЙОН "ЗАПАДЕН" - ОБЩИНА ПЛОВДИВ, ул. "Вечерница" № 1 А, За: Атанас Петров, Република България 4001, Пловдив, Тел.: 032 604814, E-mail: pravo@zapaden.plovdiv.bg, Факс: 032 642019
Място/места за контакт: Директор Дирекция АПИОФСДУСИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://zapaden.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://zapaden.plovdiv.bg/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските ясли и млечни кухни на територията на Район "Западен" - община Пловдив в осем обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 „Доставка на месо и месни храни“; 2. Обособена позиция № 2 „Доставка на млечни храни“; 3. Обособена позиция № 3 „Доставка на 3% прясно и 3,6% кисело мляко “; 4. Обособена позиция № 4 „Доставка на яйца“; 5. Обособена позиция № 5 „Доставка на хляб“; 6. Обособена позиция № 6 „Доставка на плодови и зеленчукови консерви“; 7. Обособена позиция № 7 „Доставка на пакетирани храни“; 8. Обособена позиция № 8 „Доставка на плодове и зеленчуци“
Настоящата поръчка обхваща доставка на прясно и кисело мляко за нуждите на детските ясли и млечни кухни, на територията на Район „Западен“ – Община Пловдив, по цени и ориентировъчни количества, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
15511000, 15551300
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
"ЕС ЕНД ДИ КОРПОРЕЙШЪН" ЕООД, ЕИК 115755582, ул. Брезовско шосе № 48, склад 105, Република България 4003, Пловдив, Тел.: 032 944344, Факс: 032 944344
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата информация е относима към сключен Договор № РЗ-З-18, сключен на 04.07.2013 г., по обособена позиция № 3 от откритата процедура по възлагане на обществена поръчка, с преписка 01770-2013-0001.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване по реда на глава XI от ЗОП подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител. Жалбата срещу действия или бездействия се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие Жалба може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице – при обжалване на решения на Възложителя, както и негови действия и бездействия, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 3. всеки заинтересован кандидат или участник – при получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, както и в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а когато не е уведомен - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. В 10-дневен срок жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В настоящия случай Решение № ОП – 05 на Възложителя за избор на изпълнител е от 27.07.2012г. Съгл. Чл. 73, ал.3 на участниците са били изпратени заверени преписи от решението с писма с обратни разписки, видно от които писмата са били получени с дата 01.08.2012г. 10- дневния срок за обжалване следва да е изтекъл към 11.08.2012г.
04.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г