Версия за печат

00169-2013-0025

BG-Ловеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ловеч, ул."Търговска" №22, За: Таня Иванова, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688251, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: Общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.lovech.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основен ремонт ОПМ и улици в Община Ловеч“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Ловеч община Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е „Основен ремонт ОПМ и улици в Община Ловеч“ Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции: І обособена позиция - „Основен ремонт на четвъртокласен път LOT 1050 Владиня-Горан от кръстовище при Км 11+300 до км 15+600 с дължина 4,3 км“. ІІ обособена позиция Основен ремонт на ул. „Никола Петков” от ОТ Д 11 до ОТ Д 44 гр. Ловеч, ул “Витоша” от ОТ 342 до ОТ 353, кв. Гозница, гр. Ловеч, ул “Св.СВ. Кирил и Методий” от ОТ 119 до ОТ 154 с. Баховица от общинската пътна мрежа гр. Ловеч. ІІІ обособена позиция Почистване на банкети, профилиране отводнителни канавки на ОПМ: Ремонт общински пътища Път LOV 2075 от км. 0+000 до км. 3+200 и от км. 5+100 до км. 6+594 и LOV 2074 от км. 11+500 до км. 15+800 / 8994 метра Кръстовища пътища LOV1062-LOV1050; LOV1063-301; LOV1062-301; LOV2060-301; LOV2070-LOV2071; LOV1056-LOV1052; LOV1053-LOV1072; LOV2074-3505; LOV1072-3505; LOV2070-3506; LOV2061-3013;LOV2073-401; LOV1072-401; LOV1071-401; LOV2076-пътна връзка Е-772ю

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233252, 45233229

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Работи по поддръжане на банкети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

І обособена позиция: Изсичане храсти и млада гора - м2 - 4320,00 Изкоп за почистване на банкети при дебелина 10 см и извозване на 5 км. - м2 - 9240,00 Изкоп за почистване отводнителен окоп с извозване на 5 км. - м - 2900,00 Асфалтови кръпки 4см. с всички включени в това разходи - м2 - 1505,00 Фрезоване - м2 - 1505,00 Битумен разлив за връзка - м2 - 14278,00 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 4см /Износващ пласт/ - т - 1385,00 Почистване водосток по дължина до ф1000 - м - 300,00 Почистване и ремонт вток и отток водостоци - бр - 5,00 Заустване на пътя към полски пътища: Профилиране на земно легло-40м2 - м3 - 80,00 Направа тр.кам.н-ка - м3 - 80,00 Направа асф.настилка 6 см. - т - 28,00 Доставка и монтаж еластична ограда на мост при км.12+700 - м - 20,00 Демонтаж пътни знаци - бр - 4,00 Доставка и монтаж пътни знаци - бр - 4,00 ІІ обособена позиция: „Основен ремонт ул. "Свети Свети Кирил и Методий" с. Баховица от ОТ 119 до ОТ 154” Изкоп за неподходящ повърхностен пласт - банкети - м3 - 43,60 Направа на насип скален материал за банкети - м3 - 43,60 Асфалтови кръпки 4 см. с всички включени в това разходи - м2 - 100,00 Фрезоване - м2 - 100,00 Битумен разлив за връзка - м2 - 1608,00 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 6 см /Износващ пласт/ - т - 231,60 „Основен ремонт ул. "Витоша" кв. Гозница от ОТ 342 до ОТ 353” Изкоп тр.кам.настилка - м3 - 72,00 Направа тр.кам.н-ка за основа - м3 - 72,00 Първи битумен разлив за връзка - м2 - 720,00 Втори битумен разлив за връзка - м2 - 720,00 Доставка и полагане на биндер - 4см след уплътняване - т - 103,70 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 4см /Износващ пласт/ - т - 103,70 „Основен ремонт ул."Никола Петков" в гр. Ловеч от ОТ Д 11 до ОТ Д 44” Асфалтови кръпки 4 см. с всички включени в това разходи - м2 - 185,00 Фрезоване - м2 - 185,00 Битумен разлив за връзка - м2 - 1100,00 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 4см /Износващ пласт/ - т - 106,70 ІІІ обособена позиция: Път LOV 2075 от км. 0+000 до км. 3+200 и от км. 5+100 до км. 6+594 и LOV 2074 от км. 11+500 до км. 15+800 Почистване банкети от трева, храсти и наноси - м^2 - 17988,0 Изрязване клони на дървета и храсти - м^2 - 1798,80 Насип банкети при бетоново канавка за оформяне - м^3 - 12,23 Почистване канавка бетонова от трева, храсти и наноси - м - 8150,00 Почистване канавка земна от трева, храсти и наноси - м - 6886,60 Изправяне и укрепване пътен знак - бр. - 3,00 Почистване настилка от наноси при зауствания на черни пътища - м^3 - 360,00 Възстановяване хоризонтална маркировка - боя с перли БДС 1617-74 вкл. всички свързани с това разходи - м^2 - 4294,00 Кръстовища пътища LOV1062-LOV1050; LOV1063-301; LOV1062-301; LOV2060-301; LOV2070-LOV2071; LOV1056-LOV1052; LOV1053-LOV1072; LOV2074-3505; LOV1072-3505; LOV2070-3506; LOV2061-3013;LOV2073-401; LOV1072-401; LOV1071-401; LOV2076-пътна връзка Е-772ю Почистване банкети от трева, храсти и наноси - м^2 - 9800 Изрязване клони на дървета и храсти - м^2 - 9800

Прогнозна стойност без ДДС
608300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие е в размер на: Обособена позиция І – 3 500.00 лева; Обособена позиция ІІ – 1 200.00 лева, Обособена позиция ІІІ – 200.00 лева. Гаранцията за участие се внася за всяка обособена позиция по отделно. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата определена за краен срок за подаване на оферти. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG22IORT80463300081201, BIC: IORTBGSF, при ТБ „Инвестбанк" – клон Ловеч При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията и обособената позиция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато класираният на първо място участник избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Ловеч, и че е със срок на валидност 1 година след въвеждане на обекта в експлоатация. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията и обособената позиция. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3.Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа в следните случаи: -когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител – до решаване на спора; Гаранцията за участие в процедурата се усвоява в следните случаи: -когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; -когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; Възложителят освобождава гаранциите за участие на: -отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; -класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всеки участник предлага офертна цена в лева без ДДС. В предложената офертна цена се включват всички разходи, свързани с качественото изпълнение на поръчката в описания вид и обхват. Договорът ще подлежи на мита и данъци, включително ДДС съгласно приложимото законодателство на Република България. Схемата на плащане на поръчката е следната: Аванс – до 35% от стойността на договора в 20 /двадесет/ дневен срок от представяне на фактура за стойността на аванса. Авансат се приспада пропорционално от следващите плащания. Междинно плащане – до 30% от стойността на договора в 14 дневен срок след представяне на фактура и образец №19. Окончателно плащане – в 30 /тридесет/ дневен срок след представяне на протокол за приемане на извършени СМР.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на Офертата. Договорът/споразумението за създаване на обединение трябва да е с нотариална заверка на подписите и да съдържа клаузи, в които: -се гарантира, че всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; -се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП -се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; -представляващият обединението/консорциума се упълномощава да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; -се гарантира, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. -се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. -Да е уточнено кой от участниците в обединението ще поеме отговорността за отстраняването на дефекти в рамките на гаранционните срокове

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участникът ще бъде отстранен ако не отговаря на изискванията на чл.47, ал.2, т.1, 2а (първо изречение), 31 4 и 5 от ЗОП Участникът в настоящата процедура за обществена поръчка следва да отговаря на следните административни изисквания, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП): -Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: -за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от Наказателния кодекс; -за подкуп по чл.301 - 307 от Наказателния кодекс; -за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс; -за престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс; -за престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс. -Участникът да не е обявен в несъстоятелност; -Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или да е сключил извън съдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -Участникът да не е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; -Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; -Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; -Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки Когато участниците са юридически лица, посочените по-горе обстоятелства се декларират, както следва: -при събирателно дружество - за лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от Търговския закон; -при командитно дружество – за лицата по чл.105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; -при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл.141, ал.2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл.147, ал.1 от Търговския закон; -при акционерно дружество – за овластените по чл.235, ал.2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл.235, ал.1 от Търговския закон; -при командитно дружество с акции – за лицата по чл.244, ал.4 от Търговския закон; -при едноличен търговец – за физическото лице – търговец; -във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; -в случаите по чл.47, ал.4, т.1 - 7 от ЗОП - и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл.7, т.2 от ЗОП. -Участникът да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които да са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; Участникът да няма лица от посочените в чл.47, ал.4 от ЗОП, които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: .Плик №1 “Документи за подбор” ,следва да съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Оферта - попълва се образец от ДУ. 3.Регистрационни документи на участника - подава се от участника, всеки член в обединението и подизпълнителя 3.1.Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър или Документ за регистрация, съгласно чл.24, ал.1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК участниците - ЮЛ или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверение за актуално състояние; 3.2.Документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установено, като документът бъде преведен на български език в официален превод по смисъла на §1, т.16 от ЗОП (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 3.3.Копие от документ за самоличност, ако участникът е физическо лице. 4.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), с нотариална заверка на подписите, в което задължително се посочва представляващият - подава се от участника 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация) - подава се от участника 6.Документ за внесена гаранция за участие – оригинал или заверено копие на вносната бележка (платежно нареждане) или оригинал на банковата гаранция за участие (за всяка обособена позиция по отделно) - подава се от участника 7.Декларации за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. 8.Декларация или удостоверение, че е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строителство на обекти от трета категория строежи за обособена позиция №1 и четвърта категория строежи за обособена позиция №2 - попълва се образец от ДУ Чуждестранните лица представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното им законодателство (или декларация, съгласно т.2.2. от настоящите указания); 9.За доказване на икономически, финасови и технически възможности се представят документите, посочени в т. ІІІ2.2. и ІІІ.2.3 10.Декларация за участието на подизпълнители, съдържаща информация за вида на работите, които те ще извършват, както и дела на тяхното участие – попълва се образец от ДУ. 11.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се образец от ДУ. 12.Декларация, че участникът приема условията на проекта на договор. 13.Декларация, по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП. 13.Декларация за приемане на етичните клаузи.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. ПЛИК №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" 1 Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо обяснителна записка за извършване на дейностите, предмет на поръчката, Списък на основните материали, които ще се влагат в обекта и описание на механизацията, която ще се използва.За всеки материал да се прилагат сертификат за качество или декларация за съответствие или други документи доказващи качеството на продукта. При изготвяне на списъка Участниците трябва да се съобразят с обстоятелството, че влаганите стоки и материали трябва да отговарят или да са еквивалентни на изискванията на Техническата спецификация. 2.Декларация със срок за изпълнение. ПЛИК №3 “Предлагана цена” 1.Ценова оферта. 2.Остойностена КС – на хартиен носител подписан и подпечатан с мокър печат на всяка страница и на магнитен носител (CD). При установено несъответствие между хартиен и магнитен носител, се зачита КСС на хартиен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Копие от отчет за приходите и разходите и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за всяка от предходните три финансови години – 2010, 2011 и 2012 г. (с изключение на новорегистрираните участници, в зависимост от датата, на която участникът е регистриран или е започнал дейността си), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството; Забележка: -Ако изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години не са обявени в търговския регистър, Участниците трябва да ги представят заверени с мокър печат -Ако изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години са обявени в търговския регистър, Участниците не ги представят -Когато Участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни Обединения, представя изискуемите съставни части на финансовите отчети за съответните години, съгласно националното му законодателство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Документите трябва да са преведени на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). 1.2.Справка за оборот от извършени СМР/СРР сходни с предмета на поръчката за последните три години – 2010, 2011 и 2012 г. или от датата на учредяване; Забележка: В случай, че по обективни причини (новорегистрирани участници) участникът не може да представи горепосочените справки по отношение на общ оборот от извършени СМР/СРР във връзка предмета на поръчката за последните три години, той следва да представи доказателства за размера на изискуемите обороти от датата на регистрацията си до датата на представянето на офертата; 2.Декларация за наличие на застраховката за професионална отговорност – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, документите за доказване на икономическото и финансовото състояние се прилагат и за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1.Участниците следва да са реализирали оборот сумарно за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) от извършени СМР/СРР сходни* с предмета на поръчката не по-малък от 2 пъти прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва. *под СМР/СРР сходни с предмета на поръчката да се разбира пътно строителство В случай, че участникът участва като обединение, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2.Участниците трябва да притежават Застраховка за професионална отговорност – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентна застраховка. -Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението, извършващ СМР трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство на обекти от съответната категория строежи по обособена позиции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация - справка за основните договори със същия или сходен предмет на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните пет години, (като този срок е до датата определена като краен срок за получаване на оферти) с посочен предмет на договора, стойност, срокове за изпълнение и възложители придружен с препоръки за добро изпълнение. 2.1.Справка за инженерно техническия и изпълнителен състав, определен за изпълнението на обществената поръчка, придружена с професионални автобиографии на експертите, дипломи, сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи необходимата квалификация и документи доказващи общия и специфичен опит; 2.2.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, придружена със справка актуално състояние на всички действащи трудови договори (оригинал) издадена от НАП. 3.Копие от сертификат на акредитирана лаборатория, включително и акт за собственост или договор за услуга, лизиннг, наем - ако лабораторията не е собствена на Участника. 4.Извлечение от инвентарна книга или копие от договор за доставка или лизинг, като доказателство, че Участникът отговаря на изискванията за наличие (разположение) на асфалтова база; 5.Декларация и извлечение от инвентарна книга или копие от договор за наем или лизинг, като доказателство, че Участникът отговаря на изискванията за наличие на минимално изискуемата механизация.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат успешно изпълнени и въведени в експлоатация в рамките на последните пет години (до датата определена за краен срок за подаване на оферти) един или повече договори за строителство с предмет, сходен с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 2 пъти прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва. Когато участникът е обединение, изискването е за обединението като цяло. 2.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката (инженерно-технически персонал), който трябва да отговаря на следните изисквания: Ръководител на екипа за изпълнение (технически ръководител): -диплома от завършено висше образование, степен „магистър”, инженер по „Пътно строителство“ или еквивалентна специалност; -опит в областта на строителството - изграждане и/или реконструкция на улици и/или пътища – минимум 5 години участие като ръководител при изпълнението на обекти сходни с предмета на поръчката. Експерт - координатор по безопасност и здраве:-най-малко 2 години стаж на длъжност Координатор по безопасност и здраве, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ, а за чуждестранните участници – еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство. Забележка: Експерт - координатор по безопасност и здраве, може да се изпълнява от ръководителя (задължително се прилага удостоверение по ЗБУТ). Участниците трябва да разполагат с необходимия брой изпълнителски състав, който да осигури изпълнението на всички дейности, предмет на поръчката в предложения срок за изпълнение. 3.Участникът трябва да докаже, че разполага с Акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали и продукция–собствена или с договор за услуга (за обособена позиция І и ІІ). З 4.Участникът трябва да докаже, че разполага с асфалтова база – собствена, лизингова или с договор за доставка (за обособена позиция І и ІІ). 5.Участникът трябва да докаже, че разполага с поне един асфалтополагач, придружен от необходимия брой валяци за уплътняване на покритието, съгласно Техническата спецификация на Агенция „Пътна инфраструктура“ 2009 г.(за обособена позиция І и ІІ) Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по–горе изисквания се прилагат за обединението като цяло, а относно регистрацията в ЦПРС се прилагат разпоредбите на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: обяснителна записка за организация и изпълнение на строителството; тежест: 30
Показател: линеен календарен график с диаграмана работната ръка и механизацията; тежест: 30
Показател: финансова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526507 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Общински съвет Ловеч

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие на интернет адрес www.lovech.bg. Желаещите да получат дакументацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да я изтеглят безплатно от официалниясайт на Община Ловеч - www.lovech.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. -Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: -изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; -публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3 от ЗОП или на договаряне без обявление; -получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 8, чл. 93ж, ал. 4 и чл. 106, ал. 4 от ЗОП; -получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; -публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. -Жалба по чл. 120, ал. 3 от ЗОП може да се подава от: -всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 4, т. 1, 2 и 5, ал. 5 и 6 от ЗОП; -всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по чл. 120, ал. 4, т. 3 и ал. 6 от ЗОП; -всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по чл. 120, ал. 4, т. 4 и ал. 6 от ЗОП. В случаите по ал. 3, т. 1 и 4, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Ако лицето не е уведомено – в десетдневен (10) срок от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Основен ремонт на четвъртокласен път LOT 1050 Владиня-Горан от кръстовище при Км 11+300 до км 15+600 с дължина 4,3 км.”
1) Кратко описание

Извършване на СМР по следните видове. Земни работи – включващи: Тънки изкопи машинни за почистване с прехвърляне на банкети и извозване, механизирани изкопи за почистване отводнителни окопи също с извозване. Изкопи за отводняване – водостоци. Пътни работи – Фрезоване с фреза нивелетно до нужната геометрия с транспорт и за връзка със съществуваща настилка. Асфалтови работи – Изрязване с фреза или фугорезач на единични кръпки, почистване и извозване на стара асфалтова настилка, почистване със сгъстен въздух, битумен разлив за връзка и доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон тип AMII по БДС 4132/90 с дебелина 4 см. и уплатняване с валяк. Доставка и полагане машинно на плътен асфалтобетон тип AMII по БДС 4132/90 с дебелина 4 см. (96 кг./кв.м) след предварително почистена основа, битумен разлив и уплатняване с валици бандажен, вибрационен и с пневматични гуми. Почистване на храсти и дървета - с храсторез или резачка се изрязват клони и дървета попадащи в обхвата на пътното платно, банкет и окоп. Изрязаните клони се извозват или отстраняват на определени места.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142

Описание:

Работи по ремонт на пътища

3) Количество или обем

Изсичане храсти и млада гора - м2 - 4320,00 Изкоп за почистване на банкети при дебелина 10 см и извозване на 5 км. - м2 - 9240,00 Изкоп за почистване отводнителен окоп с извозване на 5 км. - м - 2900,00 Асфалтови кръпки 4см. с всички включени в това разходи - м2 - 1505,00 Фрезоване - м2 - 1505,00 Битумен разлив за връзка - м2 - 14278,00 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 4см /Износващ пласт/ - т - 1385,00 Почистване водосток по дължина до ф1000 - м - 300,00 Почистване и ремонт вток и отток водостоци - бр - 5,00 Заустване на пътя към полски пътища: Профилиране на земно легло-40м2 - м3 - 80,00 Направа тр.кам.н-ка - м3 - 80,00 Направа асф.настилка 6 см. - т - 28,00 Доставка и монтаж еластична ограда на мост при км.12+700 - м - 20,00 Демонтаж пътни знаци - бр - 4,00 Доставка и монтаж пътни знаци - бр - 4,00

Прогнозна стойност, без ДДС
438300 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на ул. „Никола Петков” от ОТ Д 11 до ОТ Д 44 гр. Ловеч, ул “Витоша” от ОТ 342 до ОТ 353, кв. Гозница, гр. Ловеч, ул “Св.СВ. Кирил и Методий” от ОТ 119 до ОТ 154 с. Баховица от общинската пътна мрежа гр. Ловеч
1) Кратко описание

Извършване на СМР по следните видове: Земни работи – Тънки изкопи, ръчни и машинни за почистване с прехвърляне, механизирано разкъртване на пътна настилка с извозване, натоварване на земни почви машинно с извозване и разриване на земни почви на депо. Изкоп за отводняване – тръбен водосток. Пътни работи - Доставка несортиран трошен камък за пътно легло с полагане, нивелетно оформяне и уплатняване, несортиран трошен камък за основа с полагане и уплътняване. Фрезоване с фреза нивелетно до нужната геометрия с транспорт и за връзка със съществуваща настилка. Асфалтови работи – Изрязване с фреза или фугорезач на единични кръпки, почистване и извозване на стара асфалтова настилка, почистване със сгъстен въздух, битумен разлив за връзка и доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон тип AMII по БДС 4132/90 с дебелина 4 см. (96 кг/кв.м) след предварително почистена основа, битумен разлив и уплатняване с валяци бандажен, вибрационен и с пневматични гуми. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип AMII по БДС 4132/90 с дебелина 4 см. (96 кг/кв.м ) тротоари след предварителен битумен разлив и уплатняване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45000000

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

„Основен ремонт ул. "Свети Свети Кирил и Методий" с. Баховица от ОТ 119 до ОТ 154” Изкоп за неподходящ повърхностен пласт - банкети - м3 - 43,60 Направа на насип скален материал за банкети - м3 - 43,60 Асфалтови кръпки 4 см. с всички включени в това разходи - м2 - 100,00 Фрезоване - м2 - 100,00 Битумен разлив за връзка - м2 - 1608,00 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 6 см /Износващ пласт/ - т - 231,60 „Основен ремонт ул. "Витоша" кв. Гозница от ОТ 342 до ОТ 353” Изкоп тр.кам.настилка - м3 - 72,00 Направа тр.кам.н-ка за основа - м3 - 72,00 Първи битумен разлив за връзка - м2 - 720,00 Втори битумен разлив за връзка - м2 - 720,00 Доставка и полагане на биндер - 4см след уплътняване - т - 103,70 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 4см /Износващ пласт/ - т - 103,70 „Основен ремонт ул."Никола Петков" в гр. Ловеч от ОТ Д 11 до ОТ Д 44” Асфалтови кръпки 4 см. с всички включени в това разходи - м2 - 185,00 Фрезоване - м2 - 185,00 Битумен разлив за връзка - м2 - 1100,00 Доставка и полагане на плътен асфалтобетон - 4см /Износващ пласт/ - т - 106,70

Прогнозна стойност, без ДДС
140000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Почистване на банкети, профилирани отводнителни канавки на ОПМ
1) Кратко описание

Почистване на банкети, профилирани отводнителни канавки на ОПМ Път LOV 2075 от км. 0+000 до км. 3+200 и от км. 5+100 до км. 6+594 и LOV 2074 от км. 11+500 до км. 15+800 / 8994 метра Кръстовища пътища LOV1062-LOV1050; LOV1063-301; LOV1062-301; LOV2060-301; LOV2070-LOV2071; LOV1056-LOV1052; LOV1053-LOV1072; LOV2074-3505; LOV1072-3505; LOV2070-3506; LOV2061-3013;LOV2073-401; LOV1072-401; LOV1071-401; LOV2076-пътна връзка Е-772ю

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233229

Описание:

Работи по поддръжане на банкети

3) Количество или обем

Почистване банкети от трева, храсти и наноси м^2 17988,0 Изрязване клони на дървета и храсти м^2 1798,80 Насип банкети при бетоново канавка за оформяне м^3 12,23 Почистване канавка бетонова от трева, храсти и наноси м 8150,00 Почистване канавка земна от трева, храсти и наноси м 6886,60 Изправяне и укрепване пътен знак бр. 3,00 Почистване настилка от наноси при зауствания на черни пътища м^3 360,00 Възстановяване хоризонтална маркировка - боя с перли БДС 1617-74 вкл. всички свързани с това разходи м^2 4294,00 Почистване банкети от трева, храсти и наноси м^2 9800 Изрязване клони на дървета и храсти м^2 9800

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 3