Версия за печат

01379-2013-0005

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД, бул."Гоце Делчев" №105, За: Татяна Немчева, Република България 1404, София, Тел.: 02 9696843, E-mail: t.nemcheva@eso.bg, Факс: 02 9626189

Място/места за контакт: "Електроенергиен системен оператор" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tso.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.eso.bg/default.aspx/page-620/bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Система за обмен и съгласуване на информация между ЦДУ и ползвателите на мрежата, в съответствие със стандартите на ENTSO-E”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.София, ул."Веслец" № 8 - ЦДУ
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора: Поръчката е за анализ, проектиране, разработка и внедряване на система за обмен и съгласуване на информаиця между ЦДУ и ползвателите на мрeжата. Системата ще е базирана на техническите и програмни средства, лицензирани и внедрени в ЦДУ. Обем: Дейностите по този договор са разпределени в три етапа, както следва: ЕТАП 1 – Анализ и проектиране. Етапът включва анализ на бизнес процесите и съществуващата технология за обработка на информация за Диспечерски заявки. Анализ на изискванията към структурата, съдържанието и функционалността на Система за обмен и съгласуване на информация между ЦДУ и ползвателите на мрежата. Проектиране на системата – елементи на базата данни, начини за комуникация, система за валидиране, клиентски приложения, справки. Определяне на необходимата ресурсна обезпеченост – дефиниране на апаратните, програмните и комуникационните ресурси, необходими за реализацията и правилното функциониране на системата. ЕТАП 2 - Разработка. На базата на резултатите от етап “Анализ и проектиране” се извършва практическа разработка на системата – бази данни, интерфейси, потребителски и системни приложения и др. ЕТАП 3 – Внедряване. Етапът включва практическо изграждане, инсталиране и настройка на Система за обмен и съгласуване на информация между ЦДУ и ползвателите на мрежата и интегриране с Централизираната система за диспечерски заявки и система за Авариен бюлетин. Осъществяване на плавен преход към новата система без спиране на работата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
246800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

РЕФ. № 2012/202

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 521554 от 31.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 19-ЦДУ / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Система за обмен и съгласуване на информация между ЦДУ и ползвателите на мрежата, в съответствие със стандартите на ENTSO-E
V.1.1) Дата на сключване договора
10.05.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.04.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

3

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СТРАТЕГИЧЕСКИ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ” ЕООД , ЕИК 175069634, ул. "Петър Парчевич" №32, ет. 3, ап. 8, Република България 1000, София, Тел.: 02 9862682, E-mail: slaviana.kostova@sbsltd.eu, Факс: 02 9862682

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 246800 BGN без ДДС
В Брой месеци 22
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.05.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП