Версия за печат

00040-2013-0026

BG-Свиленград: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903825

Община Свиленград, бул." България" 32, За: Грозденка Дюлгерова; Янка Грудева, Гергана Тонева, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74308; 0379 74309; 0379 74359, E-mail: op_otdel@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация-стая 308; стая 217

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000903825

Община Свиленград, бул."България" 32, За: Мария Димитрова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация-стая 302

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на гр.Свиленград"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Свиленград
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци на територията на гр.Свиленград"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90511000, 90513000

Описание:

Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по превозване на отпадъци

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Услугата, която е предмет на поръчката, ще се изпълнява на територията на гр. Свиленград. Подробно описание на обема на поръчката е посочено в техническото задание.

Стойност, без да се включва ДДС
1500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за гаранция за изпълнение на договора.Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер на 10 000 лв. Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора. Гаранцията се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането за извършената работа от Възложителя на Изпълнителя за изтекъл период от един месец се извършва при спазване на следната процедура на плащане: -В рамките на 5 (пет) работни дни след края на всеки изминал месец, Изпълнителят представя на Възложителя Месечен отчет по образец, разработен след подписване на договора, в който подробно са описани извършените услуги за периода (по видове, количество, единична и обща цена). Възложителят чрез назначена от него комисия проверява месечния отчет на Изпълнителя и съставя Протокол, в който при констатирани несъответстия в посочените в отчета данни относно количеството, стойността и качеството на извършената работа коригира същите, отразява и приспада дължимите неустойки, въз основа на констативните протоколи и определя крайната цена за плащане. Екземпляр от протокола се връчва на Изпълнителя, който ако в 3-дневен срок от получаването му не направи възражения, определената в протокола цена се према за окончателно дължимата цена за плащане. Направените в срока възражения се разглеждат от Възложителя чрез назначената от него комисия, която може да коригира първоначалния протокол. Въз основа на протокола- първоначален и/или окончателен, одобрен от Възложителя, Изпълнителят издава фактура; След получаване на фактурата Възложителят заплаща на Изпълнителя сумата по фактурата в срок до 30 / тридесет/ дни от датата на издаване и представяне на фактурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП Възложителя изисква създаването на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранните юридически лица еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При участници обединения – документ /договор/, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 2. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по чл.50 от ЗОП: 3. Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията на участника по чл. 51 от ЗОП: 4.Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т.1 и ал. 2, т.2 от ЗОП (Приложение № 4). 5. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 т.3 и т.4, ал.5, т.2 от ЗОП (Приложение № 5). 6. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т.1 от ЗОП (Приложение №6). 7. Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение № 7); участникът декларира, дали ще ползва/няма да ползва подизпълнители и посочва списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако има такива), и дела на тяхното участие (с процент от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по “2.1.”, „2.3.”,”2.4.”, „2.5.”, „2.6.”, „2.7.” „2.11.” се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 8. Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 8). 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда/ по чл.56, ал.1, т.11 от Закона за обществените поръчки /Приложение №10/ 10.Декларация за приемане условията в проекта на договор.- (Приложение № 12). 11.Документ за закупена документация за участие – в оригинал или заверено копие; 12.Пълномощно, нотариално заверено в случай, че офертата се подписва от пълномощник; 13.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 14. Техническо предложение по образец -/Приложение № 11/, поставя се в Плик №2 15. Ценова оферта/Приложение №9/,поставя се в Плик №3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три години, оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Декларация по образец /Приложение №1/, която съдържа информация за общия оборот от услуги, идентични с предмета на поръчката(сметосъбиране и сметоизвозване).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът (сумарно обединението) трябва да докаже общ оборот от услуги, идентични с предмета на поръчката (сметосъбиране и сметоизвозване) общо за последните 3 (три) счетоводно приключили години не по-малко от 700 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Разрешение или Регистрационен документ за изпълнение на услугата по събиране и транспортиране на отпадъците, издадени в съответствие с реда посочен в чл.12 на ЗУО/отм./ или издадени в съответствие с реда посочен в чл.78, вр. Чл.35 от ЗУО(обр. ДВ, бр.53 от 13.07.2012г.). 2.Списък-Декларация за техниката /Приложение №2/, придружена с: извлечение от инвентарната книга за собствената техника, копие на регистрационния талон, договор за лизинг, а за наетите и договор за наем (със срок минимум срока на изпълнение на поръчката). Забележка: Декларацията задължително да съдържа следния текст: Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни. 3.Декларация свободен текст, в която участникът декларира, че разполага минималния брой съдове по видове посочени от Възложителя, като преди подписване на договора ще представи доказателства за наличността им. Забележка: Декларацията задължително да съдържа следния текст: Известна ми е отговорността по чл. 313 от Наказателния кодекс за посочване на неверни данни. 4. Копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008(или еквивалентно)-обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката извършване на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване; ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език 5.Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги с предмет: сметосъбиране и сметоизвозване изпълнени през последните 3 г. /Приложение №3/, придружена с препоръки (референции) за изпълнение на договори, посочени в декларацията. Тези препоръки (референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата и място на изпълнение, както и то дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да притежава валидно разрешение или регистрационен документ за изпълнение на услугата по събиране и транспортиране на отпадъците, издадени в съответствие с реда посочен в чл.12 на ЗУО/отм./ или издадени в съответствие с реда посочен в чл.35 от ЗУО(обр. ДВ, бр.53 от 13.07.2012г.) за територията на гр. Свиленград. 2.Участникът(сумарно обединението) в откритата процедура трябва да разполага с техника (собствена или наета) необходима за изпълнение на поръчката, като минимум: 3 броя специализирани автомобила с вариопреса или ротопреса (за обслужване на контейнери с обем 1100 литра и кофи с обем 110/120 литра) с работен обем 14-20м3; 1 брой самосвал. 3.Участникът трябва да декларира, че разполага с минималния брой съдове за отпадъци както следва: А. Пластмасови контейнери с обем 1100литра – не по-малко от 400 броя; Б. Пластмасови кофи с обем 110/120литра – не по-малко от 3000 броя ; Г. Метални съдове за сгур и пепел с обем 1100литра – не по-малко от 400 броя. Преди подписване на договора участникът трябва да докаже наличността на минимално изисканите съдове по видове и обем. 4.Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008(или еквивалентно) - обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката: извършване на услуги по сметосъбиране и сметоизвозване; ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд. 5.Участникът(сумарно обединението) трябва да има изпълнени не по-малко от два договора за услуга с предмет, сходен с предмета на поръчката- сметосъбиране и сметоизвозване през последните 3 години

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена-Fn; тежест: 90
Показател: Брой работници жители на община Свиленград, които ще бъдат назначени за периода на договора – Pn ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.05.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи по банков път по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, код 447000 или на място в ОбА –Свиленград. В случай, че се заплаща на място в ОбА- Свиленград е необходимо: предварително да се вземе талон от стая 308 на ОбА, след което се заплаща на касата на информационен център в Общинска администрация – Свиленград и се получава от стая 302( касата е с работно време от 8:30 до 16:00 часа). Стойност на документацията 5 лв. без ДДС и 6лв. с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.06.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.06.2013 г.  Час: 10:30
Място

В Малката заседателна зала на втория етаж в Общинска администрация гр. Свиленград, бул.България №32

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Класирането на офертите по предмета на процедурата се извършва по комплексна оценка, изчислена на база критериите за оценка на офертите. КО = Fn + Pn Показател №1 - „Цена“(Fn) Оценката по този критерий включва оценка на всички ценови предложения, която се изчислява на базата на следните показатели със съответния коефициент на тежест както следва: Fn = C1+C2+ C3 C1- цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО в съдове с обем 1100 л. до 5км от границите на гр.Свиленград C2- цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО в съдове с обем 110 л. /120 л. до 5км от границите на гр.Свиленград C3- Единична цена за извозване на БО на тон/километър от гр.Свиленград до Регионално депо гр.Харманли Оценка на предложените от участниците единични цени се извършва, за всяка от отделните услуги по отделно, както следва: C1 = =( C1 min / C1 уч. ) х 40 C1 min - минимална единична цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО в съдове с обем 1100л до 5км от границите на гр.Свиленград предложена от участник в процедурата C1 уч - единична цена за сметосъбиране и сметоизвозване на БО в съдове с обем 1100л до 5км от границите на гр.Свиленград предложена от участника C2 = =( C2 min / C2 уч. ) х 40 C2 min - минимална единична цена за Сметосъбиране и сметоизвозване на БО в съдове с обем 110 л. /120 л. до 5км от границите на гр.Свиленград предложена от участник в процедурата C3уч - единична цена за Сметосъбиране и сметоизвозване на БО в съдове с обем 110 л. /120 л. до 5км от границите на гр.Свиленград предложена от участника C3 = =( C3 min / C3 уч. ) х 10 C3 min - минимална единична цена за Извозване на 1(един) тон БО на километър от гр.Свиленград до Регионално депо гр.Харманли предложена от участник в процедурата C3 уч - Единична цена за Извозване на 1(един) тон БО на километър от гр.Свиленград до Регионално депо гр.Харманли предложена от участника Показател №2 – брой работници жители на община Свиленград, които ще бъдат назначени за периода на договора – Pn Максимален брой точки -10. Pn =(Руч./ Рмах ) х 10 Руч - посочения брой работници, жители на община Свиленград, които ще бъдат назначени от участника за периода на договора Рмах - посочения максимален брой работници, жители на община Свиленград, които ще бъдат назначени от участник за периода на договора Забележка: Участник който не посочи, че ще назначи работници, жители на община Свиленград за периода на договора по показателя Pn ще получи 0(нула) точки. На първо място ще бъде класиран участник, който получи най-висока комплексна оценка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http;//www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ