Версия за печат

00145-2013-0019

BG-Добрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национелен осигурителен институт, чрез ТП на НОИ - Добрич, ул."Даме Груев"№4, За: Валентин Ничев и Лиляна Калинкова, България 9300, Добрич, Тел.: 058 651029; 058 651015, E-mail: Dobrich@nssi.bg

Място/места за контакт: ТП на НОИ Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.noi.bg/aboutbg/buyer/currentbuyer/262-dob.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява ДООДруго (моля пояснете): управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за дейността на Районно управление "Социално осигуряване" - гр. Добрич

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Добрич ул."Даме Груев"№4
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали за дейността на Районно управление "Социално осигуряване" - гр. Добрич

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000, 22850000, 30192000, 30197000, 30199000, 30237000, 39260000

Описание:

Офис принадлежности
Класьори и аксесоари за тях
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Тави за листове или поща или офис принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 523113 от 11.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 12 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали за дейността на Районно управление "Социално осигуряване" - гр. Добрич
V.1) Дата на сключване договора
10.04.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Офис В”ООД, ЕИК 124510429, ЖК”Дружба”бл.14 вх.В ап.11, България 9300, Добрич, Тел.: 058 603399

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12800 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.04.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор