Версия за печат

04094-2013-0001

BG-Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Средно общообразователно училище „Никола Йонков Вапцаров”, ул. „Христо Чернопеев” № 12, За: Живко Димитров Тулевски - директор, Виолета Георгиева Николова - упълномощен потребител, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0885 164961, E-mail: nvaptzarov@abv.bg

Място/места за контакт: град Петрич, ул. „Христо Чернопеев” № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vapcarov.net.

Адрес на профила на купувача: www.vapcarov.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и доставка на храна по предварителна заявка за ученици от СОУ „Никола Йонков Вапцаров”, гр. Петрич по обособени позиции: І обособена позиция: „Закуска за децата от подготвителните групи и учениците от I-ви до IV клас включително на СОУ „Никола Йонков Вапцаров”, гр. Петрич; ІІ обособена позиция: „Обяд за учениците от I-ви до VIII клас от СОУ „Никола Йонков Вапцаров”, гр. Петрич, във връзка със Заповед № РД09-116/27.01.2012 година на Министъра на образованието, младежта и науката за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ в рамките на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-3.1.06 “Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”, съгласно Оперативната програма “Развитие на човешките ресурси 2007-2013”,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Петрич,ул.”Александър Стамболийски”№10
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Приготвяне и доставка на обяд за учениците от I-ви до VIII клас на СОУ „Никола Йонков Вапцаров”, гр. Петрич, област Благоевград.Прогнозният брой учебни дни за срока на договора за ІІ-ра обособена позиция е 305 дни, считано от датата на откриване на процедурата.Договорът за обяд, който ще бъде сключен въз основа на провеждане на процедурата ще бъде за период от сключване на съответния договор до 31.10.2014 г.Единична цена на доставения продукт /обяд/ е 1.96 лева без ДДС, съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Обемът на поръчките за обяд за учениците на СОУ „Никола Йонков Вапцаров” гр. Петрич” ще бъде в зависимост от нуждите на Възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява храна, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала.Храната ще се приготвя и доставя ежедневно в рамките на ученбата година, като доставки няма да се осъществяват през регламентираните ваканции, почивните дни и празничните дни и неучебните дни.Мястото на изпълнение на отделните доставки – град Петрич,ул.”Александър Стамболийски”№10

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
239120 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 70
Показател: Разнообразие от предлагана храна; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 516397 от 04.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Приготвяне и доставка на обяд за учениците от I-ви до VIII клас на СОУ „Никола Йонков Вапцаров”, гр. Петрич, област Благоевград.
V.1) Дата на сключване договора
14.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ"Албена Узунова:, ЕИК - 101070223, ул.”Александър Стамболийски”№10, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0882 892956

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 239120 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Предвидените доставки по І-ва обособена позиция -„Приготвяне и доставка на закуски на децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас на СОУ „Никола Йонков Вапцаров” гр. Петрич, област Благоевград, ще се финансират с целеви средства от държавния бюджет, П О С Т А Н О В Л Е Н И Е № 308 от 20 декември 2010 година за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи в детските градини и училищата и на учениците от I до IV клас”, а тези по ІІ-ра обособена позиция - „Приготвяне и доставка на обяд за учениците от I-ви до VIII клас на СОУ „Никола Йонков Вапцаров”, гр. Петрич, област Благоевград, се отчитат и частично финанисрат от проект „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес” от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на ЕС, допълнително се финансират от родителите на учениците.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.4 от ЗОП, крайният срок за подаване на жалби беше 28.02. 2013 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор