Версия за печат

04094-2013-0001

BG-град Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Средно общообразователно училище "Никола Йонков Вапцаров", ул."Христо Чернопеев"12, За: Живко Димитров Тулевски - директор; Виолета Георгиева Николова - упълномощен потребител, Р.България 2850, град Петрич, Тел.: 0885 164961, E-mail: nvaptzarov@abv.bg

Място/места за контакт: град Петрич, ул."Христо Чернопеев"12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vapcarov.net.

Адрес на профила на купувача: www.vapcarov.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ХРАНА ПО ПРЕДВАРИТЕЛНА ЗАЯВКА ЗА УЧЕНИЦИТЕ НА СОУ „НИКОЛА ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ” ГР. ПЕТРИЧ, ОБЛАСТ БЛАГОЕВГРАД” ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: І. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: „ЗАКУСКА ЗА ДЕЦАТА ОТ ПОДГОТВИТЕЛНИТЕ ГРУПИ И УЧЕНИЦИТЕ ОТ I - ВИ ДО IV КЛАС ВКЛЮЧИТЕЛНО НА СОУ „НИКОЛА ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ”, ГР. ПЕТРИЧ” ІІ. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: „ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ I ДО VIII КЛАС ОТ СОУ „НИКОЛА ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ”, ГР. ПЕТРИЧ”, отчитана и финансирана частично ПО ПРОЕКТ BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес” съфинансиран от ЕСФ по ОП „Развитие на човешките ресурси”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Петрич
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Приготвяне и доставка на закуски на децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас на СОУ „Никола Йонков Вапцаров” гр. Петрич, област Благоевград.Прогнозният брой учебни дни за срока на договора за І-ва обособена позиция е 319 дни, считано от датата на откриване на процедурата.Максималната допустима стойност за всяка една закуска е 0,40 лв. без ДДС., 0,50 лв. с ДДС.Прогнозният брой ученици - 450.Обемът на поръчките за закуска за учениците на СОУ „Никола Йонков Вапцаров” гр. Петрич” ще бъде в зависимост от нуждите на Възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява храна, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала. Храната ще се приготвя и доставя ежедневно в рамките на учебната година, като доставките няма да се осъществяват през регламентираните ваканции, почивните и празнични дни, и неучебните дни. Място за изпълнение на доставките- град Петрич, ул. „Христо Чернопеев” № 12, в столовата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
57500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 70
Показател: Разнообразие на предлаганата храна; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 516397 от 04.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Приготвяне и доставка на закуски на децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас на СОУ „Никола Йонков Вапцаров” гр. Петрич, област Благоевград
V.1) Дата на сключване договора
01.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.02.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ”ДИЛИЯ-ИЛИЯ ЧЕРГОВ”, ЕИК - 2007611178, село Коларово, ул.”Беласица” № 15, община Петрич, Р.България 2880, село Коларово, община Петрич, Тел.: 0876 572244

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 57500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 57500 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

І. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: „ЗАКУСКА ЗА ДЕЦАТА ОТ ПОДГОТВИТЕЛНИТЕ ГРУПИ И УЧЕНИЦИТЕ ОТ I - ВИ ДО IV КЛАС ВКЛЮЧИТЕЛНО НА СОУ „НИКОЛА ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ”, ГР. ПЕТРИЧ” - не ; ІІ. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: „ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИТЕ ОТ I ДО VIII КЛАС ОТ СОУ „НИКОЛА ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ”, ГР. ПЕТРИЧ”, отчитана и финансирана частично ПО ПРОЕКТ BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес” съфинансиран от ЕСФ по ОП „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.4 ЗОП, крайният срок за подаване на жалби беше 28.03.2013 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор