Версия за печат

02755-2013-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална експертна лекарска комисия, бул. "Иван Евстатиев Гешов" №15, За: Елена Ганева, България 1000, София, Тел.: 02 8053940, E-mail: nelksofia@gmail.com, Факс: 02 8053942

Място/места за контакт: д-р Кънчо Матеев Райчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nelk.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Осигуряване на компютърна и комуникационна техника, инфраструктура, вътрешна и външна свързаност по места в органите на медицинската експертиза” по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Осигуряване на компютърна и комуникационна техника, инфраструктура, вътрешна и външна свързаност по места в органите на медицинската експертиза” по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213000, 30232100, 48820000

Описание:

Персонални компютри
Принтери и плотери
Сървъри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Централен компютър на ТЕЛК - 92 броя; Работен компютър НЕЛК - 18 броя; Принтер НЕЛК - 4 броя; Сървър НЕЛК - 2 броя; Преносим компютър - 2 броя

Прогнозна стойност без ДДС
102060 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение се представят в оригинал, в съответствие с условията в документацията и са в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за участие трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на валидност на офертата на участника, а гаранцията за изпълнение трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор; в) гаранциите за участие и изпълнение, като депозит на парична сума, се внасят по следната банкова сметка на Национална експертна лекарска комисия: БАНКОВ КОД BIC: UNCRBGSF БАНКОВА СМЕТКА IBAN: BG 08 UNCR 9660 3120 7143 15 г) гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер на 1 000 (хиляда лева) лв., съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП, а гаранцията за добро изпълнение е в размер три на сто от стойността на обществената поръчка, съгласно чл.59, ал.3 от ЗОП. Тя следва да бъде освободена съгласно условията, определени в проекта на договор. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Размерът и валутата на гаранцията е определен в обявлението за обществената поръчка. Възложителят може да изисква и други гаранции за изпълнение в случаите, когато това е определено със закон. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор от настоящата документация.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане в размер на 100 (сто) на сто от цената на договора с включено ДДС се извършва в 20-дневен срок след представяне на фактура от изпълнителя, придружена от двустранно подписан предавателно-приемателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оферта (Приложение № 1). 2.Копие от докум.за за регистрация и у-ние за актуално състояние или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато е ФЛ - копие от док. за самоличност. Когато участн.- ЮЛ или ЕТ, не представи ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, освен копие от док. за регистрация, прилага и у-ние за акт. състояние, издадено не по-рано от 3 (три) месеца от посоч.в обявл. дата на отваряне на офертите Чуждестр. лица предст. еквивалентен документ на док. за регистрация и на у-ние за акт. състояние, издаден от съдебен или адм. орган на д-вата, в която са установени, като документа,еквивалентен на документа за регистр. се представя в офиц. превод.Когато участникът е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, което обединение не е самост. ЮЛ, се предст. док. за учредяване на обединението, от който следва да е видно разпределнието на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката.От този или от друг докум. следва да е видно и лицето представляващо обединението. 3. Пълном на лицето, подписващо офертата(когато не е подписана от управляващия участника). 4. Копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ (ако е приложими) 5. Акт/Договор за учредяване на обединение – оригинал/нотариално заверено копие. 6.Д-ции за отсъствие на обстоят.по чл. по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП, (Пр.№ 4) 7. Д-ции за отсъствие на обстоят.по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП, (Пр.№ 5) 8. Д-ции за отсъствие на обстоят. по по чл. 47, ал. 2, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, (Пр.№ 6) 9. Док. за внесена г-ция за участие или банкова г-ция по образец (Пр.№ 14 ) или по образец на банката, която я издава, при усл., че в док. са вписани условията на възложителя 10. Д-ция по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, за използване/или не на подизпълнители, както и видът на работите им и делът на участието на подизпълнителите, ако се използват такива (Пр.№ 9) 11. Д-ция за съгласие за участие като подизпълнител (Пр.№ 9А) 12. Информация за оборота от доставки, аналогични на настоящата процедура - Пр.№ 7 13. Справка –декларация, списък на основните договори за доставки, аналогични на настоящата процедура за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на оферти (Пр.№ 8), придружени с минимум 3 /три/ препоръки за добро изпълнение. 14. Административни сведения за участника (Пр.№ 10) 15. Декларация за неразгласяване на информация (Пр.№ 12) 16. Декларация за съгласие с условията на проекта на договор (Пр.№ 15) 17. Списък със сервизните бази на участника (свободен текст) 18. Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, съгласно чл. 53, ал.4 от ЗОП, както за участника в процедурата, така и за производителя на техниката. 19. Копие на валиден сертификат за произход на техниката, обект на доставка 20. Декларация за притежаване на web базирана електронна система, за подаване на заявка – (Пр.№ 17) 21. Копие на актуален сертификат и копие на сервизен договор 22. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, чл.107 и чл.109 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности - (Пр.№ 16) 23. Техническо предложение,– (Приложение № 2) календарен график за изпълнение на поръчката- свободна форма 24. Плик с «Предлагана цена» - (Приложение № 3) 25. Други документи, които участникът счита, че са от особена важност при оценката на офертата при условията на чл.53а от ЗОП (Описват се приложените от участника документи) 26. Списък на приложените документи съдържащи се в офертата, подписан от участника или от представляващия участника в оригинал (Пр.№13) Документите по т.24 и т.25 се поставят в отделни непрозрачни запечатани пликове.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота на стоките, услугите, които са обект на поръчката, за последните три години - в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.Участниците трябва да са реализирали общо за последните 3 (три) финансови години – 2010, 2011 и 2012 г. не по-малко от 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС оборот от доставки на компютри и периферна техника. За доказателство на това изискване се представя справка, съдържаща информация от оборота от доставки и инсталация на компютри и периферна техника, за последните 3 (три)финансови години (2010, 2011 и 2012 г.).
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали общо за последните 3 (три) финансови години – 2010, 2011 и 2012 г. не по-малко от 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС оборот от доставки на компютри и периферна техника. За доказателство на това изискване се представя справка, съдържаща информация от оборота от доставки и инсталация на компютри и периферна техника, за последните 3 (три)финансови години (2010, 2011 и 2012 г.).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация- списък с основните договори изпълнени през последните три години, считано от крайния срок за подаване на оферти, вкл. стойностите, датите на сключване и изпълнение и получателите (Пр. №8), придружени с минимум три препоръки за добро изпълнение към тях. Доказва се с минимум три договора описани конкретно в декларацията. За изпълнени се считат тези договори, които са приети в рамките на три-годишния период, без значение от датата на възлагането им. 2. Копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, както за участника в процедурата, така и за производителя на техниката. 3. Списък на наличните сервизни бази. 4. Актуален сертификат и копие на сервизен договор, заверени от участника за вярност. 5. Декларация ( пр.№17)за web базирана електронна система за подаване, регистриране, обработване, обслужване, проследяване и анализ на сервизни заявки и осъществяване на ефективно сервизно обслужване
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил успешно през последните три години, считано от крайния срок за подаване на оферти най-малко три договора с предмет сходен с предмета на настоящата процедура.За изпълнени договори се считат тези, които са приети в рамките на 3-годишния период, без значение на датата на възлагането им. 2. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, както за участника в процедурата, така и за производителя на техниката. 3. Предлаганата компютърна техника трябва да бъде от производители, сертифицирани по стандарта за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП. 4. Участникът трябва да разполага със сервизни бази на територията на поне пет от районите на територията на страната, съгалсно чл.4, ал.3 от Закона за регионалното развитие/2009г., с цел да се осигури адекватна поддръжка на доставеното оборудване. 5. Участника трябва да е оторизиран като сервиз от производителя на оборудването. 6. Участника трябва да разполага с web базирана електронна система за подаване, регистриране, обработване, обслужване, проследяване и анализ на сервизни заявки и осъществяване на ефективно сервизно обслужване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предложена цена; тежест: 40
Показател: срок на доставка на компютърната техника; тежест: 10
Показател: гаранционен срок; тежест: 25
Показател: сервизно обслужване; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.03.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

София ,бул. "Иван Евстатиев Гешов" №15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Проекта цели да подпомогне институциите и доставчиците на социални услуги, отговорни за изпълнението на Оперативна програма "Развитие човешките ресурси".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6, 8 и 9 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ