00087-2013-0021
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.02.2013 10:16 ч. : | 13/02/2013 10:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
13.02.2013 10:16 ч. : | 13/02/2013 10:03 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Столична община, ул. "Московска" 33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: д-я "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" 3, ст.4 - партерАдреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Столична община, Ул. Будапеща 17, За: Петър Несторов, България 1000, София, Тел.: 02 9831580
Място/места за контакт: д-я "Транспортна инфраструктура"Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Изграждане и поддържане на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране на територията на Столична община.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обхвата на дейността на обществената поръчка е: Изграждане, реконструкция, поддръжка и техническо обновяване на светофарните уредби. - Поддръжка на 344 бр. светофарни уредби, 49 бр. светофара „бягащ пешеходец”. - поддържане на 95 бр. кръстовища, работещи в координиран режим „зелена вълна”; - разработване на нови координирани направления; Поддръжката на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране следва да осигури 24 часов режим за едно денонощие.
50232000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно документацията
ДА
В случай, че в срока посочен в чл. 2 от проекта на договора Възложителя не е провел обществена поръчка за избор на нов изпълнител, или е в процес на избор на изпълнител, но все още няма сключени договори, Възложителя си запазва правото да възложи допълнителна услуга на същия изпълнител избран в резултат на провеждане на настоящата обществена поръчка, за срок до 6 месеца.
НЕ
48
Изграждане и поддържане на техническите средства на кръстовищата със светлинно регулиране на територията на Столична община - 143 200 /сто четиридесет и три хиляди и двеста/ лева;- парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до приключване срока на договора.
Финансиране - след осигуряване на финансиране. Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2.2 и 2.3 ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП (т.27.10 от документацията за участие) се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, 27.6 т. 27.7 и 27.10. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от отчетите за приходите и разходи и балансите за 2010, 2011 и 2012 г. Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализирани общи приходи за 2010, 2011 и 2012 г. минимум от 6 000 000 (шест милиона) лева общо за трите години.
За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита – списък съгласно Образец № 7 за изграждане на минимум 15 броя светофарни уредби и поддръжка на 100 броя светофарни уредби изпълнени за последните 3 години (2010, 2011 и 2012), придружен от референции, препоръки, констативни протоколи и др. документи доказващи опита. 2. за доказване на наличието на собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка - списък съгласно Образец № 8, придружен с доказателства (извлечения от инвентарни книги, копия на регистрационни талони, копия на договори за покупка, наем или лизинг и др.) 3. за доказване на квалификацията на ключовите експерти, които ще изпълняват обществената поръчка - списък на ключовите експерти по Образец №9 автобиографии, копия от дипломи за придобита професионална квалификация, копия на сертификати и лицензи за придобита квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка ( копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) 4. за доказване на квалификацията на лицата, включени в екипите, които ще изпълняват обществената поръчка - списък на лицата от екипите по Образец №10 автобиографии на членовете на екипите, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка ( копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) 5. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., или еквивалентен.
Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит при изграждане и поддръжка на светофарни уредби през последните 3 години (2010, 2011 и 2012) 2. да разполага със собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка както следва: •минимум 3 броя автовишки, •1 брой автокран, •3 броя товарни автомобили за изграждане и поддръжка на светофарни уредби. 3. квалификация на ключовите експерти, които ще изпълняват обществената поръчка както следва:•минимум трима инженери, сертифицирани за работа с поне два различни вида контролери;•минимум един инженер по поддръжка на „Центъра за управление на трафика”: •минимум един инженер, сертифициран за работа със специализиран софтуер за управление на трафика; •минимум един специалист отговорен за изготвяне на симулации на трафика:•минимум двама специалисти, сертифицирани за работа със специализиран софтуер за симулиране на трафика, който е 100 % съвместим с използваният от СО софтуер – PTV Vissim; • минимум един експерт по видеонаблюдението, сертифициран от поне един производител на техника за видеонаблюдение; • минимум един специалист по информационната сигурност, който да отговаря на следните критерии : - Licensed Penetration Tester (LPT) или подобен; - Offensive Security Certified Professional (OSCP) или подобен; - Certified Ethical Hacker(CEH) или подобен; - EC-Council Security Analyst (ECSA) или подобен; •минимум един специалист по комуникациите, който да отговаря на следните критерии : - Висше образование в сферата на IT&C domain; - Опит в областта на комуникациите за управление на трафика- участие в минимум 1 проект от подобно естество; -Добри познания в областта на проектирането на комуникационни решения, доказани със сертификат - CISCO CCDA (Cisco Certified Design Associate) или подобен; -Добри познания в областта на инсталацията и конфигурирането на различни видове комуникационни решения, доказани със сертификат - CISCO CCIP (CISCO Certified Internetwork Professional) или подобен; -Умения за обучение на персонал за работа с вгражданите комуникационни решения, доказани със сертификат - CISCO CCAI (Cisco Certified Academy Instructor) или подобен; 4. Изисквания към екипите •минимум 1 брой екипа за изграждане на светофарни уредби и 3 броя екипи за поддръжка на светофарни уредби. Ръководителят на екипите трябва да бъде инженер със степен „магистър”, специалност „Транспортно строителство” или машинен инженер . Всеки екип трябва да включва в състава си и по един специалист със средно специално техническо образование..• минимум 2 броя екипи за поддръжка на системата за управление на движението и видео наблюдение. Ръководителят на екипите трябва да бъде инженер със степен магистър, специалност „Транспортно строителство”, машинен инженер. Всеки екип трябва да включва в състава си и по един специалист със средно специално техническо образование. •екип за обслужване на диспечерски пункт на АСУД.5 Участникът трябва да има внедрен софтуер както следва•за управление на минимум 100 кръстовища;•за управление на всички налични камери за видеонаблюдение на минималните 100 разглеждани кръстовища;•за симулации на трафика и движението в града, който да е 100% съвместим с използваният от общината софтуер за симулации. Всички главни промени в организацията на движението да се симулират в контролният център преди да бъдат въведени в реална експлоатация;•Web портал за подаване на сигнали от граждани за пътният трафик, пътната обстановка и неизправности в инфраструктурата свързана с организацията и безопасността на движението; 6. Участникът да е внедрил система за управление на качествотоЕN ISO 9001:2008 или екв.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на Касата е с премно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg
Всеки от официалните езици на ЕС
180
ул. "Париж" 3
Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
13.02.2013 г.