Версия за печат

03725-2012-0001

BG-с. Граф Игнатиево, община "Марица": Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище "Граф Н. Игнатиев", ул. "Иван Вазов" № 2, За: Даниела Стефанова Петкова - директор, Република България 4198, с. Граф Игнатиево, община "Марица", Тел.: 03107 2260, E-mail: graf_n_ignatiev@abv.bg, Факс: 03107 2260

Място/места за контакт: ул. "Иван Вазов" № 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://grafignatiev.alle.bg.

Адрес на профила на купувача: http://grafignatiev.alle.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Приготвяне на храна в готов за консумация вид за учениците в ОУ „Граф Николай Игнатиев”, с. Граф Игнатиево, община „Марица“, за учебните години: 2012/2013 и 2013/2014”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: с. Граф Игнатиево, община "Марица", област Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката включва доставка на готови закуски за учениците от първи до четвърти клас и топло основно обедно ястие и десерт за учениците от първи до осми клас в полуинтернатните групи по Проект BG051P0001 – 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес” – съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз по програма „Развитие на човешките ресурси”, както и супа за учениците, които желаят да я консумират при условията на свободна консумация, всеки учебен ден, в залата за хранене на ОУ „Граф Н. Игнатиев“, с. Граф Игнатиево, през учебните 2012/2013 и 2013/2014 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000 (FA03)

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети (За училища )

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложено меню/закуска; тежест: 40
Показател: Време за реакция след рекламация; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 499594 от 14.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФС-14-138 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Приготвяне на храна в готов за консумация вид тип „Обяд” за учениците от I – VIII клас, обхванати на целодневна форма на обучение в ОУ „Граф Николай Игнатиев”, по проект BG51РО001-3.1.06 ,,Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БЛАГОЙ КИРКОВ“ ООД, ЕИК 160084089, ул. „Никола Петков“ № 18, Република България 4199, с. Труд, община „Марица“, област Пловдив, Тел.: 03126 2055, E-mail: blagoikirkov_ood@abv.bg

URL: http://station-trud.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 16
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ФС-14-139 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Приготвяне на храна в готов за консумация вид тип „Закуска” съгласно ПМС 308/2010 г. за ученици от I – IV клас в ОУ „Граф Николай Игнатиев”
V.1) Дата на сключване договора
01.02.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.12.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РИТЪРН“ ЕООД, 115301416, бул. „6-ти септември“ № 84 ет. 6 ап. 18, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 642286, E-mail: bread@mail.bg

URL: http://bread-bg.com/.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
В Брой месеци 16
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

За доставените основни ястия от обяда цената се заплаща по Проект BG051P0001 – 3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневната организация на учебния процес” – съфинансиран от ЕСФ по програма „Развитие на човешките ресурси”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.02.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор