01473-2013-0001
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 05.02.2013 12:20 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 05.02.2013 12:18 ч. : | 05/02/2013 12:15 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 05.02.2013 12:18 ч. : | 05/02/2013 12:15 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Банкя:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Национален институт за обучение и квалификация в системата на образованието (НИОКСО), ул. Княз Борис І, №7, За: Анелия Филипова Андреева, Република България 1320, Банкя, Тел.: 02 9977402, E-mail: niod_2006@abv.bg, Факс: 02 9977127
Място/места за контакт: ул. Княз Борис І, №7, Канцелария, ет.2, стая 217Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: niod.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.niod.bg/modules/news/index.php?storytopic=17.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти” по ОП РЧР 2007-2013”.
Обществената поръчка е за избор на изпълнител на дейност „Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти” по ОП РЧР 2007-2013”. Чрез настоящата дейност трябва да бъдат предадени и усвоени ключови умения и компетентности за решаване на образователните проблеми на малцинствените общности, чрез познаване на социалните и етнокултурните им специфики. Обучението предполага познаване на подходи за приобщаващо образование, прилагане на успешни етно-социални практики и технологии за осигуряване на достъпна приемаща среда, по-високо качество на образованието и повишаване на обхвата на учениците в задължителна училищна възраст. Обучението е насочено към педагогически специалисти от средищни и защитени училища където проблемите са проявени най-остро, но са актуални и за всички училища поради глобализацията и многообразието на съвременния свят. Това поражда необходимостта от обучение на представители от всяко училище. Ще бъде изработена 1 учебна програма и учебни материали за целевата група от 4 500 педагогически специалисти, представители на защитени, средищни и общообразователни училища.
80000000, 80500000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
520091
26.01.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ПРИЛОЖЕНИЕ № 3 - ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН КОНТРОЛ П3 – Методология и план за работа ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА
1. Анализ и правилно разбиране на целите на поръчката Анализът на участника показва правилно разбиране на целите на обществената поръчка, като отчита всички изисквания на Възложителя Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, принципно е правилен, но има общ характер и не отчита спецификата на обектите и/или етапите на изпълнение.
1. Анализ на целите на поръчката Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, като отчита всички изисквания на Възложителя Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, но има общ характер и не отчита спецификата на обектите и/или етапите на изпълнение.
ПРИЛОЖЕНИЕ № 3 - ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН КОНТРОЛ в Пояснение към таблицата ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА т. 1. Анализ и правилно разбиране на целите на поръчката – Участникът следва да се съобрази с посочените в глава ІV. Технически спецификации, т.2. Цели
Основната цел на обучението е повишаване на равнището на професионална компетентност на детските учители за решаване на новите изисквания и очаквания по отношение на овладяване на ключови компетенции, личностно изразяване и развитие у децата от предучилищното образование. Повишаване на научната, педагогическата и методическата подготовка за работа в групите за задължителна предучилищна подготовка и създаване на мотивация за саморазвитие и самоусъвършенстване на детските учители. Специфични цели: • Създаване на компетентности у детския учител за решаване на изграждане на потребностно-мотивационна среда на детето за общуване, • Познаване и прилагане на модели за образователни стратегии за стимулиране на културни компетенции за комуникация на роден и чужд език, компетенции за игра и детско творчество с цел социална адаптивност и уверенност в собствената индивидуалност и самостоятелност. • Познаване и прилагане на педагогическо взаимодействие, насочено към социализиращи процеси - гражданска и социална култура, интерес към техническия прогрес и др. Развиване на уменията на педагогическите специалисти за изграждане и прилагане на педагогически и частнодидактически технологии и форми на взаимодействие с детето в предучилищното обучение. • Познаване и прилагане на организацията на разнообразна образователна среда.
Основната цел на обучението е повишаване на равнището на професионална компетентност на педагогическите специалисти по отношение на научната, педагогическата и методическата подготовка за работа с ученици в интеркултурна среда и създаване на мотивация за саморазвитие и самоусъвършенстване на педагогическите специалисти. Специфични цели: • Създаване на социокултурна компетентност на педагогическия специалист. Идентифициране и назоваване на проблемите за работа в интеркултурна среда в училищната общност. Специфика на защитените и средищни училища. • Познаване и прилагане на етнопедагогически и етнопсихологически модели за образование в интеркултурна среда, директивни и пожелателни документи за социо-културно многообразие, интеркултурно образование и образователна интеграция на малцинствата; • Развиване на уменията на педагогическите специалисти за изграждане и прилагане на педагогически и частнодидактически технологии и форми на взаимодействие с детето и ученика в интеркултурна среда. Познаване и прилагане на етнопедагогически модели за взаимодействие с родителите в условията на мултиетническа среда
Пояснение към III.2.1
Пояснение към III.2.1 За участници чуждестранни лица само документите по ал.1,т.1,чл.56 от ЗОП се представят в официален превод, всички останали в превод. Разпоредбата по чл. 49 ал.1от ЗОП се отнася до доказване на регистрация на участника за туроператорска или туристическа агентска дейност и е приложима към всеки участник Декларация по чл. 56 ал. 1. т. 11 не се изисква. Декларация по чл. 56,ал 1, т.8 ЗОП се представя от участника с информация за вида и дела на работите, които ще извършват подизпълнителите.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Корекция в документация - Указание за участие в обществената поръчка, ХІІІ. МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА, І. В ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА да се чете: 1.Анализ на целите на поръчката Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, като отчита всички изисквания на Възложителя Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, но има общ характер и не отчита спецификата на обектите и/или етапите на изпълнение. ІІ. В Пояснение към таблицата ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА да се чете: т. 1. Анализ и правилно разбиране на целите на поръчката – Участникът следва да се съобрази с посочените в глава ІV. Технически спецификации, т.2. Цели Основната цел на обучението е повишаване на равнището на професионална компетентност на педагогическите специалисти по отношение на научната, педагогическата и методическата подготовка за работа с ученици в интеркултурна среда и създаване на мотивация за саморазвитие и самоусъвършенстване на педагогическите специалисти. Специфични цели: • Създаване на социокултурна компетентност на педагогическия специалист. Идентифициране и назоваване на проблемите за работа в интеркултурна среда в училищната общност. Специфика на защитените и средищни училища. • Познаване и прилагане на етнопедагогически и етнопсихологически модели за образование в интеркултурна среда, директивни и пожелателни документи за социо-културно многообразие, интеркултурно образование и образователна интеграция на малцинствата; • Развиване на уменията на педагогическите специалисти за изграждане и прилагане на педагогически и частнодидактически технологии и форми на взаимодействие с детето и ученика в интеркултурна среда. Познаване и прилагане на етнопедагогически модели за взаимодействие с родителите в условията на мултиетническа среда
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
05.02.2013 г.
Възложител