Версия за печат

01473-2013-0001

BG-Банкя:

РЕШЕНИЕ

Номер: 132-КПС-03 от 07.11.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национален институт за обучение и квалификация в системата на образованието (НИОКСО), ул. Княз Борис І, №7, За: Анелия Филипова Андреева, Република България 1320, Банкя, Тел.: 02 9977402, E-mail: niod_2006@abv.bg, Факс: 02 9977127

Място/места за контакт: ул. Княз Борис І, №7, Канцелария, ет.2, стая 217

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: niod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.niod.bg/modules/news/index.php?storytopic=17.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти” по ОП РЧР 2007-2013”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е за избор на изпълнител на дейност „Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по проект BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти” по ОП РЧР 2007-2013”. Чрез настоящата дейност трябва да бъдат предадени и усвоени ключови умения и компетентности за решаване на образователните проблеми на малцинствените общности, чрез познаване на социалните и етнокултурните им специфики. Обучението предполага познаване на подходи за приобщаващо образование, прилагане на успешни етно-социални практики и технологии за осигуряване на достъпна приемаща среда, по-високо качество на образованието и повишаване на обхвата на учениците в задължителна училищна възраст. Обучението е насочено към педагогически специалисти от средищни и защитени училища където проблемите са проявени най-остро, но са актуални и за всички училища поради глобализацията и многообразието на съвременния свят. Това поражда необходимостта от обучение на представители от всяко училище. Ще бъде изработена 1 учебна програма и учебни материали за целевата група от 4 500 педагогически специалисти, представители на защитени, средищни и общообразователни училища.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 132-КПС-03 от 07.11.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-520091
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 19 - 28423 от 26.01.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1473-2013-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

520091

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

26.01.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ № 3 - ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН КОНТРОЛ П3 – Методология и план за работа ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА

Вместо:

1. Анализ и правилно разбиране на целите на поръчката Анализът на участника показва правилно разбиране на целите на обществената поръчка, като отчита всички изисквания на Възложителя Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, принципно е правилен, но има общ характер и не отчита спецификата на обектите и/или етапите на изпълнение.

Да се чете:

1. Анализ на целите на поръчката Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, като отчита всички изисквания на Възложителя Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, но има общ характер и не отчита спецификата на обектите и/или етапите на изпълнение.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ПРИЛОЖЕНИЕ № 3 - ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН КОНТРОЛ в Пояснение към таблицата ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА т. 1. Анализ и правилно разбиране на целите на поръчката – Участникът следва да се съобрази с посочените в глава ІV. Технически спецификации, т.2. Цели

Вместо:

Основната цел на обучението е повишаване на равнището на професионална компетентност на детските учители за решаване на новите изисквания и очаквания по отношение на овладяване на ключови компетенции, личностно изразяване и развитие у децата от предучилищното образование. Повишаване на научната, педагогическата и методическата подготовка за работа в групите за задължителна предучилищна подготовка и създаване на мотивация за саморазвитие и самоусъвършенстване на детските учители. Специфични цели: • Създаване на компетентности у детския учител за решаване на изграждане на потребностно-мотивационна среда на детето за общуване, • Познаване и прилагане на модели за образователни стратегии за стимулиране на културни компетенции за комуникация на роден и чужд език, компетенции за игра и детско творчество с цел социална адаптивност и уверенност в собствената индивидуалност и самостоятелност. • Познаване и прилагане на педагогическо взаимодействие, насочено към социализиращи процеси - гражданска и социална култура, интерес към техническия прогрес и др. Развиване на уменията на педагогическите специалисти за изграждане и прилагане на педагогически и частнодидактически технологии и форми на взаимодействие с детето в предучилищното обучение. • Познаване и прилагане на организацията на разнообразна образователна среда.

Да се чете:

Основната цел на обучението е повишаване на равнището на професионална компетентност на педагогическите специалисти по отношение на научната, педагогическата и методическата подготовка за работа с ученици в интеркултурна среда и създаване на мотивация за саморазвитие и самоусъвършенстване на педагогическите специалисти. Специфични цели: • Създаване на социокултурна компетентност на педагогическия специалист. Идентифициране и назоваване на проблемите за работа в интеркултурна среда в училищната общност. Специфика на защитените и средищни училища. • Познаване и прилагане на етнопедагогически и етнопсихологически модели за образование в интеркултурна среда, директивни и пожелателни документи за социо-културно многообразие, интеркултурно образование и образователна интеграция на малцинствата; • Развиване на уменията на педагогическите специалисти за изграждане и прилагане на педагогически и частнодидактически технологии и форми на взаимодействие с детето и ученика в интеркултурна среда. Познаване и прилагане на етнопедагогически модели за взаимодействие с родителите в условията на мултиетническа среда

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Пояснение към III.2.1

Да се чете:

Пояснение към III.2.1 За участници чуждестранни лица само документите по ал.1,т.1,чл.56 от ЗОП се представят в официален превод, всички останали в превод. Разпоредбата по чл. 49 ал.1от ЗОП се отнася до доказване на регистрация на участника за туроператорска или туристическа агентска дейност и е приложима към всеки участник Декларация по чл. 56 ал. 1. т. 11 не се изисква. Декларация по чл. 56,ал 1, т.8 ЗОП се представя от участника с информация за вида и дела на работите, които ще извършват подизпълнителите.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg..

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Корекция в документация - Указание за участие в обществената поръчка, ХІІІ. МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА, І. В ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА да се чете: 1.Анализ на целите на поръчката Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, като отчита всички изисквания на Възложителя Анализът на участника показва разбиране на целите на обществената поръчка, но има общ характер и не отчита спецификата на обектите и/или етапите на изпълнение. ІІ. В Пояснение към таблицата ПОДПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА МЕТОДОЛОГИЯ И ПЛАН ЗА РАБОТА да се чете: т. 1. Анализ и правилно разбиране на целите на поръчката – Участникът следва да се съобрази с посочените в глава ІV. Технически спецификации, т.2. Цели Основната цел на обучението е повишаване на равнището на професионална компетентност на педагогическите специалисти по отношение на научната, педагогическата и методическата подготовка за работа с ученици в интеркултурна среда и създаване на мотивация за саморазвитие и самоусъвършенстване на педагогическите специалисти. Специфични цели: • Създаване на социокултурна компетентност на педагогическия специалист. Идентифициране и назоваване на проблемите за работа в интеркултурна среда в училищната общност. Специфика на защитените и средищни училища. • Познаване и прилагане на етнопедагогически и етнопсихологически модели за образование в интеркултурна среда, директивни и пожелателни документи за социо-културно многообразие, интеркултурно образование и образователна интеграция на малцинствата; • Развиване на уменията на педагогическите специалисти за изграждане и прилагане на педагогически и частнодидактически технологии и форми на взаимодействие с детето и ученика в интеркултурна среда. Познаване и прилагане на етнопедагогически модели за взаимодействие с родителите в условията на мултиетническа среда


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

05.02.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Анелия Филипова Андреева
Длъжност: директор НИОКСО, партньор по проект BG051PO001-3.1.03-001