РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по Проект № BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
24
Основно място на изпълнение:
Република България
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Обществената поръчка е за избор на изпълнител на дейност : „Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по Проект № BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013”. Чрез настоящата дейност трябва да бъдат предадени и усвоени ключови умения и компетентности за решаване на образователните проблеми на малцинствените общности, чрез познаване на социалните и етнокултурните им специфики. Обучението предполага познаване на подходи за приобщаващо образование, прилагане на успешни етно-социални практики и технологии за осигуряване на достъпна приемаща среда, по-високо качество на образованието и повишаване на обхвата на учениците в задължителна училищна възраст. Обучението е насочено към педагогически специалисти от средищни и защитени училища където проблемите са проявени най-остро, но са актуални и за всички училища поради глобализацията и многообразието на съвременния свят. Това поражда необходимостта от обучение на представители от всяко училище. Ще бъде изработена 1 учебна програма и учебни материали за целевата група от 4 500 педагогически специалисти, представители на защитени, средищни и общообразователни училища.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
80000000, 80500000
Описание:
Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно техническата спецификация в документацията за участие дейността включва :
Компонент 1: ОБУЧЕНИЯ, с включени поддейности:
1. Изготвяне на Анализ на актуалното състояние на нуждите от обучение на целевата група,
2. Изготвяне на Методология и методика на обучението, вкл.: 1 подробна учебна програма за реализиране на учебното съдържание по посочените модули; използвани подходи, методи и форми; използвани добри практики;
3. Разработване съдържанието на учебните модули;
4. Създаване и отпечатване на комплект учебни материали за обучаваните педагогически специалисти;
5. Отпечатване на сертификати по образец от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ
6. Обучение на обучители;
7. Създаване на електронни версии на програмата, учебните материали и обучителните модули;
8. Създаване на Списък с интернет ресурси
9. Доставка на учебни материали за участниците;
10.Осъществяване на присъствено обучение в обем 32 часа на 4 500 педагогически специалисти;
11.Осъществяване на дистанционно консултиране за 4 500 обучаеми в размер на не по-малко от 2 часа за всеки обучаем;
12. Изготвяне и връчване на поименни сертификати на преминалите обучението.
Компонент 2: ЛОГИСТИЧНА ПОДКРЕПА ЗА ОБУЧЕНИЕТО
1. Осигуряване на зали и техническо оборудване за провеждане на обученията;
2.Осигуряване на нощувки, обеди, вечери, кафе-паузи за участниците;
3. Осигуряване на транспорт за участниците до мястото на провеждане на обучението и обратно.
Прогнозна стойност без ДДС
3418762 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на 12 000 лв.
Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности:
- парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ;
- неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 150 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:
1. отстранените участници в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител;2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.
При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване.
Съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:
1. обжалва решението на възложителя, с което се обявява определяне на изпълнител;
В случаите по чл. 61, ал. 2, т. 1 и т. 2, когато участникът е представил банкова гаранция,
възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея.
Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора без ДДС, която се представя преди сключване на конкретния договор, в една от следните форми:
- парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ;
- неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност надвишаващ с не по-малко от един месец срока за изпълнение на договора. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ задържа гаранцията за изпълнение на договора, ако в процеса на неговото изпълнение възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд, до окончателното произнасяне на съда.
Гаранцията за изпълнение на договора обезпечава изпълнението на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по договора и се трансформира в неустойка, която служи като обезщетение от вредите вследствие неизпълнението, без да е нужно те да се доказват.
ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ дължи и обезщетение на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за нанесени щети и пропуснати ползи, ако те надхвърлят стойността на гаранцията.
Гаранцията за добро изпълнеие се освобождава от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок от 10 работни дни след изтичане срока на договора.
Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране: от Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" - проект BG051PO001-3.1.03 „Квалификация на педагогическите специалисти”. Плащане: по банков път, в български лева, включително законоустановения ДДС при следните условия и ред, отразени в договора за обществена поръчка:
(1) Първо плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от общата стойност на поръчката, при изпълнение на дейностите от Първи етап, приемане на изготвените продукти с приемо-предавателен протокол, одобрение на Встъпителен доклад и представяне на оригинална фактура.
(2) Първо Междинно плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от общата стойност на поръчката, при изпълнение на дейностите от Втори етап, приемане на изготвените продукти с приемо-предавателен протокол, одобрение на междинен доклад и представяне на оригинална фактура.
(3) Второ Междинно плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от общата стойност на поръчката, при приключване на присъственото обучение на 1600 участници, след приемането на изпълнението, оформено с приемо-предавателен протокол, представяне на присъствени списъци на участниците и оригинална фактура.
(4) Трето междинно плащане в размер на 10 % (десет процента) от общата стойност на поръчката, при приключване на присъственото обучение на 1600 участници, след приемането на изпълнението, оформено с приемо-предавателен протокол, представяне на присъствени списъци на участниците и оригинална фактура.
(5) Окончателно плащане, представляващо 20% (двадесет процента) от стойността на договора след приспадане на изплатените суми (евентуални неустойки и санкции) при приключване на присъственото обучение на останалите участници и дистанционното консултиране на обучаемите, след одобрение от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Заключителния доклад за изпълнение на договора, подписване на приемо-предавателен протокол и представяне оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Окончателни плащания по договора ще се извършват до 30 дни след приемането на окончателните доклади за изпълнението на всяка от планираните дейности, оформено с двустранно подписан протокол и издаване на фактура.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всяка оферта се представя в запечатан плик, с приложени три отделни запечатани непрозрачни плика,с надпис:До Директор НИОКСО гр. Банкя ул.Княз Борис І, №7,За участие в открита процедура с предмет:„Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по Проект № BG051PO001-3.1.03-001. наименование, адрес за кореспонденция, телефон, актуален факс, електронен адрес на участника. Пликът съдържа:плик № 1 с надпис „Документи за подбор”който трябва да съдържа: 1. Юридически лица или еднолични търговци - копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. На основание чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, когато не е представен ЕИК, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени в официален превод. "Официален превод" е преводът, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи. 2. Физически лица – копие от документа за самоличност; 3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи се представят съгласно чл. 56, ал.3, ЗОП : договор/споразумение за създаване на обединението в оригинал или нотариално заверено копие, подписан от лицата в обединението, в който задължително е посочен представляващият обединението; 4. Чуждестранни лица – еквивалентен документ на документа по т. 1, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя в официален превод, съгласно чл. 49, ал. 1 ЗОП. участникък следва да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон; Документ за гаранция за участие. Декларации за удостоверяване на липсата на обстоятелства по чл 47 ал. 1), т. 1, букви: а,б,в,г,д ,т.2, т.3; чл.47.ал. 2, т.1, 3, 4,5; декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47 ал.5 от ЗОП ; Наличието на обстоятелства по: чл. 47 ал. 1), т. 1, букви: а,б,в,г,д ,т.2, т.3; чл.47.ал. 2, т.1, 3, 4,5; чл.47 ал.5 от ЗОП посочени в предходните декларации води до отстраняване от участие в процедурата;Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 106,107, 109 от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Съвета на ЕС, Копие от документ за регистрация по ЗДДС(ако е приложимо) декларация по чл. 56, ал.1, т.8 ЗОП; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1,4,5,6 и 11 ЗОП се представят за всеки от тях., както и декларация по чл. 56, ал.1, т.8 ЗОП за вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; административна справка по образец; доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени от възложителя в т. ІІІ.2.2. от обявлението; доказателства за техническите възможности и/или квалификация, посочени от възложителя в т. ІІІ.2.3. от обявлението ; Оферта (предложение за участие )образец №1, декларация за приемане на условията в проекта на договор;списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; копие на всички гореописани документи на СД
ПЛИК 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ :
(1) Техническото предложение по образец на Възложителя, попълнено, подписано, оригинал.
(2) Приложения към Техническото предложение – План-график за изпълнение на дейностите (3) копие на СД
ПЛИК 3 – „Предлагана цена” Попълва се образецът на ценово предложение общо и пооделно за компонент 1 – ОБУЧЕНИЕ и компонент 2 – ЛОГИСТИЧНА ПОДКРЕПА; копие на СД.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние:
1.Заверени от регистриран одитор счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите и доклад на одитора за всяка от предходните три години, в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен (за чуждестранните участници)
За участници, за които ГФО и съставните му части са публикувани, достъпни и видими в Търговския регистър, изискването за представяне на посочените документи не се прилага.
2. Декларация за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката – съгласно приложение.
3.Участникът трябва да има застрахователна полица или еквивалентен документ за професионална отговорност за туроператорска или туристическа агентска дейност за всички лица в обединението, които ще извършват тази дейност. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Непредставянето на някой от тези документи води до отстраняване на участника. Участникът може да представи съответните документи в срок 5 работни дни от получаването на протокола по чл. 68, ал. 7. От ЗОП. Участникът няма право да представя други документи освен липсващите и тези за отстраняване на несъответствията, посочени в протокола. Когато по обективни причини, участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ, като в този случай участникът трябва да направи запитване, в което да посочи документите, с които разполага, за да знае дали те ще бъдат приети от възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът трябва да има минимално ниво за общ оборот за предходните три приключени финансови години общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 3 500 000 (три милиона и петстотин хиляди лв.) лева без ДДС.
2. Участникът трябва да има минимален оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката, за предходните три приключени финансови години общо или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер на не по-малко от 3 400 000
(три милиона и четиристотин хиляди )лева без ДДС.
Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с провеждане на обучения за педагогически специалисти в сферата на образованието; изготвяне на програми, изготвяне на ръководства, методологии, методики за изпълнение на програми; апробация на методики, модели, програми и подобни; логистична подкрепа
3. Участникът трябва да има застрахователна полица или еквивалентен документ за професионална отговорност за туроператорска или туристическа агентска дейност за всички лица в обединението, които ще извършват тази дейност
В случай че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнението на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът представя:
1.Списък-декларация на основните договори за изпълнение на дейности, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години до крайния срок за подаване на офертите(съгласно образец)
2. Препоръки за добро изпълнение за договорите, които доказват съответствие с изискванията на възложителя.
3.Заверено от участника копие на Сертификати за качество ISO 9001:2008, с обхват „провеждане на обучение“ или еквивалентни сертификати, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
4. Заверено от участника копие на удостоверение за регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност или еквивалент (за всички лица в обединението, които ще извършват тази дейност) При участие на чуждустранни лица следва да се има предвид разпоредбата на чл. 49, ал. 1 ЗОП.
5.Списък на екип от ключови експерти и експерти-обучители , придружен с автобиографиите им, съгласно Образец
6. Списък-декларация за изпълнени договори от ключовите експерти и експертите-обучители
7. Приложени доказателства за квалификация, професионален и специфичен опит;
Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален и специфичен опит на лицата, са:
- копия от дипломи за завършено образование;
-копия от длъжностни характеристики, трудови и/или служебни книжки, удостоверяващи професионалния опит на лицата;
-препоръки и референции, издадени на предложените експерти за добро изпълнение за договорите , посочени в т. 6. „Списък-декларация за изпълнени договори от ключовите експерти и експертите-обучители“, които доказват съответствие с изискванията на възложителя
- декларация от всеки ключов експерт , удостоверяваща, че:
1. ще бъде на разположение на изпълнителя за целия период за изпълнение на поръчката.
2. няма да участва в екипа на друг участник, който кандидатства по същата процедура.
- декларация от всеки експерт-обучител, удостоверяваща, че:
1. ще бъде на разположение на изпълнителя за целия период за изпълнение на поръчката.
2. няма да участва в екипа на друг участник, който кандидатства по същата процедура.
3. няма да участва като обучаем педагогически специалист в обучението по предмета на поръчката („Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ )
Всички документи в офертите на участниците, които не са на български език, се представят и в превод.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът трябва да има през последните три години, до крайния срок за подаване на офертите, изпълнени или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си минимум два договора за услуги с включени дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка, от които не по-малко от един договор с предмет обучение. Сходни с предмета на поръчката са дейности, свързани с провеждане на обучения за педагогически специалисти в сферата на образованието; изготвяне на програми, изготвяне на ръководства, методологии, методики за изпълнение на програми; апробация на методики, модели, програми и подобни; логистична подкрепа
2.Препоръки за добро изпълнение мин. 2 бр.
3.Сертификат за управление на качеството ISO9001:2008, с обхват „провеждане на обучение“ или еквивалентни сертификати, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
4. Удостоверение за регистрация за туроператорска или туристическа агентска дейност или еквивалент(за всички лица в обединението, които ще извършват тази дейност)
5. Участникът трябва да има на разположение за целия срок на изпълнение на поръчката екип от ключови експерти и обучители, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани за изпълнението на услугата. Ръководител екип: ОКС магистър в областта на образование, на хуманитарни, социални, стопански, правни, поведенчески, управленски, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: мин. 5 г по специалността, не по-малко от 3 г. в сектор образование Специфичен професионален опит: мин. 3 г опит в областта на управлението; Експерт учебна дейност:ОКСмагистър в областта на образование, хуманитарни, социални, стопански, правни, поведенчески, управленски, обществени науки или еквивалентни; Професионален опит: мин. 5 г по специалността, не по- малко от 3 г. в сектор образование Специфичен професионален опит: мин. 3 г. опит в разработването на стратегии, планове, модели в областта на управление на образованието или еквивалентен опит в изследователска и/или научна дейност;Експерт организация и координация на обученията: ОКС бакалавър или магистър в областта на социалните, стопански или правни науки, с професионални направления администрация и управление, икономика, туризъм или еквивалентни. Професионален опит: мин. 3 г по специалността, не по-малко от 2 г. в сектор образование Специфичен професионален опит: мин. 2 г. опит в организирането и/или координирането и/или управлението на обучения в областта на образованието ;Експерт логистика: ОКС бакалавър или магистър в областта на стопанските, социални или правни науки, с професионални направления логистика, администрация и управление, икономика, туризъм или еквивалентни. Професионален опит: мин. 3г.по специалността;Специфичен професионален опит: мин. 2 г. опит в координирането и/или осигуряването и/или организирането на логистика на обучения и/или семинари, и/или събития;Експерт финансов контрол и отчетност: ОКС бакалавър или магистър по икономика, финанси, счетоводство, логистика или еквивалентни Професионален опит: мин. 3г. по специалността; Специфичен професионален опит: мин. 2 г. опит в документооборота, изготвянето на отчети, обработването на документи; Експерти-обучители-35 броя: образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” със специалност в областта на педагогическите , хуманитарните науки и област изкуства-всички направления; в област социални, стопански и правни науки- направления: социология, антропология и науки за културата, психология, социални дейности, или еквивалентни.
Професионален опит: мин. 3г. по специалността Специфичен професионален опит: провеждане на мин. 3 обучения на педагогически специалисти и/или студенти в педагогически специалности. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник съгласно чл. 25, ал.8 от ЗОП
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка ТО; ТО = П1 + П2 + П3 = 100 точки;П1Подготвителен етап=10 т.П2 Етап създаване на ресурсни предпоставки за осигуряване на обучението =10 т.П3 Методология и план за работа= 80 т. ; тежест: 70
Показател: Финансова оценка ФО=К1+К2, К1Цена за изпълнение на Компонент 1 Обучение= 50 т. К2 Цена за изпълнение на Компонент 2 Осигуряване на логистична подкрепа на обучението= 50 т.; тежест: 30
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070384 от 02.03.2012 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2013 г. Час: 16:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07.03.2013 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.03.2013 г. Час: 11:00
Място
Национален институт за обучение и квалификация в системата на образованието, гр. Банкя, ул. Княз БорисІ, №7
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
Финансирането ще е със средства, предоставени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013 г.” за извършване на дейностите по настоящата обществена поръчка с предмет„Обучение на педагогически специалисти за формиране на знания, умения и компетентности за работа в интеркултурна среда“ по Проект № BG051PO001-3.1.03-0001 „Квалификация на педагогическите специалисти“
VI.3)
Допълнителна информация
В Профил на купувача НИОКСО е осигурен пълен достъп по електронен път до документацията за участие на Интернет адрес:
http://www.niod.bg/modules/news/index.php?storytopic=17
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;
Срокът за обжалване на решението по ал. 5, т. 1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия:
1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението;
2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението;
3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал.3
Жалбата по ал. 4 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ