I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
УМБАЛ "Царица Йоанна-ИСУЛ" ЕАД, ул. "Бяло море" № 8, За: Румяна Доганова, Р. България 1527, София, Тел.: 02 9432106, E-mail: dogovori@isul.eu, Факс: 02 9432279
Място/места за контакт: Сектор ДДП
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.isul.eu.
Адрес на профила на купувача: www.isul.eu.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на канцеларски материали и печат на формуляри за УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” ЕАД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
ул. "Бяло море" № 8
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
„Доставка на канцеларски материали и печат на формуляри за УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” ЕАД” съгласно спецификация
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39263000
Описание:
Офис принадлежности
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
44760.85 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 500231 от 19.09.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 417 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и печат на формуляри за УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” ЕАД” обособена позиция 3
V.1)
Дата на сключване договора
13.12.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.11.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
„Перун ККБ” ЕООД ЕИК 101729823, ул.”Д-р Христо Татарчев“ № 22, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884101, Факс: 073 884101
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 14665 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 420 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и печат на формуляри за УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” ЕАД” обособена позиция 1
V.1)
Дата на сключване договора
15.12.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.11.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
„РОЕЛ – 98” ООД ЕИК 121798467, бул.”Хр. Смирненски“ № 53, Р. България 1164, София, Тел.: 0700 10377, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 24106.45 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 424 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на канцеларски материали и печат на формуляри за УМБАЛ „Царица Йоанна – ИСУЛ” ЕАД” обособена позиция 2
V.1)
Дата на сключване договора
19.12.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
14.11.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“Еко принт - Зайков и сие” СД ЕИК 130251760, бул.”Ал. Стамболийски“ № 38, Р. България 1000, София, Тел.: 02 8324194, Факс: 02 8324194
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5989.4 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор