Версия за печат

00189-2012-0015

BG-Севлиево:

РЕШЕНИЕ

Номер: 1286 от 03.12.2012 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Севлиево, пл. "Свобода" № 1, За: инж.Виолета Парашкевова, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0887 323652, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Място/места за контакт: инж.Виолета Парашкевова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sevlievo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sevlievo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на договорите за извършване на консервационно-реставрационни и строително-монтажни работи като комплекс от мерки за осигуряване на достъп и социализация на средновековен град и крепост „Хоталич”, както следва: 1. „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на реставрационно-консервационни работи за възстановяване, консервация, опазване и реставрация на антична и средновековна крепост „Хоталич“; 2. „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на дейности по строителство, реконструкция и рехабилитация на техническа инфраструктура до и в района на антична и средновековна крепост „Хоталич“ и изпълнение на туристическа маркировка“ и 3. „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на дейности по строителство, реконструкция и рехабилитация на техническа инфраструктура до и в района на антична и средновековна крепост „Хоталич“ и изпълнение на туристическа маркировка“, в част „пътна“.

II.3) Кратко описание на поръчката

Упражняване на авторски надзор по време на изпълнението на договорите за извършване на консервационно-реставрационни и строително-монтажни работи като комплекс от мерки за осигуряване на достъп и социализация на средновековен град и крепост „Хоталич”, както следва: 1. „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на реставрационно-консервационни работи за възстановяване, консервация, опазване и реставрация на антична и средновековна крепост „Хоталич“; 2. „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на дейности по строителство, реконструкция и рехабилитация на техническа инфраструктура до и в района на антична и средновековна крепост „Хоталич“ и изпълнение на туристическа маркировка“ и 3. „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на дейности по строителство, реконструкция и рехабилитация на техническа инфраструктура до и в района на антична и средновековна крепост „Хоталич“ и изпълнение на туристическа маркировка“, в част „пътна“.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71500000, 71530000

Описание:

Услуги, свързани със строителството
Строителни консултантски услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 0000 от 16.11.2012 г. 
Година и номер на документа:
 - 
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 189-2012-15
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

16.11.2012 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Решение №0000/16.11.2012 г. на кмета на Общината, в качеството му на възложител по ЗОП, е открита процедура по възлагане изпълнението на горепосочената обществена поръчка, като е одобрил и поканата за участие в процедурата. Съгласно нормата на чл. 92, ал. 2 от ЗОП Решението и публичната покана са изпратени до Агенцията по обществени поръчки. Установени са нарушения при откриване на процедурата с вземането на решението за това, тъй като със становище за осъществен предварителен контрол по чл. 19, ал. 2, т. 24 от ЗОП, Агенцията по обществени поръчки е направила заключение, че изборът на процедура не може да се приеме за законосъобразен поради недостатъчност на изложените мотиви и/или представените доказателства са недостатъчни. Налице е основание за прекратяване на обявената поръчка при условията на чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

03.12.2012 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Иван Тодоров Иванов
Длъжност: Кмет на Община Севлиево