01770-2012-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2012 12:51 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2012 12:51 ч. : | 12/09/2012 12:30 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2012 12:51 ч. : | 12/09/2012 12:30 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
12.09.2012 12:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
РАЙОН "ЗАПАДЕН" - ОБЩИНА ПЛОВДИВ, ул. "Вечерница" № 1 А, За: Атанас Петров, Република България 4001, Пловдив, Тел.: 032 604814, E-mail: pravo@zapaden.plovdiv.bg, Факс: 032 642019
Място/места за контакт: младши юрисконсултИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://zapaden.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://zapaden.plovdiv.bg/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските ясли и млечни кухни на територията на Район "Западен" - община Пловдив в пет обособени позиции, както следва: 1. Обособена позиция № 1 - „Доставка на прясно и кисело мляко”; 2. Обособена позиция № 2 - „Доставка на яйца”; 3. Обособена позиция № 3 - „Доставка на хляб”; 4. Обособена позиция № 4 - „Доставка на плодови и зеленчукови консерви”; 5. Обособена позиция № 5 - „Доставка на пакетирани хранителни продукти”.
Настоящата поръчка обхваща доставка на плодови и зеленчукови консерви за нуждите на детските ясли и млечни кухни, на територията на Район „Западен“ – Община Пловдив, по цени и ориентировъчни количества, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя.
15330000, 15800000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
ЕТ „ФАНТАСТИКА – ГЕОРГИ ЦАНКОВ“, ул. „Белград“ № 8, Република България 4003, Пловдив, Тел.: 032 969795, Факс: 032 969795
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата информация е относима към сключен Договор № РЗ-З-20, сключен на 05.09.2012г., по обособена позиция № 4 от откритата процедура по възлагане на обществена поръчка, с преписка 01770-2012-0002.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване по реда на глава XI от ЗОП подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител. Жалбата срещу действия или бездействия се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие Жалба може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице – при обжалване на решения на Възложителя, както и негови действия и бездействия, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 3. всеки заинтересован кандидат или участник – при получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, както и в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а когато не е уведомен - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. В 10-дневен срок жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В настоящия случай Решение № ОП – 05 на Възложителя за избор на изпълнител е от 27.07.2012г. Съгл. Чл. 73, ал.3 на участниците са били изпратени заверени преписи от решението с писма с обратни разписки, видно от които писмата са били получени с дата 01.08.2012г. 10- дневния срок за обжалване следва да е изтекъл към 11.08.2012г.
12.09.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г