00044-2012-0041
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.09.2012 15:37 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.09.2012 15:37 ч. : | 04/09/2012 15:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.09.2012 15:37 ч. : | 04/09/2012 15:34 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.09.2012 15:38 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Изграждане
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. Македония 3, За: Велимира Бръчкова, България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: v.brachkova@api.government.bg, Факс: 02 9173262
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ.Друго (моля пояснете): Проектиране, строителство, ремонт и поддръжка на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Път ІІІ-108 „(І-1) – Петрич”, аварирал мост над р. Струма при км 2+000, възстановяване и укрепване на съоръжението” Извършване на спешни ремонтно-възстановителни работи на срутен мост над р. Струма при км 2+000 на Път ІІІ-108 „І-1 (Е-79) – Петрич”
„Път ІІІ-108 „(І-1) – Петрич”, аварирал мост над р. Струма при км 2+000, възстановяване и укрепване на съоръжението” Извършване на спешни ремонтно-възстановителни работи на срутен мост над р. Струма при км 2+000 на Път ІІІ-108 „І-1 (Е-79) – Петрич”
45233142
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
3
"Галчев инженеринг груп" АД, ЕИК 101506368, бул. Илиянци 48, България 1220, София, Тел.: 02 4914721
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
04.09.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
На 23.05.2012 г. е подаден сигнал от Областно пътно управление Благоевград за аварирало съоръжение на път ІІІ-108 „Път І-1 (Е-79) – Петрич” при км 2+000, на 23.05.2012 г. Със заповед № РД-11-732 от 21.06.2012 г. на Председателя на УС на АПИ е назначена комисия, която да извърши подробен оглед на авариралото съоръжение и потенциалните обходни маршрути. В доклад от 26.06.2012 г., комисията е описала подробно резултатите от направения оглед на авариралото съоръжение и потенциалните обходни маршрути и вероятните причини за компрометирането на съоръжението. Резултатите от направения оглед са следните: Авариралото съоръжение е с дължина 285,60 м, по схема 3х20,20 м + 9х25,00 м, общо 12 отвора, респективно 11 стълба. Габаритът на пътното платно е 8 м, от които 6 м пътно платно и два тротоара по 1 м. Долното строене е с масивни устои и единадесет стълба, изпълнени с каменна облицовка и вероятно запълнени с „бутобетон“. Фундирането вероятно е плоскостно. Връхната конструкция е непрекъсната греда „Герберов тип“. Лагерите са стоманени „ролков тип“ подвижни и неподвижни, както при стълбовете и устоите, така и при герберовите стави. При огледа е установено, че шести стълб е разрушен (пропаднал), в резултат на което връхната конструкция в отвори 5, 6 и 7 е срутена. Вероятната причина за компрометирането на стълбa е внезапно подравяне на фундамента, което е невъзможно да бъде следено и установено по време на текущите огледи и поддържане на съоръжението. Подравянето е възникнало в резултат на добив на инертни материали преди и след съоръжението, обилно снеготопене и дъждове. Преминаването на реката през три от общо дванадесетте отвора е довело до рязко увеличаване на скоростта на течението в седми отвор и внезапно подравяне на фундамента на шести стълб. До този момент не са наблюдавани видими деформации и пукнатини на конструкцията и на настилката, които да сигнализират за разрушителните процеси. Разрушаването на стълба и срутената връхна конструкция са породени от настъпване на събитие от извънреден характер, което възложителят при полагане на дължимата грижа не е могъл да предвиди и предотврати. Във връзка с гореизложеното и поради необходимостта от бързо възстановяване на авариралото съоръжение, както и с цел недопускане на по-големи щети и аварии е крайно необходимо ремонтно възстановителните работи да бъдат изпълнени в максимално кратки срокове. Поради, което възниква необходимост от предприемане на неотложни действия, породени от настъпване на събитие от извънреден характер, за преодоляването на което не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление. Комисията, която е извършила подробен оглед на съоръжението е обсъдила два варианта за изпълнение на спешните ремонтно-възстановителни работи. В протокол от дейността си след запознаване с вариантите, сроковете за изпълнение и необходимите средства за всеки от тях, комисията предлага да бъде реализиран като финансово най-изгоден, с най - кратък срок на изпълнение, следния вариант: Проектиране и строителство на нова секция с дължина от около 60 м на място на срутената конструкция в 5, 6 и 7 отвори и усилване и саниране на останалите две части от моста, при запазване на сегашния габарит на съоръжението – пътно платно 6,10 м и два тротоара по 0,75 м Стълбове №№ 7, 8 и 9 да бъдат укрепени, като технологията и начина на укрепване ще бъдат уточнени след преместване течението на р.Струма. От страна „отток“ да бъде изпълнен праг и осигурено преминаването на р.Струма през най - малко 5 отвора от съществуващите 12. Протоколът е утвърден от Председателя на УС на АПИ. Във връзка с гореизложеното, както и с оглед факта, че не могат да бъдат спазени сроковете за открита процедура и процедура на договаряне с обявление с Протокол 4046/12 от заседание проведено на 28.06.2012 г.на УС на АПИ е взето решение да се проведе процедура на договаряне без обявление за възлагане на обществена поръчка.