Версия за печат

02724-2012-0029

BG-с.Първомай: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЮЗДП ДП ТП Държавно горско стопанство Първомай, ул.Младост № 4, За: Росица Насева, РБългария 2890, с.Първомай, Тел.: 07427 2002, E-mail: dgs_parvomai@abv.bg

Място/места за контакт: Йордан Кочев-заместник директор;Росица Насева-главен счетоводител

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: държавно предприятие-тереториално поделение

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: стопанисване на горите-управление,възпроизводство,ползване и опазванеДруго (моля пояснете): стопанисване на горите-управление,възпроизводство,ползване и опазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали,офис консумативи ,компютри и офис техника ,необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП ДГС Първомай

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДГС Първомай,община Петрич,ул. Младост № 4
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски материали,офис консумативи ,компютри и офис техника ,необходими за осъществяване на административното и стопанско обслужване на ТП ДГС Първомай

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4439.17 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

485100

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 485100 от 31.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 34 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Периодична доставка на офис консумативи
V.1) Дата на сключване договора
03.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НЕТКОМ ЕООД ЕИК 101079425, ул.Капитан Джингаров"2, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0745 60060

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 932.25 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 35 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Периодична доставка на компютри и офис техника
V.1) Дата на сключване договора
03.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НЕТКОМ ЕООД,ЕИК 101079425, ул.Капитан Джингаров 2, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0745 60060

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1950 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1800 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 36 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Периодична доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора
08.08.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИВЕЛ 75 ЕООД, Цар Борис ІІІ № 44, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0879 002224

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3228 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1706.92 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.08.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор