Версия за печат

00165-2012-0021

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерството на образованието, младежта и науката,„Дирекция „Формиране, анализ и оценка на политиките”, бул. "Дондуков" № 2 А, За: Емилияна Димитрова или Красимира Брозиг, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217554, E-mail: upo@mon.bg

Място/места за контакт: „Дирекция „Формиране, анализ и оценка на политиките”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mon.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Министерството на образованието, младежта и науката,„Дирекция „Формиране, анализ и оценка на политиките”, бул. "Дондуков" № 2 А, За: „Дирекция „Формиране, анализ и оценка на политиките”, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217553; 02 9217554, E-mail: e.dimitrova@mon.bg

Място/места за контакт: Емилияна Димитрова или Красимира Брозиг

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.mon.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217474; 02 9217775

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, ст. 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на външни експерти за подпомагане изпълнението на проект „Управление за ефективно професионално образование” BG051РО001-3.2.03, по шест обособени позиции: Обособена позиция 1 - Експерт по методика на проучванията -2 бр. Обособена позиция 2 - Експерт по управление на образованието – 2 бр Обособена позиция 3 - Експерт анализи за въведената система за управление на професионалното образование – 1 бр. Обособена позиция 4 - ИТ Консултант – 1 бр. Обособена позиция 5 - Програмист – 1 бр. Обособена позиция 6 - Експерт маркетинг и реклама– 1 бр.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на външни експерти за подпомагане екипа на проекта, при разработването на техническите задания за стартирането на съответните обществени поръчки. Външните експерти, обект на избор по процедурата „Избор на външни експерти за подпомагане изпълнението на проект „Управление за ефективно професионално образование” имат за задача да подпомагат екипа за управление, вкл. и при подготвяне на заданията и документацията за провеждане на първите две обществени поръчки, да участват в процедурите за избор на изпълнители и да оценяват извършените дейности (продукти) от изпълнителите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79000000

Описание:

Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Необходими са 8 експерта.

Прогнозна стойност без ДДС
42556 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Процедурата се провежда по реда на чл. 14, ал. 3 от ЗОП по опростените правила, където Възложителят може да не изисква гаранция за участие или за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за разплащане по сключените договори, могат да бъдат както от държавния бюджет, така и от ОП "РЧР".

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да се изготви и представи съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки - в запечатан плик, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Върху запечатания плик с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и актуален факс и електронен адрес, както следва: Наименование, адрес, телефон и факс и електронен адрес на участника. Следното означение: „За участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Избор на външни експерти за подпомагане изпълнението на проект „Управление за ефективно професионално образование” по шест обособени позиции – посочва се позицията за която се кандидатства 1. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 1.1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника - Образец № 1; 2. Оферта – попълва се Образец № 2; 3. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (заверено от участника копие). Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се посочи ЕИК, като комисията прави служебна проверка в ТР. 4. Удостоверение за актуално състояние или удостоверение по чл. 33 от Закона за търговския регистър, издадено от Агенцията по вписванията (заверено от участника копие) - ако участниците са юридически лица или еднолични търговци. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му. 5. Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: 6. Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (по образец № 5). 8.. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП (по образец № 6). 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал. 5, т.1 от ЗОП (по образец № 7). 10. Изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване); 11.Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите календарни години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) – свободен текст. 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП. 1.2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 1. непопълнен проект на договор, съответстващ на приложения към документацията образец. 2.Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. 1.3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа Ценова оферта, попълнена съгласно oбразецa, приложен към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверени от регистриран одитор счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните три календарни години (2009, 2010 и 2011), в случай, че финансовият им отчет подлежи на независим финансов одит. Участниците – физически лица, представят подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от трите календарни години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.);
Минимални изисквания: 2. информация – справка за оборота на участника, който се отнася до предмета на поръчката за последните три календарни години (2009, 2010 и 2011), както следва не е по образец: Обособена позиция 1 Не по-малко от 2000 лв. Обособена позиция 2 Не по-малко от 2000 лв. Обособена позиция 3 Не по-малко от 1500 лв. Обособена позиция 4 ИТ Консултант Не по-малко от 2500 лв. Обособена позиция 5 Не по-малко от 2000 лв. Обособена позиция 6 Не по-малко от 500 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на екипа от специалисти и предлаганите от участника основни експерти с квалификацията им, които ще участват при изпълнението на поръчката. 2.референции/препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: През последните три календарни години (2009, 2010 и 2011) участниците по всяка от обособените позиции трябва да са изпълнили успешно не по-малко от 2 (два) договора с предмет, който се отнася до предмета на настоящата поръчка, и за изпълнението им да разполагат с положителни референции от възложителите. Обособена позиция 1 Минимални изисквания, съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция ЕП. 1.1 • Висше образование – статистика, социология; • Трудов опит в сфера, свързана със задачата минимум 7 години; • Професионален опит в разработване на методики за емпирични и аналитични изследвания в социалната сфера, свързани (сходни) с проектните цели; • Опит в статистически (съвкупностни) изследвания, ; • Опит в изследването на зависимости и връзки между социални и/или социално-икономически явления; • Опит в изследването на пазарни явления детерминирани от образователното и професионално равнище; • Технически умения: работа със специализирани софтуерни продукти, SPSS, STATISTICA, Интернет приложения, работа с MS Office. Обособена позиция 2 Минимални изисквания, съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция ЕА. 1 • Висше образование, магистър; • Трудов опит в сферата на Управление на професионалното образование минимум 7 години; • Професионален опит в сфера, свързана със задачата • Опит в разработване на оферти; • Технически умения: работа с Интернет приложения, работа с офис техника. Обособена позиция 3 - съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция ЕА. 1 • Висше образование - магистър; • Трудов опит в сфера, свързана със задачата минимум 7 години; • Професионален опит при определяне и задаване на начини, подходи, модели за провеждане на анализ, избор на аналитични подходи/инструменти; • Опит в разработване на оферти; • Технически умения: работа с Интернет приложения, работа с офис техника. Обособена позиция 4 ИТ Консултант - съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция КБПИТ 5.1 • Висше образование – икономика, информатика и компютърни науки /при друго образование поне 4 години релевантен опит/; • Трудов опит в сфера, свързана със задачата минимум 3 години; • Технически умения: консултиране, изграждане и въвеждане на ИТ решения в областта на образованието и обучението. • Опит в изготвянето на технически задания в областта на ИТ. Обособена позиция 5 Минимални изисквания, съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция ПР 3.1 Програмист • Висше образование – магистърска степен и над 3 години релевантен опит или бакалавърска степен в информатика и компютърни науки или друго образование и над 5 години релевантен опит. • Опит в обектно-ориентираното програмиране и многослойната архитектура, разработка на приложения като - C# в среда на Microsoft Visual Studio.NET, владеене на SQL, опит с Microsoft SQL Server, опит с Oracle Database и др., свързана със задачата минимум 3 години; • Технически умения: консултиране, изграждане и въвеждане на ИТ решения в областта на образованието. • Опит в изготвянето на технически задания в областта на ИТ. Обособена позиция 6 - съобразно Приложение 2 от Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР, позиция ЕМР 1.1. • Висше образование – обществени комуникации и информационни науки, политически науки или др. релевантно; • Трудов опит в сфера, свързана със задачата - мин. 5 г.; • Професионален опит в организиране на информационни кампании, добри познания на медийния и рекламния пазар; • Опит в разработване на комуникационни планове, стратегии, информационни кампании; • Технически умения: работа с Интернет приложения, работа с офис техника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.08.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.09.2012 г.  Час: 11:00
Място

МОМН, бул. "Дондуков" 2А, ет. 7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Проект: BG051PO001-3.2.03-0001 „Управление за ефективно професионално образование”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; -Срокът за обжалване на решението по чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Експерт по методика на проучванията
1) Кратко описание

От консултанта се изисква да участва в подготовката на техническото задание и процедурата за избор на изпълнител, както и в мониторинга на изпълнението на частта от ОП, отнасяща се до задачата, като: • Разработи техническото задание по тази задача (изисквания към модела на системата от индикатори и теоретичната им обосновка за оценяване ефективността на ПО.) • Участва в подготвянето на рамка от изисквания по отношение на екипа за изпълнение на поръчката – ключови експерти (брой, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, общ професионален опит, специфичен професионален опит, задачи); • Участва в екипа извършващ тестване на модела на системата; • Участва в работни срещи с екипа на проекта за обсъждане на техническото задание и на резултатите от работата на Изпълнителя, свързани със задачата; • Участва като член или консултант в комисията за провеждане на процедурата по ЗОП; • Подготвя становища (експертизи) за съответствието на подготвените продукти в резултат на изпълнението на ОП със заданието.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

3) Количество или обем

Необходими са 2 експерти.

Прогнозна стойност, без ДДС
9856 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Експерт по управление на образованието
1) Кратко описание

От консултанта се изисква да участва в подготовката на техническото задание и процедурата за избор на изпълнител, както и в мониторинга на изпълнението на частта от ОП, отнасяща се до задачата, като: • Участва в подготвянето на рамка от изисквания по отношение на екипа за изпълнение на поръчката – ключови експерти (брой, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, общ професионален опит, специфичен професионален опит, задачи); • Прави предложения и детайлизира текстове в Техническите спецификации в частта Актуално състояние (нормативна база свързана с поръчката, институции, връзки, идентифицирани вече потребности и проблеми и др. по преценка на експерта), Цели и очаквани резултати, Изисквания за предоставяне на услугата, Логистика и срокове; • Участва в работни срещи с екипа на проекта за обсъждане на техническото задание и на резултатите от работата на Изпълнителя, свързани със задачата, подготвя писмено становища; • Участва като член или консултант в комисията за провеждане на процедурата по ЗОП; • Подготвя становища (експертизи) за съответствието на подготвените продукти в резултат на изпълнението на ОП със заданието.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

3) Количество или обем

Необходими са 2 експерти

Прогнозна стойност, без ДДС
11264 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Експерт анализи за въведената система за управление на професионалното образование
1) Кратко описание

От консултанта се изисква да участва в подготовката на техническото задание и процедурата за избор на изпълнител, както и в мониторинга на изпълнението на частта от ОП, отнасяща се до задачата, като: • Участва в подготвянето на рамка от изисквания по отношение на екипа за изпълнение на поръчката - ключови експерти, брой, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, общ професионален опит, специфичен професионален опит, задачи; • Прави предложения и детайлизира текстове в Техническите спецификации в частта Актуално състояние (нормативна база свързана с поръчката, институции, връзки, идентифицирани вече потребности и проблеми и др. по преценка на експерта), Цели и очаквани резултати, Изисквания за предоставяне на услугата, Логистика и срокове; • Участва в работни срещи с екипа на проекта за обсъждане на техническото задание и на резултатите от работата на Изпълнителя, свързани със задачата, подготвя писмено становища; • Участва като член или консултант в комисията за провеждане на процедурата по ЗОП; • Подготвя становища (експертизи) за съответствието на подготвените продукти в резултат на изпълнението на ОП със заданието.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

3) Количество или обем

Необходим е 1 експерт.

Прогнозна стойност, без ДДС
2816 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ИТ Консултант
1) Кратко описание

От консултанта се изисква да участва в подготовката на техническото задание и процедурата за избор на изпълнител, както и в мониторинга на изпълнението на частта от ОП, отнасяща се до задачата, като: • Участва в подготвянето на рамка от изисквания по отношение на екипа за изпълнение на поръчката – ключови експерти (брой, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, общ професионален опит, специфичен професионален опит, задачи); • Прави предложения и детайлизира текстове в Техническите спецификации в частта Актуално състояние (нормативна база свързана с поръчката, институции, връзки, идентифицирани вече потребности и проблеми и др. по преценка на експерта), Цели и очаквани резултати, Изисквания за предоставяне на услугата, Логистика и срокове; • Участва в работни срещи с екипа на проекта за обсъждане на техническото задание и на резултатите от работата на Изпълнителя, свързани със задачата, подготвя писмено становища; • Участва като член или консултант в комисията за провеждане на процедурата по ЗОП; • Подготвя становища (експертизи) за съответствието на подготвените продукти в резултат на изпълнението на ОП със заданието.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

3) Количество или обем

Необходим е 1 експерт.

Прогнозна стойност, без ДДС
7840 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Програмист
1) Кратко описание

От консултанта се изисква да участва в подготовката на техническото задание и процедурата за избор на изпълнител, както и в мониторинга на изпълнението на частта от ОП, отнасяща се до задачата, като: • Участва в подготвянето на рамка от изисквания по отношение на екипа за изпълнение на поръчката – ключови експерти (брой, изисквания към всеки от тях по отношение на образование, общ професионален опит, специфичен професионален опит, задачи); • Прави предложения и детайлизира текстове в Техническите спецификации в частта Актуално състояние (нормативна база свързана с поръчката, институции, връзки, идентифицирани вече потребности и проблеми и др. по преценка на експерта), Цели и очаквани резултати, Изисквания за предоставяне на услугата, Логистика и срокове; • Участва в работни срещи с екипа на проекта за обсъждане на техническото задание и на резултатите от работата на Изпълнителя, свързани със задачата, подготвя писмено становища; • Участва като член или консултант в комисията за провеждане на процедурата по ЗОП; • Подготвя становища (експертизи) за съответствието на подготвените продукти в резултат на изпълнението на ОП със заданието.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

3) Количество или обем

Необходим е 1 експерт.

Прогнозна стойност, без ДДС
7020 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Експерт Маркетинг и Реклама
1) Кратко описание

От експерта се изисква да: • Подпомогне изготвянето на ключови послания и предлага техники за предаването им; • Идентифицира подходящи канали за достигането на ключовите послания до целевите аудитории - медии, социални мрежи, специални събития и др; • Идентифицира правилните посланици (лица, институции), които могат да подкрепят и популяризират идеите на проекта и предложи подход за убеждаването им да съдействат; • Консултира Екипа за управление при подготвяне на задание за подготовка, отпечатване и разпространение на информационни материали (печатни материали, радио и телевизионни предавания, плакати, рекламни материали и др.) • Развива компетенциите по публична комуникация на екипа за управление на проекта със заинтересованите страни

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000, 79000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Бизнес услуги: право, маркетинг, консултиране, набиране на персонал, печат и охрана

3) Количество или обем

Необходим е 1 експерт.

Прогнозна стойност, без ДДС
3760 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение