Версия за печат

02755-2012-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална експeртна лекарска комисия, бул. "Ив. Евстатиев Гешов" № 15, За: Елена Ганева, България 1000, София, Тел.: 02 8053940, E-mail: nelksofia@gmail.com, Факс: 02 8053942

Място/места за контакт: Д-р Кънчо Райчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nelk.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на компютърна и комуникационна техника, инфраструктура, вътрешна и външна свързаност по места в органите на медицинската експертиза" по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Осигуряване на компютърна и комуникационна техника, инфраструктура, вътрешна и външна свързаност по места в органите на медицинската експертиза" по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213000, 30232100, 48820000

Описание:

Персонални компютри
Принтери и плотери
Сървъри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Централен компютър на ТЕЛК - 92 броя; Работен компютър НЕЛК - 18 броя; Принтер НЕЛК - 4 броя; Сървър НЕЛК - 2 броя; Преносим компютър - 2 броя

Прогнозна стойност без ДДС
102060 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя; - банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за участие трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на валидност на офертата на участника, а гаранцията за изпълнение трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на самия договор; - гаранциите за участие и изпълнение, като депозит на парична сума, се внасят по следната банкова сметка на Национална експертна лекарска комисия: БАНКОВ КОД BIC: UNCRBGSF БАНКОВА СМЕТКА IBAN: BG 08 UNCR 9660 3120 7143 15 - гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер на 1 000 (хиляда лева) лв., а гаранцията за добро изпълнение съгласно чл.59, ал.3 от ЗОП,е в размер на 3000 (три хиляди) лева. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Размерът и валутата на гаранцията е определен в обявлението за обществената поръчка. Възложителят може да изисква и други гаранции за изпълнение в случаите, когато това е определено със закон. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор от настоящата документация.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане в размер на 100(сто) на сто от цената на договора с вкл. ДДС се извършва в 20-дневен срок след представяне на фактура от изпълнителя, придружена от двустранно подписан предавателно-приемателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта (Приложение №1) 2.Заверено от участника копие от документа за регистрация, пререгистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3. Копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо) 4.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника) 5.Акт/Договор за учредяване на обединение – оригинал/нотариално заверено копие 6.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП, (Приложение № 4) 7.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП, (Приложение № 5) 8.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 2, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, (Приложение № 6) 9.Документ за внесена гаранция за участие (парична сума или банкова гаранция -Приложение № 14) или банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие, че в документа са вписани условията на възложителя. 10. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива (Приложение № 9 съгласно чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП). 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 9А) 12.Отчет за приходи и разходи за 2009, 2010 и 2011 г. 13.Информация за оборота от изпълнение на договори за последните три финансови години (2009,2010,2011)с предмет сходен с предмета на настоящата процедура - Приложение № 7 14.Справка –декларация, списък на основните договори, аналогични с предмета на настоящата процедура за последните 3 (три) години, включително до крайния срок за подаване на оферти (Приложение № 8), придружени с препоръки за добро изпълнение . 15.Административни сведения за участника (Приложение № 10) 16.Декларация за неразгласяване на информация (Приложение № 12) 17.Декларация за приемане на условията в проекта на договор. (Приложение № 16) 18.Списък на базите, чрез които участникът ще осъществява сервизно обслужване (свободен текст) 19. Техническо предложение – (Приложение № 2) 20.Ценово предложение - (Приложение № 3) 21. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности - (Приложение№ 17). 22.Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП. 23. Други документи, които участникът счита, че са от особена важност при оценката на офертата при условията на чл.53а от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие на отчет за приходи и разходи за 2009, 2010 и 2011 г.; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността с– в оригинал. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Отчетите за приходи и разходи на участника следва да са за последните три финансови години – 2009, 2010 и 2011 година; или от датата на учредяване на участника.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. 2.Участниците трябва да са реализирали общо за последните 3 (три) финансови години – 2009, 2010 и 2011 г. или от датата на учредяването им, не по-малко от 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС оборот от доставки на компютри и периферна техника. Справка, съдържаща информация от оборота от доставки и изпълнени договори с предмет сходен с предмета на настоящата процедура за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.)или от датата на учредяването им, с посочване на оборота за всяка година поотделно – в оригинал, съгласно Приложение № 7. За изпълнени договори се считат тези, които са приети в рамките на 3-годишния период, без значение на датата на възлагането им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация - списък на основните договори, изпълнени през последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г.) или от датата на учредяването им,включително до крайния срок за подаване на оферти, вкл. стойностите, датите на сключване и изпълнение, и получателите (Приложение № 8), придружени с минимум 3 (три ) препоръки за добро изпълнение към тях. Доказва се с минимум три договора описани конкретно в декларацията - списък при различни възложители.За изпълнени договори се считат тези, които са приети в рамките на 3-годишния период, включително до крайния срок на подаване на офертите, без значение на датата на възлагането им. 2. Копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент,както и други доказателства за еквивалентни мерки. 3. Копие на валиден сертификатISO 9001:2008 от производител или еквивалентен, както и други доказателства за еквивалентни мерки. 4. Списък на наличните сервизни бази 5. Актуален сертификат и копие на сервизен договор, заверени от участника за вярност. 6.Списък декларация с екипа който следва да е на разположение, автобиграфии. 7. Декларация по образец Приложение № 18;
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г., включително до крайния срок за подаване на оферти или от датата на учредяването им, най-малко 3 (три) договора с предмет и обем, сходен с тези на настоящата процедура. 2. валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен,както и други доказателства за еквивалентни мерки в областта на информационните и комуникационните технологии или разработка, внедряване и поддръжка на ИТ проекти и системна интеграция. 3.Предлаганата компютърна техника трябва да бъде от производители, сертифицирани по стандарта за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен както и други доказателства за еквивалентни мерки, съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП. 4. Участникът трябва да разполага със сервизни бази на територията на поне пет от районите на територията на страната, съгласно чл.4, ал.3 от Закона за регионалното развитие/2009г., с цел да се осигури адекватна поддръжка на доставеното оборудване. 5. Участника трябва да е оторизиран като сервиз от производителя на оборудването. 6.Разполагане с минимум 5 (пет) сертифицирани служители на трудов или граждански договор във кандидата за поддръжка на предлагания клас техника. 7.Разполагане с web базирана електронна система за подаване, регистриране, обработване, обслужване, проследяване и анализ на сервизни заявки и осъществяване на ефективно сервизно обслужване
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 40
Показател: Срок на доставка на компютърната техника ; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 25
Показател: Сервизно обслужване ; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 467545 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.08.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.08.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

София,бул. "Иван Евстатиев Гешов" №15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” цели да подпомогне институциите и доставчиците на социални услуги, отговорни за изпълнението на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ