I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов зам. директор, Република България 9450, Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: terveldds@abv.bg, Факс: 05751 2024
Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества канцеларски материали и офис консумативи за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2012г.”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
административната сграда на Възложителя находяща се на адрес: общ. Тервел, гр. Тервел, ул. „ Св. Св. Кирил и Методий” № 10 , обл.Добрич
Код NUTS:
BG33
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали и офис консумативи, съгласно приложение № 1, за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2012г.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30192000, 30197000, 30199000
Описание:
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
3000 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 480229 от 19.04.2012 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали и офис консумативи
V.1)
Дата на сключване договора
06.07.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2012 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
ООД „ ОФИС В” с ЕИК 124510429, обл. Добрич, общ. Добрич, гр. Добрич, ж.к. „ Дружба” 14, вх. В, ап.11, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 603399, Факс: 058 603399
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3000 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор