00265-2012-0051

BG-Раднево: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица Изток"ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Росица Димитрова - експерт "Търговия", РБългария 6260, Раднево, Тел.: 0417 82765, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: дирекция "Маркетинг", отдел "Търговски", етаж 6, стая №13

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public.php.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Аварийна доставка на 6 броя помпи” - реф.№48/2012 – ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: складовата база на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в гр.Раднево
Код NUTS: BG34
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изработи и достави 6 (шест) броя помпи 200Д90, кат.№1263-01-00, без двигател и пускова апаратура, монтирани на рама (шаси) със съединител (куплунг), наричани за краткост в Договора „стока” или „изделие”, подробно описани по технически параметри, количество и цена в договора, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ произвежда, доставя и продава, а ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получава и заплаща.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42122000

Описание:

Помпи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
52020 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

реф.№48/2012 – ЗОП


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № МТ 127 / Обособена позиция №: / Заглавие:Аварийна доставка на 6 броя помпи
V.1.1) Дата на сключване договора
30.03.2012 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.03.2012 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“ВИПОМ”АД, EИК по Булстат: 815123244, ул.”Цар Иван Асен ІІ” - №9, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 609025, Факс: 094 609021

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 52020 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" - №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.04.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Поради непреодолима сила не могат да бъдат спазени сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или на процедура на договаряне с обявление. Обстоятелствата от извънреден характер, които Възложителят при полагане на дължимата грижа не е могъл или не е бил длъжен да предвиди или предотврати се изразяват в следното: Предвид форсмажорните обстоятелства настъпили в резултат на влошените атмосферни условия, свързани с непрекъснати валежи и интензивно снеготопоне на 5 и 6 февруари 2012г., със Заповед №РД-09-192(А)/06.02.2012г. на Изпълнителния директор е въведен в действие „План за защита при бедствия” на територията на „Мини Марица Изток”ЕАД – част трета „План за защита при наводнения”. Настоящата процедурата цели осигуряване на доставката на помпи за осигуряване работата на водоотливните съоръжения, намиращи на територията на дружеството, които са нарушени и безвъзвратно аварирали вследствие на наводнението. Фирма, с която е сключен договор, е производител на необходимите помпи.