Версия за печат

00165-2012-0007

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

„Дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието” на Министерството на образованието, младежта и науката (МОМН), бул. "Дондуков" № 2А, За: Пенка Добрева Иванова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217435, E-mail: p.ivanova@mon.bg, Факс: 02 9217437

Място/места за контакт: Дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието”

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

„Дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието” на Министерството на образованието, младежта и науката (МОМН), бул. "Дондуков" № 2 А, За: Тихозар Сталев Кръстев тел. 9217482; Георги Николаев Динев тел. 8174764; Радостина Георгиева Рачева тел. 8174766; Нели Димитрова Митева тел. 9217435, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217435, E-mail: p.ivanova@mon.bg, Факс: 02 9217437

Място/места за контакт: „Дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието”

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

„Дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието” на Министерството на образованието, младежта и науката (МОМН), бул. "Дондуков" № 2 A, За: Пенка Добрева Иванова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217435, E-mail: p.ivanova@mon.bg, Факс: 02 9217437

Място/места за контакт: „Дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието”

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Организиране и провеждане на Годишни конференции за споделяне на добри практики и обучение на представителите на РИО и директорите на училищата за изпълнение на ПРОЕКТ BG051PO001 - 4.2.05 „Да направим училището привлекателно за младите хора” УСПЕХ”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обучения за изпълнение и мониторинг на дейностите по проекта да развие и подобри специфични компетенции и умения на екипа на проекта, представителите на РИО- членове на екипа на проекта и директорите на училища за управление на проекти, както и да бъдат организирани 3 броя годишни конференции за споделяне и обмен на добри практики. По този начин ще се гарантира адекватното изпълнение на проекта чрез придобиването на унифицирани знания от всички заинтересовани лица, ангажирани с административни дейности по отчитането на проекта. Ще бъдат разработени фокусирани програми за обучение и ще бъдат обучени не повече от 120 представители на РИО и не повече от 1700 директори на училища, които ще преминат по две обучения.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000, 80510000, 80511000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение
Услуги по специализирано обучение
Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Разработване фокусирана програма за обучения за изпълнение и мониторинг на проекта, което включва: дефиниране на теми и подбор на методи на обучение; разработване самостоятелни обучителни модули и пакети от лекции; изготвяне план график за провеждане на обученията. Провеждане обучения за не повече от 120 представители на РИО и по 2 бр. обучения за не повече от 1 700 директори на училища, включени в изпълнението на проекта. - настаняване: 3/4 звездни хотели в зависимост от мястото на провеждане на обученията; - осигурена зала за обучение и стандартно оборудване (екран, мултимедия, лаптоп), флип чарт (ако е необходимо), връзка с интернет, банер с многоцветно изображение на винил и стойка за закрепване с основа 70 см и височина до 2 м; - храна: 1 закуска, 2 обяда и 1 вечеря; - 3 бр. кафе паузи между лекциите по време на обучението; - осигуряване на транспорт за участниците; - осигуряване на 3550 пакета учебни материали за обученията, съдържащи печатни издания на разработените учебни материали.

Прогнозна стойност без ДДС
1123600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

29.08.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия съгласно чл. 60-63 от ЗОП. 1. Гаранция за участие в процедурата – гаранцията се представя като безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, платима по банкова сметка на МОМН ТП ОП ЧР ЕСФ в БНБ ЦУ SWIFT BNBGBGSD IBAN BG40BNBG96613200198201, както следва: - за обособена позиция № 1 „Организиране и провеждане на Годишни конференции за споделяне на добри практики – 3 издания” - в размер на 1 300 (хиляда и триста) лева; - за обособена позиция № 2 „Обучение на ЕУП, представителите на РИО и директорите на училищата за изпълнение на проекта и представяне на типови / бланкови образци на документи по мониторинг и отчитане на проекта” - в размер на 9 800 (девет хиляди и осемстотин) лева; 2. Гаранция за изпълнение на обществената поръчка - гаранцията се представя като безусловна и неотменима банкова гаранция или сума платима по банкова сметка на МОМН ТП ОП ЧР ЕСФ в БНБ ЦУ SWIFT BNBGBGSD IBAN G40BNBG96613200198201 в размер на 3% (три процента) от стойността на сключения договор по всяка обособена позиция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане – 20 % от стойността на сключения между страните договор, платимо в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след сключването. Междинни плащания се предвиждат в срок до 15 календарни дни след отчитане и приемане с констативен протокол на всяко обучение или конференция. Междинните плащания заедно с авансовото не могат да надвишават 80% от стойността на договора. Финално (окончателно) плащане се извършва след одобрение от Ръководителя на проекта на окончателния доклад.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Български или чуждестранни физически или юридически лица, както и техни обединения, чиито основен предмет на дейност е свързана с предмета на поръчката. Трябва да се представи споразумение за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица; новосъздаденото юридическо лице ще бъде обвързано от офертата, подадена от обединението. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с предоставянне на консултантски услуги, включително и обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които член на управителен или контролен орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, е свързано лице по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено от участника копие (или нотариално заверен препис) от документ за регистрация (съдебна или в Агенцията по вписванията) или посочен единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят заверено от тях копие на документа за самоличност. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът (или еквивалентен на него документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени) се представя в официален превод. Документът не се приема за „еквивалентен” и участникът се отстранява от участие, ако не удостоверява по безспорен начин всяко едно от следните обстоятелства: системата на управление и представителство на участника; имената на физическите лица, представляващи участника; имената на физическите лица – членове на управителните органи на участника; имената на физическите лица – членове на контролните органи на участника (ако има такива); датата, към която удостоверените обстоятелства са били в сила, като датата следва да е не по-рано от три месеца преди подаването на офертата за участие. Декларации по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП; Документ за закупена документация за участие (копие); Копие на документ за внесена гаранция за участие. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на икономическото и финансовото състояние участникът следва да представи информация за оборот от дейност сходна с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.) Участникът следва да докаже наличието на финансови възможности за осигуряване на изпълнение, съответстващо на нормативните изисквания по предмета на настоящата поръчка, и да представи следните изискуеми документи: 1. Заверено от участника копие на годишен счетоводен баланс за всяка от предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.); 2. Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за всяка от предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.); За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с предоставяне на консултантски услуги, включително и обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: За доказване на икономическото и финансовото състояние участникът следва да представи информация за оборот от дейността с предмет сходен с предмета на поръчката за предходните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.), както следва: - Участникът следва да има минимален оборот от дейността с предмет сходен с предмета на поръчката за предходните три приключили счетоводни години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 130 000 (сто и тридесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 1. - Участникът следва да има минимален оборот от дейността с предмет сходен с предмета на поръчката за предходните три приключили счетоводни години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 980 000 (деветстотин и осемдесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години за обособена позиция № 2. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с предоставяне на консултантски услуги, включително и обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За доказване на техническите възможности участникът следва да представи списък на основните договори на дейноста с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г), включително стойностите, датите и получателите, като се посочат и лица и телефони за контакт, придружен от препоръки (референции) за добро изпълнение, подписани от представляващия възложителя по тези договори, както следва: а) списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на обособена позиция № 1, извършени през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.). Общата стойност на договорите, включените в списъка следва да бъде на стойност не по-малка от 60 000 (шестдесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години; б) списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на обособена позиция № 2, извършени през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г.). Общата стойност на договорите, включени в списъка следва да бъде не по-малка от 600 000 (шестстотин хиляди) лева без ДДС - общо за трите години; За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с предоставяне на консултантски услуги, включително и обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти. Освен автобиографии на ръководителите и на експертите, участникът следва да приложи и следните документи, доказващи образованието и професионалния опит на експертите: а) относно образованието – дипломи за завършено образование б) относно общия и специфичен професионален опит – един или няколко от следните документа, които в съвкупност трябва да доказват изискванията за общ и специфичен професионален опит: - копие от трудови договори (за лицата работещи /работили по трудово правоотношение); за лицата работещи/работили по граждански договори - копие от гражданските договори. Участникът трябва да представи /за всяка обособена позиция, за която участва/ копие от валиден сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен документ. В случай, че участникът е обединение, изискването за въведена система за управление на качеството се отнася и до всички членове на обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът трябва да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011 г) поне 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка - за обособена позиция № 1. Участникът трябва да е изпълнил успешно през последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г) поне 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка - за обособена позиция № 2. За сходни на предмета на поръчката дейности се приемат дейности, свързани с предоставяне на консултантски услуги, включително и обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти. Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, по всяка обособена позиция, с минималният брой лица в екипа 4 (четирима) – ръководител и трима членове. Ръководителят и членовете на екипа следва да отговарят на следните условия: А) РЪКОВОДИТЕЛ ЕКИП: а) Образование - Висше образование в областите икономика, публичната администрация, международни отношения, право, социология, обществени, хуманитарни науки или друга подобна специалност. б) Общ професионален опит - Участие в минимум 5 /пет/ изпълнени /приключени/ договора, свързани с обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти. в) Специфичен професионален опит - Участие като ръководител/координатор в минимум 2 (два) изпълнени (приключени) договора, свързани с обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти.Опит в провеждането на обучения за възрастни. Б) ЕКСПЕРТЕН СЪСТАВ - Броят на Ключовите експерти за обученията следва да бъде най-малко трима. В) Ключов експерт 1 – координатор логистика а) Образование - Висше образование в областите икономика, публичната администрация, хуманитарни науки или друга подобна специалност; б) Професионален опит - Минимум 5 години професионален опит; - Участие в организирането на минимум 10 обучителни форми за последните 3 години. Г) Ключови експерт 2 и 3 – експерти по разработване на програми и материали и провеждане на обучения а) Образование - Висше образование в областите икономика, публичната администрация, международни отношения, право, социология, обществени, хуманитарни науки или друга подобна специалност; б) Общ професионален опит - Минимум 5 г. професионален опит в) Специфичен професионален опит - Минимум 3 г. опит в разработване и/или координиране на обучителни програми и разработване на материали, свързани с провеждане на обучения по въпросите на управление на проекти с фокус мониторинг и контрол. Участие като координатор в минимум 2 (два) изпълнени (приключени) договора, свързани с обучения в областта на управление на средствата от ЕС и/или от други международни програми и проекти. По време на изпълнение на договора Изпълнителят може, в случай на обективна невъзможност на експерт включен в офертата да изпълнява възложената му дейност, да го замени с експерт, чийто опит, образование и квалификация са равностойни на предложения в офертата, след одобрение от Възложителя. Участникът може да предлага и други, не ключови експерти, като посочи изпълняваните от тях функции.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ti – показател, отразяващ относителната тежест на качеството на техническото предложение; тежест: 70
Показател: Подпоказател Ti1 – Примерни теми; тежест: 50
Показател: Подпоказател Ti2 – План-график; тежест: 30
Показател: Подпоказател Ti3 – Сътрудничество с екипа за управление на проекта; тежест: 20
Показател: Фi – показател, отразяващ относителната тежест на цената на съответната оферта; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 34 - 054945 от 18.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.04.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Такса за закупуване на документите по процедурата - сумата 5 лева платима по банкова сметка на МОМН ТП ОП ЧР ЕСФ в БНБ ЦУ SWIFT BNBGBGSD IBAN BG40BNBG96613200198201

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.04.2012 г.  Час: 10:00
Място

МОМН, гр. София, бул. "Г.М.Димитров" №52А, ет. 7, кабинет №1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД, ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2007 – 2013, BG051PO001-4.2.05 „Да направим училището привлекателно за младите хора” УСПЕХ

VI.3) Допълнителна информация

Максималното финансиране, което възложителят може да осигури за услугата, възлагана с настоящата поръчка е до 1123600 лева.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Организиране и провеждане на Годишни конференциии за споделяне на добри практики – 3 издания”
1) Кратко описание

Организиране и провеждане на Годишни конференциии за споделяне на добри практики в 3 издания, след всяка учебна година.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80400000

Описание:

Образование за възрастни и други образователни услуги

3) Количество или обем

Организиране и провеждане на 3 броя годишни конференции - след края на всяка учебна година

Прогнозна стойност, без ДДС
138000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 29.08.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Обучение на ЕУП, представителите на РИО и директорите на училищата за изпълнение на проекта и представяне на типови / бланкови образци на документи по мониторинг и отчитане на проекта”
1) Кратко описание

Обучение на ЕУП, представителите на РИО и директорите на училищата за изпълнение на проект и представяне на типови / бланкови образци на документи по мониторинг и отчитане на проекта

2) Общ терминологичен речник (CPV)

80570000

Описание:

Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

3) Количество или обем

Организиране и провеждане на 71 броя обучения

Прогнозна стойност, без ДДС
985600 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 29.08.2014 г.