Версия за печат

02755-2012-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална експертна лекарска комисия, Бул. "Ив. Евстатиев Гешов" № 15, За: д-р Кънчо Райчев, България 1000, София, Тел.: 02 8053941, E-mail: nelksofia@gmail.com, Факс: 02 8053942

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nelk.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Разработване, внедряване и пускане в експлоатация на единната информационна система на медицинската експертиза в България" по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: София, България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Разработване, внедряване и пускане в експлоатация на единната информационна система на медицинската експертиза в България по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72212200, 72212213

Описание:

Услуги по разработване на софтуер за работа в мрежи Интернет и интранет
Услуги по разработване на софтуер за разширяване на възможностите на операционната система

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

“Разработване, внедряване и пускане в експлоатация на единната информационна система на медицинската експертиза в България по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

Прогнозна стойност без ДДС
481000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие (парична сума или банкова гаранция) в размер на 4000 (четири хиляди) лв. По сметка на НЕЛК: IBAN: BG 08 UNCR 9660 3120 7143 15 Възстановяването на гаранцията за участие е съгласно чл. 62 от ЗОП Сток на гаранцията за участие: 30 дни след изтичане срока на валидност на офертите. Гаранция за добро изпълнение, не повече от 3% от стойността на поръчката По сметка на НЕЛК IBAN: BG 08 UNCR 9660 3120 7143 15 В случай, че се представя банкова гаранция, същата следва да е със срок на валидност минимум 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора. Условията по връщането на гаранцията за изпълнение са уточнени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: В размер на 100 (сто) на сто от цената на договора с вкл. ДДС в 20-дневен срок след представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, придружена от двустранно подписан предавателно-приемателен протокол

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Оферта (Приложение № 1) 2.Заверено от участника копие от документа за регистрация, пререгистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника) 4.Копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ (ако е приложими) 5.Акт/Договор за учредяване на обединение – оригинал/нотариално заверено копие 6.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, ал. 5, т. 1 от ЗОП, (Приложение № 4) 7.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП, (Приложение № 5) 8.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 2, т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, (Приложение № 6) 9.Документ за внесена гаранция за участие или банкова гаранция по образец (Приложение № 14 ) 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, за участие на подизпълнители , ако се използват такива (Приложение № 9) 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 9А) 12.Отчет за приходи и разходи за 2008, 2009 и 2010 г. 13.Информация за оборота от изпълнение на договори с предмет сходен с предмета на настоящата процедура - Приложение № 7 14.Справка –декларация, списък на основните договори за доставки, аналогични на настоящата процедура за последните 3 (три) години (Приложение № 8), придружени с препоръки за добро изпълнение . 15.Административни сведения за участника (Приложение № 10) 16. Списък на експерти в областа на проектиране, разработка и внедряване на автоматизирани информационни системи, придружени с автобиографии, референции от работодатели/възложители, частите от договорите, които посочват предмета му, писма/протоколи или други доказателства за приемане на работата, копия от трудови книжки, длъжностни характеристики и други подходящи документи за доказване на опита. (Приложение № 17) 17.Декларация за неразгласяване на информация (Приложение № 12) 18.Декларация за съгласие с условията на поръчката (Приложение № 16) 19.Списък със сервизните бази на участника (свободен текст) 20.Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. 21.Копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005, или еквивалентен, с обхват в областта на информационните и комуникационните технологии. 22. Описание на системата на поддръжка и схема за реакция и отстраняване на проблемите 23. Техническо предложение – (Приложение № 2) 24. Проект на договор – (Приложение № 11) 25. Плик с «Предлагана цена» - (Приложение № 3) 26. Други документи, които участникът счита, че са от особена важност при оценката на офертата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказва се с: 1. Копие на отчет за приходи и разходи за 2008, 2009 и 2010 г. 2. Справка, съдържаща информация от оборота от изпълнени договори, с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) или от датата на учредяване на участника, с посочване на оборота за всяка година поотделно – в оригинал. (Приложение 7). Ако участникът е консорциум, изисква се от всеки член на консорциума.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Финансовия резулатат от отчета за приходи и разходи на участника следва да бъде положителен за всяка от последните три финансови години – 2008, 2009 и 2010 година, или от датата на учредяването на участника. Ако участникът е консорцуим, изискването се отнася за всички участници в консорциума. 2. Участниците трябва да са реализирали общ оборот за последните 3 финансови години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) в размер на 1 000 000.Справка, съдържаща информация от оборота от доставки и изпълнени договори с предмет сходен с предмета на настоящата процедура и инсталация на софтуер, за последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) или от датата на учредяването им, с посочване на оборота за всяка година поотделно – в оригинал, съгласно Приложение № 7 заедно с информация за връзка с възложителя, придружени от протоколи, писма или други документи, доказващи приемането на работата или референции от възлагащия. За изпълнени договори се считат тези, които са приети в рамките на 3-годишния период, без значение на датата на възлагането им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. За доказване на това изискване се представя списък (Приложение 8) с посочване на № на договора, стойността му, предмета, периода на изпълнение и информация за връзка с възложителя, придружени от протоколи, писма или други документи, доказващи приемането на работата или референции от възлагащия. За изпълнени договори се считат тези, които са приети в рамките на 3-годишния период, без значение на датата на възлагането им. 2. Списък на членовете на екипа, ведно с документи, доказващи, че са в трудови или облигационни правоотношения с участника.Автобиографии на членовете на екипа, които ще изпълняват задълженията по обособената позиция (с приложени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката). В автобиографията се изброяват проектите или работите, в които е участвал съответният експерт, доказващи изпълнението на съответните изисквания за опит, качеството, в което е участвал, възложител на проекта/работата, заедно с телефон/факс за връзка. Към автобиографията се прилагат референции от работодатели/възложители, частите от договорите, които посочват предмета му, писма/протоколи или други доказателства за приемане на работата, копия от трудови книжки, длъжностни характеристики и други подходящи документи за доказване на опита; 3.Доказва се с копие на валиден сертификат. 4. Доказва се с копие на валиден сертификат. 5. За доказване на това изискване следва да се предостави пълно описание на системата на поддръжка и схема за реакция и отстраняване на проблемите, която да включва - време за реакция и система за съобщение на проблем; време за реакция при регистриране на технически проблем; време за отстраняване на проблем, влияещ върху основната функционалност на работата; време за отстраняване на проблем, слабо влияещ върху основната функционалност на работата и гаранционното й обслужване.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците трябва да се изпълнили през последните 3 (три) години (2008, 2009 и 2010 г.) – поне 2 договора с предмет сходен с предмета на поръчката. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. 2. Екип за изпълнение на дейностите по тази поръчка: - Ръководител на проект- Магистър в областта на информационните технологии; Най-малко 3 години опит в ръководене на проекти или на екипи в областта на информацион. системи технологии; Опит като ръководител на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на изграждането на информационни решения базирани на многослойни архитектури и/или архитектури ориентирани към услуги. - Ръководител на софтуерна разработк - Магистър в областта на информац. технологии; най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информацион. технологии, свързани с разработката на многослойни информац. решения базирани на многослойни архитектури и/или архитектури ориентирани към услуги. - Системен архитект- Магистър в областта на информац. технологии; най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информац. технологии, свързани с проектирането на софтуерни архитектури, опит в изграждането на разпределени и многослойни информац. решения; Минимум 3 годишен опит в областта на информац. технологии; - Бизнес аналитик - Магистър в областта на компютърните или информац. технологии или икономика; най-малко 2 години практ. опит в областта на информац. технологии при описването на работни процеси, бизнес анализа и проектирането; опит в реализацията на най-малко 2 успешно завършени проекта или дейности от обл. на информ. технологии вкл. анализ на изискв. за разраб. на софт. системи - Ръководител по качеството - Магистър в областта на компютърните или информацион технологии; най-малко 3 години практически опит в областта на информацион. технологии при планиране и управление на качеството по време на жизнения цикъл на разработка на софт. решения; най-малко 2 успешно завършени проекта или дейности от областта на информац. технологии, включващи планиране и управление на качеството на софт. разработки. - Експерт по информационна сигурност - Магистър в областта на информационните технологии; Опит в реализацията на най-малко 2 проекта за разработка и/или внедряване и/или одитиране на информац. сигурност, свързани с разработката на софтуер и информ. системи или предоставянето на електронни услуги или изграждането на сигурността при различни топологии на комуникационни мрежи; Минимум 3 години професионален опит в областта на информацион. и комуникационни технологии. - Експерти: екипът за изпълнение на дейностите по тази поръчка следва да включва още най-малко 5 експерта, като в предложението участникът следва да опише ролята на всеки от тях. Условия за допълнителните експерти: Бакалавър в областта на информационните технологии; най-малко 1 успешно завършен проект в областта на информационните технологии, свързан с анализ, оптимизация и разработка на софтуер и/или разработка на електронни административни услуги. 3.Участникът да притежава валиден сертификат за внедр. система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват в областта на информацион. и комуникационните технологии или разработка, внедряване и поддръжка на ИТ проекти и системна интеграция. 4.Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005, или еквивалентен, с обхват в областта на информационната сигурност по разработка, внедряване и поддръжка на ИТ проекти и системна интеграция. 5.Участникът трябва да има възможност за поддръжка и сервиз на доставените приложен софтуер.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (ТО); тежест: 70
Показател: Подпоказател ТО - Адекватност на предложения процес по създаване на програмното осигуряване ; тежест: 8
Показател: Подпоказател ТО - Степен на съответствие на предложената функционалност с техническите изисквания; тежест: 8
Показател: Подпоказател ТО - Степен на съответствие на предложената архитектура с нефункционалните изисквания ; тежест: 8
Показател: Подпоказател ТО - Методика за управление на риска; тежест: 4
Показател: Подпоказател ТО - Процедура за управление на промените; тежест: 4
Показател: Финансова оценка (ФО); тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 32 - 051751 от 14.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.03.2012 г.  Час: 10:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
02.04.2012 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.04.2012 г.  Час: 10:00
Място

София

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ