Версия за печат

02755-2012-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална експeртна лекарска комисия, бул. "Ив. Евстатиев Гешов" № 15, За: Елена Ганева, България 1000, София, Тел.: 02 8053940, E-mail: nelk@gmail.com, Факс: 02 8053942

Място/места за контакт: Д-р Кънчо Райчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nelk.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осигуряване на компютърна и комуникационна техника, инфраструктура, вътрешна и външна свързаност по места в органите на медицинската експертиза по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“Осигуряване на компютърна и комуникационна техника, инфраструктура, вътрешна и външна свързаност по места в органите на медицинската експертиза по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30213000, 30232100, 48820000

Описание:

Персонални компютри
Принтери и плотери
Сървъри

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Централен компютър на ТЕЛК - 92 броя; Работен компютър НЕЛК - 18 броя; Принтер НЕЛК - 4 броя; Сървър НЕЛК - 2 броя; Преносим компютър - 2 броя;

Прогнозна стойност без ДДС
102060 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие и изпълнение се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по сметка на Възложителя; - банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията за участие трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на валидност на офертата на участника, а гаранцията за изпълнение трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 90 дни след срока на самия договор; - гаранциите за участие и изпълнение, като депозит на парична сума, се внасят по следната банкова сметка на Национална експертна лекарска комисия: БАНКОВ КОД BIC: UNCRBGSF БАНКОВА СМЕТКА IBAN: BG 08 UNCR 9660 3120 7143 15 - гаранцията за участие в процедурата е парична сума в размер на 1 000 (хиляда лева) лв., а гаранцията за изпълнение на договора е – 3% от стойността на поръчката без ДДС. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Размерът и валутата на гаранцията е определен в обявлението за обществената поръчка. Възложителят може да изисква и други гаранции за изпълнение в случаите, когато това е определено със закон. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор от настоящата документация.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

по Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” осъществен с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Плащане в размер на 100(сто) на сто от цената на договора с вкл. ДДС се извършва в 20-дневен срок след представяне на фактура от изпълнителя, придружена от двустранно подписан предавателно-приемателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа: 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); 3.Заверено от участника копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени - в официален превод. 4. Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие). 5.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) - представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декларациите не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 6.Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (оригинал) – представя се съгласно приложения образец към настоящата документацията (ПРИЛОЖЕНИЯ № 4, 5, И 6) и в съответствие с чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Декларацията се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларациите се представят и в превод на български език. 7. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности - (Приложение№ 17А). 8.Оригинал на документ за гаранция за участие (парична сума или банкова гаранция -Приложение № 14) в размер на 1000 (хиляда лева) лв. 9. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива (Приложение № 9 съгласно чл. 13, ал.1, т.5 от НВМОП). 10. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и да представи следните документи, които се прилагат към офертата на участника:- декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация, че е съгласен да участва като подизпълнител (съгласно Приложение № 9а); - документ за регистрация, удостоверение за актуално състояние или ЕИК - при условията на т. 9. по-горе; - декларации по чл. 47 от ЗОП – при условията на т. 9 по-горе; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 от ЗОП се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. ал.1, т.1 се представя в официален превод, а документите по чл. 56 ал. 1, т. 3, 4, 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие на отчет за приходи и разходи за 2008, 2009 и 2010 г.; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите, които са обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността с– в оригинал.
Минимални изисквания: 1.Отчетите за приходи и разходи на участника следва да са за последните три финансови години – 2008, 2009 и 2010 година; 2.Участниците трябва да са реализирали общо за последните 3 (три) години – 2008, 2009 и 2010 г. или от датата на учредяването им, не по-малко от 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева без ДДС оборот от доставки на компютри и периферна техника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация - списък на основните договори, изпълнени през последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.) или от датата на учредяването им, вкл. стойностите, датите на сключване и изпълнение, и получателите (Приложение № 8), придружени с минимум 3 (три ) препоръки за добро изпълнение към тях. Доказва се с минимум три договора описани конкретно в декларацията - списък при различни възложители. 2. Копие на валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент. 3. Копие на валиден сертификатISO 9001:2008 от производител. 4. Списък на наличните сервизни бази. 5. Актуален сертификат и копие на сервизен договор, заверени от участника за вярност. 6.Списък декларация с екипа който следва да е на разположение, копия от трудови/граждански договори и автобиграфии. 7. Декларация по образец Приложение № 18;
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил успешно през последните 3 (три) години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) или от датата на учредяването им, най-малко 3 (три) договора с предмет и обем, сходен с тези на настоящата процедура. 2. валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват в областта на информационните и комуникационните технологии или разработка, внедряване и поддръжка на ИТ проекти и системна интеграция. 3.Предлаганата компютърна техника трябва да бъде от производители, сертифицирани по стандарта за качество ISO 9001:2008 или еквивалентен; 4. Участникът трябва да разполага със сервизни бази на територията на поне пет от районите на територията на страната, съгласно чл.4, ал.3 от Закона за регионалното развитие/2009г., с цел да се осигури адекватна поддръжка на доставеното оборудване. 5. Участника трябва да е оторизиран като сервиз от производителя на оборудването. 6.Разполагане с минимум 5 (пет) сертифицирани служители на трудов или граждански договор във кандидата за поддръжка на предлагания клас техника. 7.Разполагане с web базирана електронна система за подаване, регистриране, обработване, обслужване, проследяване и анализ на сервизни заявки и осъществяване на ефективно сервизно обслужване
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предложена цена ; тежест: 40
Показател: срок на доставка на компютърната техника ; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 25
Показател: сервизно обслужване ; тежест: 25
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 02.03.2012 г.  Час: 10:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
09.03.2012 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.03.2012 г.  Час: 10:00
Място

София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Проект BG051PO001-6.2.12 „Единна информационна система на медицинската експертиза в България” цели да подпомогне институциите и доставчиците на социални услуги, отговорни за изпълнението на Оперативната програма „Развитие на човешките ресурси”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на Възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалбата се подава едновременно пред Комисията за защита на конкуренцията и възложителя от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок по реда на чл. 120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.02.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ